Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:56

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:02

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 16:04

Morrow_Less schreef:
Ik haat i-tunes! Nu heeft dat programma nooit goed gewerkt bij mij. Om de haverklap blijven hangen, zichzelf afsluiten, geen liedjes meer willen syncroniseren, noem maar op. Maar ik wist het altijd wel op te lossen, maar nu zit ik echt met men handen in het haar.
Ik zal het even uitleggen.
Eergisteren heb ik mijn externe harde schijf laten vallen, ding kapot natuurlijk . Daar stond alles op foto's, programma's, bestanden (onderandere mijn eindwerk !!! ) en natuurlijk mijn liedjes. Maar i-tunes stond op mijn pc dus ik dacht dat zal nog wel gaan, niet dus. Wat blijkt in mijn muziek map (op die externe schijf) stond een i-tunes map die dus nodig is om het te kunnen openen. Ik dacht 'geen probleem ik instaleer het gewoon eventjes opnieuw'. Maar het wilt niet werken, telkens als ik het probeer op te starten komt dit op men scherm : De map i-tunes kan niet worden gevonden of aangemaakt maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map mijn muziek. . Maar die mijn muziek map stond dus op mijn harde schijf.

Weet iemand hoe ik i-tunes er nu op moet zetten of openen want ik word echt gek van dat onding.
Goetjes

iTunes is geen onding. Het is logisch dat je muziek niet werkt. Je muziek staat op je externe harde schijf. Als die niet is aangesloten aan je computer kan iTunes de muziek ook niet terugvinden in die map op je externe harde schijf.
Het enige wat je kan doen is je muziek overzetten naar je computer en van daaruit alles opnieuw importeren.

Suus__

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 19:14

Waar download je mee Morrow Less? Ik heb namelijk in mijn documenten een mapje van Limewire met al mijn gedownloade nummers. Helaas kan je niet je hele bibliotheek terug krijgen zoals Mientjeuh al zegt, hij leest de bestanden van je harde schijf af en die moet dus verbonden zijn. Maar dat gaat natuurlijk niet met een harde schijf die kapot is :P

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:33

Mientjeuh schreef:
Morrow_Less schreef:
Ik haat i-tunes! Nu heeft dat programma nooit goed gewerkt bij mij. Om de haverklap blijven hangen, zichzelf afsluiten, geen liedjes meer willen syncroniseren, noem maar op. Maar ik wist het altijd wel op te lossen, maar nu zit ik echt met men handen in het haar.
Ik zal het even uitleggen.
Eergisteren heb ik mijn externe harde schijf laten vallen, ding kapot natuurlijk . Daar stond alles op foto's, programma's, bestanden (onderandere mijn eindwerk !!! ) en natuurlijk mijn liedjes. Maar i-tunes stond op mijn pc dus ik dacht dat zal nog wel gaan, niet dus. Wat blijkt in mijn muziek map (op die externe schijf) stond een i-tunes map die dus nodig is om het te kunnen openen. Ik dacht 'geen probleem ik instaleer het gewoon eventjes opnieuw'. Maar het wilt niet werken, telkens als ik het probeer op te starten komt dit op men scherm : De map i-tunes kan niet worden gevonden of aangemaakt maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map mijn muziek. . Maar die mijn muziek map stond dus op mijn harde schijf.

Weet iemand hoe ik i-tunes er nu op moet zetten of openen want ik word echt gek van dat onding.
Goetjes

iTunes is geen onding. Het is logisch dat je muziek niet werkt. Je muziek staat op je externe harde schijf. Als die niet is aangesloten aan je computer kan iTunes de muziek ook niet terugvinden in die map op je externe harde schijf.
Het enige wat je kan doen is je muziek overzetten naar je computer en van daaruit alles opnieuw importeren.

Eum mijn externe harde schijf is kapot, hoe kan ik het dan overzetten >;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:38

Tja, dan ben je je muziek kwijt...

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:05

Morrow_Less: Het is vrij rot dat jij je muziek kwijtbent geraakt en daar valt helaals niets aan te doen. Maar itunes is zeker geen onding, en je hoeft ook niet zo verdedigend te reageren. We/ze proberen je alleen maar te helpen? :j
LauEef schreef:
Ik ben benieuwd of nog iemand dit probleem heeft!
Sinds woensdag is mijn iPod dus overleden.. Hij deed het 's middags nog en ik had 's avonds nog een liedje aan mijn iTunes toegevoegd en wou deze graag op mijn iPod. Dus ik heb hem aangesloten op de pc, netjes los gekoppeld en wou dus kijken of het liedje het deed en toen... Werkte het Click Wheel dus niet meer... Hij doet het dus helemaal niet meer, d.w.z. niet draaien maar ook niet klikken. Verder doet de iPod het helemaal nog, geeft nog muziek en ligt momenteel nog te spelen. Ik heb zojuist hersteld via iTunes maar dit helpt ook niks.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Wat kun je hier het beste aan doen?
We gaan ermee terug naar de winkel, maar de garantie is volgens mij verlopen.. Ik heb zelf al wat zitten zoeken op internet, gelijk aardige problemen tegen gekomen maar de oplossingen die hun geven, helpen dus niet...

