Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Die eerste link, van die dame met de wimpers zeg maar, is ook wel heel gaaf hoor![]()
Ik vind Vladimir Kush ook heel mooi,
Maar dat is totaal niet wat jij zoekt denk..
Mijn idee is om ooit zelf iets abstracts te maken zodat ik precies de kleuren die ik voor ogen heb, erin kan verwerken (gaat niet lukken, wordt een kleuter geklieder, maar toch)
noviceh schreef:Ik zou eerst de uiteindelijke inrichting en afstyling afwachten en daarna pas op zoek gaan naar kunst, eventueel in overleg met de interieurstyliste. Mogelijk kan die advies geven betreffende wat past, maar dan nog is kunst heel erg persoonlijk.
gonniee schreef:Als je nog twijfelt zou je ook voor een kunstuitleen kunnen gaan. Dan huur je een werk en kun je om de zoveel tijd eens wisselen. Dan merk je vanzelf wat je echt goed raakt
Cer schreef:Mijn idee is om ooit zelf iets abstracts te maken zodat ik precies de kleuren die ik voor ogen heb, erin kan verwerken (gaat niet lukken, wordt een kleuter geklieder, maar toch)
PSvanLot schreef:noviceh schreef:Ik zou eerst de uiteindelijke inrichting en afstyling afwachten en daarna pas op zoek gaan naar kunst, eventueel in overleg met de interieurstyliste. Mogelijk kan die advies geven betreffende wat past, maar dan nog is kunst heel erg persoonlijk.
We zijn vandaag bij de interieurstyliste geweest en zij raadde het precies andersom aan. Wij gaan het kunstwerk uitzoeken en zij past hier de styling op aan. Juist omdat de kunst heel persoonlijk is en we dan geen rekening hoeven te houden met wat zij aan accessoires neer gaat zetten.
Als zij allerlei oranje/roodtinten gaat gebruiken en wij komen aan met een stuk met veel roze en paars dan wordt daar niemand blij van natuurlijk.
De uiteindelijke inrichting is bekend, bank, kasten, salontafel etc staan al in bestelling. Zodra het huis klaar is wordt het geleverd en als er de schilder geweest is en alles behangen is komt zij afstylen.
Ze is ook mee onderzoekende naar wat er aan de muur kan overigens.
gaucho schreef:Chique!
Hier sinds maandag de sleutel van mijn nieuwe huis, dus druk bezigeerst ook de muren aangepakt.
Beneden verdieping 2 kleuren groen
[ [url=m/RtP3eA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k8wv7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Slaapkamer blauw met 1 heel lichtroze muur.
[ [url=m/G1Jr8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mijn kantoor behang stalen gehaald, wordt denk ik wat gedurfder met een deel groen-goud behang en een deel roze.