Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Swah

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 22:12

Ik heb 1300 Pi gemigreerd. Een klein deel heb ik net laten uitbetalen en de rest staat nog vast tot eind 2026. Toch een geinig extraatje, nooit verwacht.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 07:17

Waaw Swah, wat heb je veel gemijnd! Bij welke site/app doe je dat? Ik heb er echt te weinig verstand van :))

De waarde begint nu wat op te lopen, super fijn!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:41

Ja via de Pi app. Als je een referral link wilt roep maar. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:50

Ik zie dat ik een beetje onduidelijk was :+ Ik bedoelde waar je de Pi coins hebt laten uitbetalen.
Ik heb net OKX gedownload, maar ze zeggen natuurlijk allemaal dat ze ‘de beste en grootste’ crypto handel site van Nederland zijn :+

Ik baal inmiddels dat ik mijn eigen advies niet heb opgevolgd om op 60ct flink wat pi aan te kopen :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 13:19

Ja ik heb ze via OKX laten uitbetalen. Vind het ook wel een fijne app.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-25 13:33

Ik heb mijn Pi ook vastgezet en hoop net als jullie dat dat het uiteindelijk wat waard wordt. :))
Heb er best een aantal staan.

https://minepi.com/Roosch is de mijne trouwens, dus als iemand wil connecten.. :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 16:01

Roosch schreef:
Ik heb mijn Pi ook vastgezet en hoop net als jullie dat dat het uiteindelijk wat waard wordt. :))
Heb er best een aantal staan.

https://minepi.com/Roosch is de mijne trouwens, dus als iemand wil connecten.. :)

Ik kan volgens mij alleen iemand toevoegen uit m’n contacten? Heb nog nergens kunnen ontdekken hoe je iemand kunt toevoegen verder. -O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 19:27

Ja, dat had ik dus ook. En ik ben mijn gegevens kwijt en mijn contacten. Ik hoop dat het nog op het harde schijfje staat wat ik heb. Anders, helaas, pindakaas. Probeerde Roosch ook toe te voegen en staat in de app dat dat wel kan, maar lukt nietl

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 22:38

Daar worstelden Swah en ik ook al mee. :') zou het niet meer kunnen dan?

Ik ben driftig aan het valideren geslagen. Ben erg benieuwd wat het op termijn op gaat leveren.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 18:11

Nee gek he? Maar jij zag mij er wel tussen staan toch Roosch?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 18:34

Ja, maar ik heb het op meerdere manieren geprobeerd en weet niet welke effectief was. En je bent volgens mijn gegevens nog inactief. :')

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 12:23

Even een vraag, wie weet weten jullie wat. Mijn vriend is vorig jaar voor een enorm bedrag gehackt met zijn crypto. Aangifte gedaan maar de politie kan er niks mee -O-
Iemand die nog advies heeft wat nu te doen? Weet haast wel zeker dat we er niks meer mee kunnen maar blijft zuur

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-25 16:54

Escada schreef:
Even een vraag, wie weet weten jullie wat. Mijn vriend is vorig jaar voor een enorm bedrag gehackt met zijn crypto. Aangifte gedaan maar de politie kan er niks mee -O-
Iemand die nog advies heeft wat nu te doen? Weet haast wel zeker dat we er niks meer mee kunnen maar blijft zuur

Waar stond de crypto, zat hij op een platform met kyc?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 23:32

Ik heb bedacht dat ik wil gaan investeren in crypto, met het oog op bitcoin.

Nu dacht ik, ik lees dit topic door, maar 95 pagina’s is het toch een beetje teveel leeswerk en teveel vragen.

Waar kan ik me het beste heel goed inlezen/voorbereiden voordat ik keuzes ga maken waarin te willen investeren?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 02:54

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 07:59

PSvanLot schreef:
Ik heb bedacht dat ik wil gaan investeren in crypto, met het oog op bitcoin.

Nu dacht ik, ik lees dit topic door, maar 95 pagina’s is het toch een beetje teveel leeswerk en teveel vragen.

Waar kan ik me het beste heel goed inlezen/voorbereiden voordat ik keuzes ga maken waarin te willen investeren?

Eerst even wachten tot de boel weer daalt. Hij staat nu hoog.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 10:48

Dat hij hoog stond had ik inderdaad gezien. Even wachten tot het weer zo laag is als in augustus '24.

Via welk bedrijf hebben jullie crypte gekocht? Dat vind ik nog wel erg moeilijk, daar is zoveel keuze in en wanneer doe je dat goed?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:39

Ik doe het via Bitvavo.

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:36

Hoog?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:53

Ik heb bitvavo en finst, allebei fijn, voordeel bij Finst is dat je met kleine bedragen in kan leggen en je handelskosten lager zijn. Bitvavo is weer overzichtelijker..
En hoog.. uuuhhhhhhh :')
Ik zing tegenwoordig, vandaag is rood, de kleur van de crypto, vandaag is rood, wat groen hoort te zijn… :') :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:56

Hoog is altijd relatief natuurlijk. Als de koers nu keldert naar 30.000 dan stond hij vandaag hoog. Stijgt hij ineens door naar 150.000 dan was hij vandaag laag. Tja.
Ik vind hem nog best hoog nu. Voordat ik bijkoop mag hij eerst nog wat zakken. Of dat wijsheid is weet je pas later.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 15:05

Gewoon DCA, dollar cost average.
Periodiek een vast bedrag in leggen en niet in 1x een hele bups.

De markt is hoog volatiel, dus we zullen nooit zeker weten wanneer de koers hoog of laag staat, noch wat er in de nabije toekomst gaat gebeuren.
Leg niet meer in dan dat je bereid bent om kwijt te raken.

Ik ben overgestapt op Kraken als handelsplatform.
Afhankelijk van de inleg die je er in wilt stoppen zou ik kijken naar een hard wallet van bv Ledger als "bank". Niet op de beurs laten staan.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 19:44

Ligt ook een beetje aan je strategie. Ik ben meer van de long posities. Ik probeer in de grotere bewegingen de dalen en de pieken te pakken. Als je actiever wilt handelen, maakt het sowieso niet zo heel veel uit.

Toen een paar weken geleden de signalen er slecht voor stonden, heb ik de bups verkocht. Als de signalen weer positiever staan koop ik weer in.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 22:35

Yavanna schreef:
Ik heb bitvavo en finst, allebei fijn, voordeel bij Finst is dat je met kleine bedragen in kan leggen en je handelskosten lager zijn. Bitvavo is weer overzichtelijker..
En hoog.. uuuhhhhhhh :')
Ik zing tegenwoordig, vandaag is rood, de kleur van de crypto, vandaag is rood, wat groen hoort te zijn… :') :')

Ik heb bij beide een account aangemaakt om eens wat te gaan rondkijken. Al blijft bij Finst de registratie al een 20 minuten hangen zie ik.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:20

Ik druk ook al ‘eeuwen’ op de Pi-mijn knop. Sinds gisteren bezig met afwerken van de checklist. Mijn wachtwoordzin gelukkig gevonden. Nu blijft ie hangen dat ik nog 6 weken heb om 30 mine sessies te doen omdat nu het maximale aantal deelnemers is bereikt…zo vaag allemaal maar goed ik druk vrolijk nog even verder.

Daarnaast heb ik wat swissborg maar dat is alleen maar gekelderd. Blijf ik ook gewoon maar vanaf mss komt het nog.