Is het trouwens nog gelukt? Ik heb er zelf persoonlijk geen ervaringen mee (dit is nog mijn 1e ipod)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:37

Ik heb dus een systeemherstel gedaan en toen opende het ding weer, maar men muziek ben ik helaas kwijt.
Maarja ik ben al blij dat i-tunes weer gaat :)

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:21

Hmm een kennis vroeg of ik muziek had voor op haar Ipod. Nu heb ik een flink volle Itunes, maar kan ik daar haar Ipod ook op aansluiten?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:22

volgends mijn kan je maar 1 ipod op een itunes aansluiten..

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:31

Ik heb even gegoogled maar het schijnt op verschillende manieren mogelijk te zijn. Komt goed dus!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:36

ok succes :j wist ik niet!

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:37

Wat grappig, Ik heb een Creative Zen, maar hoorde er nooit iemand anders over

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:36

Ik heb er ook eentje hoor Kimmie :)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:50

Fantabulouss schreef:
Ik heb er ook eentje hoor Kimmie :)

Gezellig, moet alleen bekennen, dat ik er niet heel veel meer mee doe.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:12

Weet iemand of je ergens (Bij Mediamarkt ofzo?) foam dopjes voor op je Ipod oordopjes kunt kopen? :) Ik heb nieuwe ipod oordopjes gekocht, maar deze hebben dus geen foam dopjes ... :\

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:21

Denk dat ze die wel hebben bij de Mediamarkt ofzo ja :j

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:22

Mareska schreef:
Hmm een kennis vroeg of ik muziek had voor op haar Ipod. Nu heb ik een flink volle Itunes, maar kan ik daar haar Ipod ook op aansluiten?

Ja, dat kan! Dat betekent wel dat als ze hem er thuis indoet om er wat bij te zetten ze moet kiezen of ze de hele lijst wil wissen of hem niet aan wil passen ;) Zelfde als jij hem thuis in je computer stopt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:36

Stef_Winston schreef:
Mareska schreef:

Ja, dat kan! Dat betekent wel dat als ze hem er thuis indoet om er wat bij te zetten ze moet kiezen of ze de hele lijst wil wissen of hem niet aan wil passen ;) Zelfde als jij hem thuis in je computer stopt

Nee, hoor. Dat is alleen zo als je iTunes automatisch àlle muziek van je library synchroniseert met je iPod. Dan gaat hij een nummer dat er met een andere computer op is gezet niet terugvinden in de library en dan wordt die dus verwijderd.
Je kan ook instellen dat je muziek handmatig wil overzetten en dan kan je die nummers die met een andere computer er opgezet zijn makkelijk houden ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:44

O ik synchorniseer inderdaad gewoon alles als ik dat doe :D

katrien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:46

Hé allemaal,
Ik heb al een tijdje een i-phone, maar heb geen idee hoe het werkt met I-tunes, muziek erop zetten etc.
Als ik de I-phone op de pc aansluit, komt er geen programma voor, maar alleen een blokje dat ik de foto's van de i-phone naar de pc kan uploaden.

Iemand een idee?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:13

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:21

Ik heb zojuist iTunes gedownload, maar ik snap niet hoe ik muziek moet toevoegen aan mijn lijsten. Via de store? Ik wil het niet op mijn iPod ofzo hebben, maar gewoon op mijn computer en vanaf daar kunnen afspelen. Kan dat (gratis) met iTunes, of is dan een ander programma beter?

Ik kwam via via ook terecht bij iMesh. Die ook gedownload en voor zover kan ik daar wel gratis muziek downloaden. Weet niet of jullie dat programma kennen?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:10

Ken ik niet.. Ik download mijn muziek in Limewire, dit gaat automatisch naar itunes en daarin kan ik het afspelen en als ik wil op m'n ipod zetten :j

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:09

Hee.
Ik kom ook even binnenvallen ik vroeg me namelijk af of er een mogelijkheid is om foto's van je mobiel naar je ipod touch te sturen... Kan dat via bluetooth? Zo vind mijn mobiel namelijk mn ipod niet terwijl ik op allebei de bluetooth aan heb staan.