[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Choiix

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 23:59

Hopelijk nu voorbij :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:43

Ik heb het gevoel dat mijn batterij sneller leeg is na 6.1.3 update, kan dat kloppen?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:49

Ikwashier schreef:
Ik heb het gevoel dat mijn batterij sneller leeg is na 6.1.3 update, kan dat kloppen?

nog niets van gemerkt.

ik heb wel een app die geupdate moet worden, maar dat lukt op 1 of andere manier niet, ik kan die app ook nergens terugvinden, heel bizar

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 01:00

Ikwashier schreef:

Jup :j Lijkt wel een probleem met wat achtergrond apps.. Apps die ik niet geopend heb staan daar vrolijk rond te hangen in dat lijstje.. Ja uhh niet :( Jullie vreten mn batterij leeg door je GPS gebruik :P

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:04

Net een iPad gekocht, krijg het alleen niet voor elkaar het geluid uit te zetten.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:49

L_iek schreef:
Net een iPad gekocht, krijg het alleen niet voor elkaar het geluid uit te zetten.

als je hem met de connector naar beneden voor je hebt, zit er aan de rechterkant bovenaan een knopje waarmee je het geluid kan regelen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:57

Morrie schreef:
L_iek schreef:

als je hem met de connector naar beneden voor je hebt, zit er aan de rechterkant bovenaan een knopje waarmee je het geluid kan regelen

Gelukt, dank je!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:01

goh en toen ik op verzenden drukte dacht ik nog: dat gaat ze nooit snappen *haha*

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:24

Kwam er achter dat het allemaal hetzelfde werkt als mijn iPhone :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:49

Ik zit met iets onhandigs.
ik heb in mijn telefoon de nummers van mijn ouders staan, maar die staan er dubbel in. 1 keer onder hun eigen naam en 1 keer onder de naam ICE. (In case of emergency, zodat ambulance mensen en zo kunnen vinden wie ze moeten bellen.)

Maar nu het probleem. Mijn telefoon houd steevast vast aan ICE, dus als mijn ouders mij een sms'jes sturen of bellen krijg ik die altijd onder de naam ICE en weet ik niet wie van de twee mij zoekt. Liefste wil ik dus instellen dat ik voor die telefoon nummers gewoon hun eigen naam te zien krijg. Weet iemand of dat kan?

Ik kan eventueel ook wel gewoon ICE voor hun eigen namen zetten, maar dat doe ik liever niet.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:06

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:28

leuke tip, heb er meteen eentje gemaakt!

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:46

Ikwashier schreef:

Zo'n idee heb ik ook. En wat ik nu ook heel vervelend vind is dat als ik 'm van de lader haal (wanneer hij 100% is) gelijk 99/98/97% is.. Als ik 'm dan opnieuw opstart is het goed, maar ik blijf niet bezig! Hopelijk is er snel weer een nieuwe update.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 23:57

Die klote update! telefoon is echt in no time leeg :S

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 00:58

Choiix schreef:
Wat ik zou doen is je achtergrond van je lockscreen aanpassen. Dus zegmaar zo:

http://www.vodafone.nl/Telefoonkwijt/sm ... _NuBijlage

Zo kan je toch een ICE benoemen én ook nog eens zonder problemen een code op je telefoon zetten!

Ja dat is echt een supersimpele en superslimme oplossing! Ik heb het voor het eerst gezien dat ik in China werkte 2 jaar terug. Had mijn email erop en het telefoonnr van een collega. Ben ermee gestopt omdat ik best vaak mijn achtergrond wissel en te lui ben dan weer een nieuwe te maken.

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:21

zo.. ik meld me hier ook maar even.. heb in januari een ipad(3?) voor mijn verjaardag gekregen.. t een en ander mee geprobeerd en na heel veel ruzie te hebben gehad is die begin februari de kast in gegaan om er vanochtend (Met nog 31% batterij-> hoe dan?) weer uit te komen.. heb besloten dat het wel een beetje een duur cadeau is om in de kast te laten liggen(oei, dat klinkt wel een beetje verwend :P)..

maar goed.. het probleem is dus dat ik graag series en films kijk.. de bedoeling was dat ik deze op mijn laptop zou downloaden en dan zou overzetten naar mn ipad.. zoals jullie waarschijnlijk wel weten speelt ipad dus niet alle extensies af en zit ik dus nu in dubio welk programma ik moet aanschaffen om mij het beste te helpen.. mocht er iemand zijn die hier ervaring mee heeft zou ik het heel graag horen :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:50

Ik zou gewoon opletten in welke extensie je download, ik kan altijd alles eigenlijk heel makkelijk in mp4 vinden. Verder zijn er verschillende Apps die ook andere extensies ondersteunen, maar die ken ik niet, omdat ik daar zelf geen behoefte aan heb. Ik zou zeggen, ga gewoon in de AppStore of via appsfire zoeken naar appsfire kunnen wat je wilt en lees de beschrijvingen. Verder als je een app op het oog hebt, kun je nog eens googlen of op YouTube kijken voor recensies.

