[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Livito

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:15

hier kunnen jullie mij vast wel helpen !
ik had gewoon de oude windows live , moest hem updaten .. lang uitgesteld maar eergister kon ik er niet meer onderuit . dus hup gedownload .. maar nu doet de helft het niet dus weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd , weer het zelfde verhaal .. en msn kent hij ook niet daar zit een fout in zegt hij
dus nu ben ik het weer aan het verwijderen , maar iemand enig idee of de gewone windows live nog te downloaden is ?

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:31

Kijk even op pagina 94, daar staat een link.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:47

die had ik idd al gedownload , maar ook die vraagt om een update .. (ook met de anti update die op die site staat)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 18:22

Helaas is het me niet meer gelukt om de nieuwe versie van msn te verwijderen.
Nu valt het me op dat de mensen die ik geblokt en verwijderd had, weer terug staan in mijn lijst.
Hoe kan ik ze definitief verwijderen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:10

loveshadow schreef:
Mijn hotmail heeft afgelopen nacht ook spam verstuurd en is daarop geblokkeerd. Gelukkig is deblokkeren uiteindelijk weer gelukt, maar ik ben wel bang dat het nog een keer gebeurt. Iemand nog tips om herhaling te voorkomen?

Mijn wachtwoord is moeilijk te hacken, ik probeer nooit op verdachte links te klikken (hoewel het daar waarschijnlijk toch is misgegaan) en ik heb net maar eens even flink in mijn contactpersonenlijst gesnoeid om daar rare of oude contacten uit te halen. Zijn er nog meer dingen waar ik op kan letten? :)

Lalidan schreef:
Mijn hotmail stuurt ineens spam, iemand enig idee hoe dat kan? Het kan niet aan mijn computer liggen, ik ben namelijk niet thuis. Mijn laptop heb ik mee, maar ik heb hier geen internet behalve op mijn mobiel. Maar uk weet dus zeker dat mijn laptop onschuldig is.
Op mijn tel log ik nooit in, dus die kan het ook niet zijn.

Kortom, zonder ingelogd te zijn en zonder beschikking over internet word er mail vanaf mijn hotmail verzonden en ik snap er werkelijk niks van...... Iemand enig udee?

Op bovenstaande posts:
Ik heb er van de week ook last van gehad. Geen idee hoe het kan, heb niet op een link geklikt of wat dan ook.
Mijn vriend raadde me aan om mijn wachtwoord te veranderen.

Vervolgens werd mijn account geblokkeerd en moest ik via de telefoon een registratiecode krijgen, die ik maar niet ontving.
Ben toen gaan Googlen en kwam op deze links uit:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/hotm ... locked-faq
http://pc-en-internet.infonu.nl/communi ... -doen.html
En dan voornamelijk dit gedeelte:
Citaat:
1. Dit zou in de meeste gevallen moeten werken. Zeker als je voordat je Hotmail geblokkeerd werd al je gegevens hebt doorgegeven. Je kunt dit helaas later niet meer toevoegen. Als je al een tweede e-mailadres hebt, kun je bij Hotmail aangeven dat je het wachtwoord wilt veranderen. Vervolgens stuurt het Windows Live team een link naar het tweede e-mailadres. Ook kun je er voor kiezen om een code naar je mobiele nummer te sturen per sms. Je verandert het wachtwoord en voila, het is geregeld. Hier bij is het wel cruciaal dat je van te voren hebt aangegeven wat je mobiel nummer en tweede e-mailadres zijn. Als zelfs bij het Windows Live team je vertrouwde computer bekend is, wordt het nog een stuk makkelijker. Beschikken ze niet over jouw gegevens dan moet je voor de volgende optie kiezen kiezen voor de optie: klantondersteuning (lees verder bij mijn stap 2)
Hier de link voor wachtwoord herstel: Wachtwoord herstellen

Dit laatste hielp voor mij wel. :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:12

WW veranderen lijkt weinig te helpen... Dat heb ik na mijn laatste berichtje namelijk gedaan, maar maandag was het wéér raak. Waarna inderdaad mijn account geblokkeerd werd. Email met code ging niet lukken, tweede email is namelijk een adres wat al jaren niet meer in gebruik is (ook nooit an gedacht dat te veranderen toen ik ging verhuizen). Gelukkig via klantondersteuning wel aan kunnen tonen dat het mijn account is, dus ik kan er nu gelukkig wel weer bij.
WW wederom veranderd, maar ik vraag me af hoe lang het gaat helpen......

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 13:48

Ik krijg nadat ik ingelogd heb de melding; er is een probleem met hotmail. Probeer terug te keren naar hotmail of meld dit probleem. Ik ben wel ingelogd, kan wel afmelden, maar kan niet naar postvak in (waar ook 0 berichten staat wat ook niet klopt).
Kent iemand dit probleem?

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:41

Ik kan er alweer in :)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:41

Ik kan er wel in, maar mijn mail niet openen. Grrrr is laatste tijd echt een drama!!!!!!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:08

hier nog een, kan niet meer op msn of mn postvak in komen, terwijl ik op msn was, kreeg mailtjes, en toen wou ik naar postvak in, en toen begon het probleem..

is er geen mogelijkheid ergens om je postvak in te komen ???

