Ik heb wel (verschillende) lampjes maar alles glimt dan zo, ik ben constant aan het kantelen. Bovendien schuiven ze er nogal eens af in bed, lekker onder het dekbed b.v.
Bet nu net op Bol.com aan het bijlezen, Icarus, Onyx van alles maar bijna allemaal zonder licht ingebouwd. De Sony heeft, voor zover ik kan vinden, alleen een cover met licht. Daar schiet ik dus niets mee op.
Wie gebruikt hier een programma om z'n bibliotheek te organiseren? Ik zoek een goed programma om te organiseren. Niet calibre, dat werkt niet goed op me computer.
Bij mij werkt het juist prima (onder Windows 7, althans). Adobe heeft ook een programmaatje, naam effe kwijt, maar dat vind ik veel onhandiger. Andere programma's ken ik, geloof ik, niet. Wat gaat er bij jou mis bij gebruik van Calibre op de computer?
Adobe Digital Editions, maar ik weet niet of je bedoelt het beheren van boekenkasten op je laptop/computer of op je ereader, want dat doet ADE niet geloof ik.
Ik ben juist ADE aan het downloaden om bestanden vanaf de Kobo Store website te kunnen downloaden naar mijn laptop en daar vandaan op de E-reader te kunnen zetten.
Je kan met ADE wel boeken op je ereader zetten, maar je kan met ADE niet in je ereader boekenkasten maken. Of althans, dat heb ik niet uitgevonden, hoe dat moet
Veulen84
Geplaatst: 20-05-14 20:33
Beheren op me computer. Ik ga adobe digital editions even proberen. Op me ereader zet ik er steeds maar 3 of 4.
Er is voor Calibre toch ook een soort cloud-software beschikbaar? Dat werkt via Dropbox of zo? Ik heb even zitten googelen, maar het is allemaal in het Engels en sinds een herseninfarct kan ik nauwelijks nog wijs uit dat soort teksten; ben al blij dat ik weer Nederlands kan lezen en schrijven . Met Google Translate wordt het helemaal hocuspocus .
Niet eigenlijk, maar even zo gekomen omdat mijn pc kapot was. Toen zijn er weer boeken op mijn laptop beland.
En we hebben een thuisnetwerk, dus kan de boeken dan toch aan. Maar het is handiger als alles gewoon op 1 computer staan.
Margee
Geplaatst: 22-05-14 22:20
Mijn Aura is vandaag bezorgd.... ben nu aan het prutsen. Hoe kan ik de boeken, die ik van de computer er op het gezet, nu op de reader vinden? Hij ziet alleen Kobo boeken.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 23-05-14 08:14
Bij mij werden de boeken meteen zichtbaar op de reader wanneer ik het beschermhoes open maakte. Je hebt de usb stekker op de juiste manier eruit gehaald? Eerst de computer en dan pas de ereader?
Meert
Geplaatst: 23-05-14 10:25
Margee schreef:
Mijn Aura is vandaag bezorgd.... ben nu aan het prutsen. Hoe kan ik de boeken, die ik van de computer er op het gezet, nu op de reader vinden? Hij ziet alleen Kobo boeken.
Op welke manier heb je de boeken er op gezet?
Margee
Geplaatst: 23-05-14 14:53
Via Calibre. Toen ik hem voor de tweede keer aansloot, ging er iets gebeuren op de reader en stonden ze er wel zichtbaar op. Het is wel even wennen hoor!!! na jarenlang de Bebook. Die is naar mijn dochter gegaan, haar readers bestond nog uit voornamelijk zwarte puntjes.
Ik wil ook een ereader aanschaffen. Begreep van vriendin dat er ereaders zijn die de niet-zelfgekochte ebooken niet opent. Iemand ervaring hiermee? Of is dit geen probleem. Mijn oog is nu gevallen oo de sony 3 versie maar dit is een reden waarover ik twijfel om hem aan te schaffen.
Ik heb vanmiddag ook een ereader gehaald, ik snap er echt niets van. En krijg mijn boeken ook niet van de pc op de reader. Ik kan alleen wat kopen in de store, maar dat wil ik helemaal niet. Wie kan mij verder helpen?