Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iloonaa__ schreef:heeft de Action toevallig ook iets in de trant van ziekenhuis-speelgoed zoals een stethoscoopje of iets dergelijks?
iloonaa__ schreef:ooh super, ga ik eventjes kijken deze week!
Dinniej schreef:Mijn rode halstertouw is af, en ik ben nu begonnen aan een nieuw projectje; een bijpassend halstertouw bij de touwhalsters (in het geel dus uiteraard). Niet geschikt om een paard aan vast te zetten, maar dat maakt me niet uit, want dat is een touwhalster toch ook niet.
Dit keer heb ik gekozen voor een vlecht met 4 strengen:
Yinthee schreef:Owjee ik moet van de week ook maar weer erheen!
Heel misschien morgenochtend even, voordat ik ga werken, hoef pas om 11 te beginnen. Dan kom ik toch praktisch langs de action haha. En anders van de week vanuit school maar even langs, is ook niet zo ver lopen vanaf de metro
Dinniej schreef:@ Efaa; ik heb gegoogled op vlecht met vier strengen, en ben toen op deze site terechtgekomen. Er staat een hele goede uitleg op en ik had het zo onder de knie. =)
Het gele touwhalster & halstertouw maak ik in opdracht voor iemand, en ik ga het haar morgen geven. Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.
Fritsiej schreef:Ik moet binnenkort mijn huis zelf gaan inrichten en ik wil eigenlijk een beetje een ouderwets 'thema'. Heeft iemand een idee wat ik eventueel kan halen bij de action? Ik kom er normaal gesproken alleen voor de make-up remover en andere verzorgingsspullen en heb nog nooit verder gekeken