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 23:06

Via de tablet lukte het wel :S om hotmail berichten te lezen

Facebook doet trouwens ook raar!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 08:01

Nadat ik m'n wachtwoord heb veranderd kom ik er weer in, gelukkig :)

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 07:49

Ik heb een probleem met mijn hotmail en weet niet hoe ik het moet oplossen,

sinds eergisteren kreeg ik dit bericht naar voren toen ik mij wou inloggen op mijn hotmail

Citaat:
Dit account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?
Het kan zijn dat het account door iemand anders is gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
De accountinstellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

Er is onder dit bericht een mogelijkheid om op doorgaan te klikken, dan komt er een nieuwe pagina in beeld waarmee ik een code kan toesturen naar een oud email adres die niet meer in gebruik is (en waar ik ook niet meer op kan). Ik kan helaas geen andere optie kiezen dus ik kan alleen een code toe laten sturen naar een email adres waar ik niet op kan.. :z #)

Ik kan nergens op internet vinden hoe ik dit probleem kan omzeilen, ik heb al geprobeerd om mijn wachtwoord alleen te wijzigen en er dan in te komen. Dit lukt, alleen als ik dan met mijn nieuwe wachtwoord probeer in te loggen krijg ik alsnog bovenstaande melding en moet ik alsnog de code toe laten sturen naar mijn oude mail adres..

Help -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:44

Zie mijn post eerder deze pagina!

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:23

Ja, ik heb mijn wqchtwoord veranderd.. Maar ik krijg alsnog als ik dan wil inlgen dezelfde pagina waar ik alleen voor de optie kan kiezen om de code voor het activeren naar een oudmail adres te sturen..

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 09:50

Je moet kiezen voor contact met costumers. Daar kan je een lijst met vragen invullen waarmee je duidelijk maakt dat het echt jouw account is en dan krijg je binnen 24 uur bericht. Als het goed is kan je er dan weer bij.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:10

Dat heb inderdaad nu ook gedaan.. Ben benieuwd wat ik terug krijg.. :)

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 00:10

Ik krijg het volgende te lezen wanneer ik me in wil loggen op één van mijn hotmailacounts, het account dat ik destijds voor bokt aangemaakt heb,

Alleen een wachtwoord is niet voldoende.
Wachtwoorden kunnen kwijtraken of gestolen worden. Voordat je doorgaat, hebben we gegevens nodig om je te kunnen bereiken als dit nodig is. We gebruiken deze gegevens alleen om je account veiliger te houden.''

Daarna volgt iets met het telefoonnummer invoeren, een alternatief e-mail adres en een antwoord geven op een geheime vraag. (antwoord weet ik nog)

Ik kom niet in mijn account,
Sluit ik vervolgens het venster en klik op hotmail in startpagina.nl kom ik wel in het account.

Hoe kom ik zonder omwegen direct in mijn account ?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:39

Wat is er met Hotmail gebeurd? Hij is me toch een potje LELIJK geworden....... bleeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Afbeelding
UGLY AS SIN! :r :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:12

@Roosch, beetje late reactie maar toch bedankt voor je tips. Ik was er gelukkig al weer ingekomen en ben sindsdien niet meer gehacked :)
@Lalidan, ik heb dus hetzelfde gehad als jij. Heb je je contactpersonenlijst al grondig aangepakt? Bij mij stonden er ook een flink aantal rare contacten tussen (die ik zelf nooit heb toegevoegd) en een aantal oude contacten waarvan ik zelf ook al eens spam van had ontvangen. Ik heb mijn contacten gereduceerd van 400 tot de 80 belangrijkste; sindsdien is het mij niet meer overkomen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:13

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:18

Ik heb maar heel weinig contacten erin staan en daar zit ook niks vreemds tussen. Ik gebruik mijn hotmail eigenlijk voornamelijk voor bokt namelijk. Maar toch bedankt voor de tip!

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 11:31

ik heb ook een probleem! ik wou net inloggen alleen toen kwam dit er ineens te staan: Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt
Om jou—en alleen jou—weer toegang tot *** te kunnen bieden, moeten we controleren of het jouw e-mailadres is.

toen moest ik een hele vragenlijst invullen om ervoor te zorgen dat alleen ik er weer op kan ofzo en dan krijg ik binnen vierentwintig uur een antwoord op mijn andere emailadres. alleen weten jullie wat dit is?? ik ben namelijk heel bang dat het account gehackt is en dat de hackers nu al mijn fotos gaan doorsturen en op internet gaan zetten en allemaal spam gaan rondsturen...

ik had gisteren trouwens om bepaalde redenen mijn vriendin ook even mijn ww gegeven en toen ging zij ook even op mijn account, daarna kon ik er gewoon nog op maar vanaf vanochtend doet hij zo raar.

***(mijn emailadres heb ik even wegghaald)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:40

dan is er spam gestuurd vanaf jouw account. Hoeft niet door iemand specifiek gedaan te zijn, gebeurt gewoon af en toe. Als je er weer in zit even kijken naar je verzonden berichten, en aan alle contacten sturen dat ze eventuele mails met links erin niet moeten openen en gewoon weg moeten gooien. Ligt totaal niet aan je contacten, maar aan de prutbeveiliging van hotmail. Dus als je er echt veilig voor wilt zijn, hotmail lekker achterwege laten :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 15:13

Ik krijg heel regelmatig dit te lezen als ik naar hotmail wil ; Something went wrong and we can't sign you in right now. Please try again later. Echt heel vervelend en kan dan vaak een hele poos niet in mijn mail..
Iemand idee?