Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik heb mijn Pi ook vastgezet en hoop net als jullie dat dat het uiteindelijk wat waard wordt.
Heb er best een aantal staan.
https://minepi.com/Roosch is de mijne trouwens, dus als iemand wil connecten..
Escada schreef:Even een vraag, wie weet weten jullie wat. Mijn vriend is vorig jaar voor een enorm bedrag gehackt met zijn crypto. Aangifte gedaan maar de politie kan er niks mee![]()
Iemand die nog advies heeft wat nu te doen? Weet haast wel zeker dat we er niks meer mee kunnen maar blijft zuur
PSvanLot schreef:Ik heb bedacht dat ik wil gaan investeren in crypto, met het oog op bitcoin.
Nu dacht ik, ik lees dit topic door, maar 95 pagina’s is het toch een beetje teveel leeswerk en teveel vragen.
Waar kan ik me het beste heel goed inlezen/voorbereiden voordat ik keuzes ga maken waarin te willen investeren?
Yavanna schreef:Ik heb bitvavo en finst, allebei fijn, voordeel bij Finst is dat je met kleine bedragen in kan leggen en je handelskosten lager zijn. Bitvavo is weer overzichtelijker..
En hoog.. uuuhhhhhhh![]()
Ik zing tegenwoordig, vandaag is rood, de kleur van de crypto, vandaag is rood, wat groen hoort te zijn…![]()