Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haha! 
Typfoudt schreef:_helga_ schreef:heeft iemand de tondeuse set al uitgeprobeert? niet op paarden maar op mensen?
Ik ga straks naar de Action, dan zal ik de tondeuse-set meenemen als tie er isDusse: dan horen jullie het wel of deze bij zowel mens als paard - moet zijn benen een beetje opscheren - goed werkt
Mijn korte, gladde haartjes krijg je er niet mee weg. Hierdoor dacht ik al meteen dat het bij paardenharen vast een stuk beter zal gaan
(stuggere/stevigere haren). En ja hoor
Meteen op m'n Friesje net uitgeprobeerd: meneer heeft geen baardhaar meer! Lekker glad koppie heeft ie nu
En zijn benen heb ik ook een stukje gescheerd (ter hoogte van zijn voorknieën heeft ie langere, en meer haren zitten). Meneer ziet er weer tip top uit
Morgen is zijn maatje aan de beurt
(Shetlander). Dusse: écht een aanrader de tondeuse-set! Verdient van mij part wel een plekje in de openingspost voor het volgende Action topic
Ik wil er nog wel wat extra olie bij kopen, wat erbij zit is maar een mini-flesje. Dus morgen maar weer even langs de Action....Neem aan dat ze wel olie hebben wat ervoor geschikt is?
Even controleren dus! Scheelt je weer een ritje terug
Ik had tekort aan het kwartiertje dat ik voor sluitingstijd nog had om de winkel door te gaan. In ieder geval plakboek, lijm en twee nep buxesbollen gekocht. De andere dingen bekijk ik rustig een andere keer als ik meer tidj heb weleens
) een stukje voor de winter-spullen..! nog maar 5 pagina's!!!!!!!!!!!!! Zidore schreef:Tondeuseset komt er in!!
Blinq borstel en glimborstel komen er ook in, thermolegging wordt ook weer genoemd (stond ook al in dit topic) en omdat we weer richting de winter gaan () een stukje voor de winter-spullen..! nog maar 5 pagina's!!!!!!!!!!!!!

Haha!!

Ik ga zo aan de slag, dus foto's komen vanmiddag! Eventueel zal ik ze dus in het nieuwe Action topic plaatsen