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 16:23

Liejn schreef:
zo.. ik meld me hier ook maar even.. heb in januari een ipad(3?) voor mijn verjaardag gekregen.. t een en ander mee geprobeerd en na heel veel ruzie te hebben gehad is die begin februari de kast in gegaan om er vanochtend (Met nog 31% batterij-> hoe dan?) weer uit te komen.. heb besloten dat het wel een beetje een duur cadeau is om in de kast te laten liggen(oei, dat klinkt wel een beetje verwend :P)..

maar goed.. het probleem is dus dat ik graag series en films kijk.. de bedoeling was dat ik deze op mijn laptop zou downloaden en dan zou overzetten naar mn ipad.. zoals jullie waarschijnlijk wel weten speelt ipad dus niet alle extensies af en zit ik dus nu in dubio welk programma ik moet aanschaffen om mij het beste te helpen.. mocht er iemand zijn die hier ervaring mee heeft zou ik het heel graag horen :)

Ik doe het via pineapple, superhandig programmaatje maar volgens mij niet gratis. Je kan wel vergelijkbare vinden in de AppStore die gratis zijn gok ik. Als iTunes het kan spelen kan de iPad het ook :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:42

Whahaha! _O- *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Ben ik net aan het opruimen... Kom ik mijn iPod touch tegen. Ik was er echt stellig van overtuigd dat ik hem ergens had laten liggen of had laten jatten. Ik ben hem al zeker een half jaar kwijt en misschien zelfs langer dan een jaar... :=

Softwareversie 5.0.1 dus kreeg meteen de melding om te updaten naar 6.1.3. :+

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:50

Das zeker een tijdje geleden _O- Fijn toch dat je m terug heb :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:58

Ik ben een filmpje aan het maken en daarin wil ik stukjes video versneld of vertraagd afspelen. Mijn video bewerkingsprogramma op de computer kan dat niet.

Heeft iemand een idee of de app iMovie van apple dat wel kan? Ben aan het googlen maar heb het antwoord nog niet gevonden. Heb wel iets van apple support, maar ik kon nog niet ontdekken of dat over iMovie op de ipad of op de computer gaat.

ELNTIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:03

Wie kan mij helpen?
Ik krijg al een paar dagen geen mail op mijn ipad, hij zegt; De email server pop.ziggo.nl reageert niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bedankt alvast.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:49

Shiloh schreef:
Ik ben een filmpje aan het maken en daarin wil ik stukjes video versneld of vertraagd afspelen. Mijn video bewerkingsprogramma op de computer kan dat niet.

Heeft iemand een idee of de app iMovie van apple dat wel kan? Ben aan het googlen maar heb het antwoord nog niet gevonden. Heb wel iets van apple support, maar ik kon nog niet ontdekken of dat over iMovie op de ipad of op de computer gaat.

ik gebruik gewoon windows movie maker :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:50

Hey allemaal :) ik kom ook even in het topic spieken.
Ik ben van plan om een iPhone 4 of 4S aan te schaffen.. mijn oude smartphone is namelijk tegen de middag al leeg als ik hem 'smorgens uit het stopcontact haal.. hoe is dit bij de iphone 4/4S ? Bij regelmatig gebruik.. half uurtje internetten per dag, 3G altijd aan..
En heeft iemand tips waar ik kan zoeken voor een betaalbare, simlockvrije telefoon?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:58

Waarom zou je 3G altijd aan laten staan?
Ik heb een iPhone 3GS, deze is 's avonds nooit leeg, vaak tussen de 30% en 50% en ik gebruik 'm heel veel. :)
Dus ik ga er vanuit dat dit bij de 4 en 4S ook het geval zal zijn.
Mijn 3GS is overigens 3,5 jaar oud.

Hij is alleen bizar langzaam. :')