Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vloer is bepaald al. Kreeg vandaag de staaltjes binnen zodat ik kon kiezen. Alles op afstand nu digitaal regelen. Lijstjes gemaakt en huisarts gevonden zowaar. Tussen het slapen door.
De vogelhuisjes zijn al bezet. Meenemen gaat dan niet. En denken hoe ik tuin daar ga doen.
_mjwb schreef:Dankje!
Nee helaas niet want het huis was getaxeerd op 525k, uiteindelijk gekocht voor 500k na 4 maanden onderhandelen en nu is hij opnieuw getaxeerd op 480k. Onze makelaar gaat nu kijken of opnieuw kunnen onderhandelen over het bod. De mensen mogen in ieder geval niet zeggen dat ze het huis helemaal niet meer aan ons verkopen dus kunnen we het altijd proberen. Ook al wordt het 490 ipv 500 dan scheelt het al een hoop in de financiering
dus ik ben blij dat mijn ouders en de makelaar alles regelen. Het zou me niks verbazen als het coronavirus er iets mee te maken heeft, maar dan hoop ik wel dat het snel voorbij gaat.
dus ik zo: ja wel leuk, daarom hebben we een bod uitgebracht.
dus die hebben hun administratie niet helemaal op orde, had namelijk wel een ontvangstbevestiging gehad op ons bod.
DubbelDun schreef:Nymeria schreef:Als mensen dáár al niet doorheen kunnen kijken...Vandaag kwam de stylist. Conclusie : we hebben te weinig plantjes en sierkussens