Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liedje89 schreef:in deze link staat een beschrijving over het aanmaken van een map mijn muziek:http://www.windowsonline.nl/windows_xp/aanmaken_van_speciale_map_mijn_muziek-t1778.0.html
Je heb die map mijn muziek denk wel nodig in principe zou itunes dan ook gewoon weer een nieuwe itunes map moeten aanmaken.
Morrow_Less schreef:Ik haat i-tunes! Nu heeft dat programma nooit goed gewerkt bij mij. Om de haverklap blijven hangen, zichzelf afsluiten, geen liedjes meer willen syncroniseren, noem maar op. Maar ik wist het altijd wel op te lossen, maar nu zit ik echt met men handen in het haar.
Ik zal het even uitleggen.
Eergisteren heb ik mijn externe harde schijf laten vallen, ding kapot natuurlijk . Daar stond alles op foto's, programma's, bestanden (onderandere mijn eindwerk !!! ) en natuurlijk mijn liedjes. Maar i-tunes stond op mijn pc dus ik dacht dat zal nog wel gaan, niet dus. Wat blijkt in mijn muziek map (op die externe schijf) stond een i-tunes map die dus nodig is om het te kunnen openen. Ik dacht 'geen probleem ik instaleer het gewoon eventjes opnieuw'. Maar het wilt niet werken, telkens als ik het probeer op te starten komt dit op men scherm : De map i-tunes kan niet worden gevonden of aangemaakt maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map mijn muziek. . Maar die mijn muziek map stond dus op mijn harde schijf.
Weet iemand hoe ik i-tunes er nu op moet zetten of openen want ik word echt gek van dat onding.
Goetjes
Mientjeuh schreef:Morrow_Less schreef:Ik haat i-tunes! Nu heeft dat programma nooit goed gewerkt bij mij. Om de haverklap blijven hangen, zichzelf afsluiten, geen liedjes meer willen syncroniseren, noem maar op. Maar ik wist het altijd wel op te lossen, maar nu zit ik echt met men handen in het haar.
Ik zal het even uitleggen.
Eergisteren heb ik mijn externe harde schijf laten vallen, ding kapot natuurlijk . Daar stond alles op foto's, programma's, bestanden (onderandere mijn eindwerk !!! ) en natuurlijk mijn liedjes. Maar i-tunes stond op mijn pc dus ik dacht dat zal nog wel gaan, niet dus. Wat blijkt in mijn muziek map (op die externe schijf) stond een i-tunes map die dus nodig is om het te kunnen openen. Ik dacht 'geen probleem ik instaleer het gewoon eventjes opnieuw'. Maar het wilt niet werken, telkens als ik het probeer op te starten komt dit op men scherm : De map i-tunes kan niet worden gevonden of aangemaakt maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map mijn muziek. . Maar die mijn muziek map stond dus op mijn harde schijf.
Weet iemand hoe ik i-tunes er nu op moet zetten of openen want ik word echt gek van dat onding.
Goetjes
iTunes is geen onding. Het is logisch dat je muziek niet werkt. Je muziek staat op je externe harde schijf. Als die niet is aangesloten aan je computer kan iTunes de muziek ook niet terugvinden in die map op je externe harde schijf.
Het enige wat je kan doen is je muziek overzetten naar je computer en van daaruit alles opnieuw importeren.
LauEef schreef:Ik ben benieuwd of nog iemand dit probleem heeft!
Sinds woensdag is mijn iPod dus overleden.. Hij deed het 's middags nog en ik had 's avonds nog een liedje aan mijn iTunes toegevoegd en wou deze graag op mijn iPod. Dus ik heb hem aangesloten op de pc, netjes los gekoppeld en wou dus kijken of het liedje het deed en toen... Werkte het Click Wheel dus niet meer... Hij doet het dus helemaal niet meer, d.w.z. niet draaien maar ook niet klikken. Verder doet de iPod het helemaal nog, geeft nog muziek en ligt momenteel nog te spelen. Ik heb zojuist hersteld via iTunes maar dit helpt ook niks.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Wat kun je hier het beste aan doen?
We gaan ermee terug naar de winkel, maar de garantie is volgens mij verlopen.. Ik heb zelf al wat zitten zoeken op internet, gelijk aardige problemen tegen gekomen maar de oplossingen die hun geven, helpen dus niet...
Mareska schreef:Hmm een kennis vroeg of ik muziek had voor op haar Ipod. Nu heb ik een flink volle Itunes, maar kan ik daar haar Ipod ook op aansluiten?
Stef_Winston schreef:Mareska schreef:Hmm een kennis vroeg of ik muziek had voor op haar Ipod. Nu heb ik een flink volle Itunes, maar kan ik daar haar Ipod ook op aansluiten?
Ja, dat kan! Dat betekent wel dat als ze hem er thuis indoet om er wat bij te zetten ze moet kiezen of ze de hele lijst wil wissen of hem niet aan wil passenZelfde als jij hem thuis in je computer stopt