Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Nee wat anders, wel echt voor volwassenen zeg maar
Davinia_ schreef:Aranel schreef:Nee wat anders, wel echt voor volwassenen zeg maar
Haha, daar kwam mijn vriend ook al mee aan zetten van de week in de Action
Ze hebben er ook hele leuke rokjes en ik heb er serieus al 3 keer mee in m'n handen gestaan voor kerst en oud&nieuw en telkens weg gelegd. Terwijl die dingen 3 euro zijn
FuGeLiCu schreef:Als je dr al 3 keer over getwijfeld hebt, gwn doen voor die prijs dan!![]()
Ik weet dat de action geen roze geurkaarsjes heeft, weet iemand of de xenos/kruidvat deze wel verkoopt?
Elan_GV schreef:Aranel schreef:Ik zag trouwens dat iemand laatst vroeg naar die cowboy bags, bij de Action in Kampen hebben ze die nog/weer!
Met 1 of twee vakken voor? Die op internet staat heeft twee vakken, kom ik daar, tas met 1 vak voor. Wilde juist twee vakken.
Alwiene schreef:Heb vanmiddag takjes met lichtjes eraan gekocht bij Action, maar thuisgekomen blijkt het aan/uit knopje niet goed te zijn, deze doet het alleen als je er tegenaan blijft drukken en dan ook nog niet altijd. Deze wil ik dus graag terug brengen, maar moet dat bij het filiaal waar ik het gekocht heb of mag dat ook bij een ander filiaal? Ik weet dat ruilen/retour van ongebruikte artikelen bij elk filiaal mag, maar weet iemand met zekerheid hoe dat zit met defecte artikelen?