Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Ik heb een keer in de rij gestaan achter een vrouw die alleen een fles Coeberg, een stuk melkchocolade en een pakje ibuprofen had. Kan dat nog iets anders betekenen?
Heb mijn huisgenoten een keer aangekeken en kreeg van iedereen dezelfde blik terug.
Rhys schreef:Heb wel een keer hard gelachen toen het wc-papier in de aanbieding was. Zo'n megapack, maar wel een A-merk. Dus m'n lief en ik stonden daar hardop uit te rekenen hoeveel de verschillende soorten per rol kostten en of het nou echt goedkoop was, dat megapack. Er stond een mevrouw naast ons en die had het hele relaas gevolgd, die kon haar lachen echt niet inhouden....wat ik me best kon voorstellen.
Maar ja je wilt besparen of niet toch!
Marley schreef:Haha Moo dat herken ik welal heb ik er nu weinig aan
wat trouwens nog wel weer met besparen te maken heeftbij de hema hebben ze heerlijke paprika chips (mijn favoriet) en die is maar 50 cent voor een zak
pluisje88 schreef:Ja vraag ik me ook af. Ik zit zelf achter de kassa maar krijg nou niet echt het idee dat ik iets moet denken als iemand een fles drank, chocola en een pakje ibuproven haalt.
Saffier schreef:Hier staan verplicht de kilo en liter prijzen aangegeven (en vaak ook de prijs per wc rol)
oomens schreef:Ik dacht dat als iemand zo overduidelijk alleen vrouwendrank, vrouwen-(want melk-)troostchocolade en pijnstillers haalt, dat het dan bijna zeker haar maandelijkse vrouwenfeestje moet zijn.
Saffier schreef:Komt inderdaad regelmatig voor dat de voordeel of familie pakken duurder zijn.
Twix is hier in de supermarkt bijvoorbeeld per 12 duurder per kilo dan per 6. En zo was er laatst een actie op wasmiddel, de grote fles was per liter duurder dan twee kleintjes die niet in de aanbieding waren.
Edit: Hier staan verplicht de kilo en liter prijzen aangegeven (en vaak ook de prijs per wc rol)
Rebeccaa schreef:Overigens, toen we klein waren mochten we geen cola hoor! Hooguit kindercola. Toen dronk ik altijd dubbel friss of appelsap of aanmaak limonade.
In de zomer gaan er hier trouwens wel zo 3 pakken ijsthee per dag op..
Nicolletje schreef:oomens schreef:Ik dacht dat als iemand zo overduidelijk alleen vrouwendrank, vrouwen-(want melk-)troostchocolade en pijnstillers haalt, dat het dan bijna zeker haar maandelijkse vrouwenfeestje moet zijn.
Hmmm ik haalde eruit "Oh, alcoholist, alvast ibru voor de kater en als avondeten een reep chocola want d'r geld is vast op aan alcohol"
Toad schreef:Rebeccaa schreef:Overigens, toen we klein waren mochten we geen cola hoor! Hooguit kindercola. Toen dronk ik altijd dubbel friss of appelsap of aanmaak limonade.
In de zomer gaan er hier trouwens wel zo 3 pakken ijsthee per dag op..
for the record: ijsthee en dubbel friss is ongeveer net zo ongezond als frisdrank omdat het ongeveer evenveel suikers bevat.