Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cruesli schreef:@ditano: leuk appartement, mooi dat doek van die olifant op die rode muur
.
, maar ik denk dat er vast wel iemand is die zo'n lief schattig huisje wil kopen
.
het is nog steeds niet opgelost. Ze zijn inmiddels wel komen inmeten gisteren. Er moet 1,5 cm van het werkblad af (door stucen) en de vraag is nu dus of het werkblad op tijd binnen is (1,5 week), ik ga er maar vanuit van niet, dus de keuken zal waarschijnlijk later geplaatst worden.
!
Vind de keuken erg leuk en de bank ook mooi!
Eigenlijk vind ik alles wel mooi
.
Bij jullie ook hoogglans toch?
En ik vind niet snel een huis mooi
.
.

Margriet_ schreef:Destino schreef:Ik vind het zo leuk om al die huizen zo te zien
Was ons huis ook maar alvast af..
Haha hier sluit ik mij helemaal bij aan!
, vrees dat dan nog niet alle meubels binnen zijn, maar dat verder alles al wel af is

. dems75 schreef:Dat heel erg strakke past gewoon niet bij dit huisje. Het is een huisje uit 1900, in een lief klein straatje, met een beetje scheve vloer enzo. Mensen die hier komen kijken zullen zowiezo niet van dat heel erg strakke houden, dan zullen ze eerder naar een woonwijk neigen vermoed ik. Verder is het natuurlijk locatie, locatie, locatie. Op nog geen 100 meter van het station (maar wel zo gunstig gelegen dat je geen treinen of spoorwegovergangen kunt horen) en op een meter of 500 van de binnenstad.
.