Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikwashier schreef:Ik heb het gevoel dat mijn batterij sneller leeg is na 6.1.3 update, kan dat kloppen?
Choiix schreef:Wat ik zou doen is je achtergrond van je lockscreen aanpassen. Dus zegmaar zo:
http://www.vodafone.nl/Telefoonkwijt/sm ... _NuBijlage
Zo kan je toch een ICE benoemen én ook nog eens zonder problemen een code op je telefoon zetten!
Liejn schreef:zo.. ik meld me hier ook maar even.. heb in januari een ipad(3?) voor mijn verjaardag gekregen.. t een en ander mee geprobeerd en na heel veel ruzie te hebben gehad is die begin februari de kast in gegaan om er vanochtend (Met nog 31% batterij-> hoe dan?) weer uit te komen.. heb besloten dat het wel een beetje een duur cadeau is om in de kast te laten liggen(oei, dat klinkt wel een beetje verwend)..
maar goed.. het probleem is dus dat ik graag series en films kijk.. de bedoeling was dat ik deze op mijn laptop zou downloaden en dan zou overzetten naar mn ipad.. zoals jullie waarschijnlijk wel weten speelt ipad dus niet alle extensies af en zit ik dus nu in dubio welk programma ik moet aanschaffen om mij het beste te helpen.. mocht er iemand zijn die hier ervaring mee heeft zou ik het heel graag horen
Shiloh schreef:Ik ben een filmpje aan het maken en daarin wil ik stukjes video versneld of vertraagd afspelen. Mijn video bewerkingsprogramma op de computer kan dat niet.
Heeft iemand een idee of de app iMovie van apple dat wel kan? Ben aan het googlen maar heb het antwoord nog niet gevonden. Heb wel iets van apple support, maar ik kon nog niet ontdekken of dat over iMovie op de ipad of op de computer gaat.