dems75 schreef:Dat heel erg strakke past gewoon niet bij dit huisje. Het is een huisje uit 1900, in een lief klein straatje, met een beetje scheve vloer enzo. Mensen die hier komen kijken zullen zowiezo niet van dat heel erg strakke houden, dan zullen ze eerder naar een woonwijk neigen vermoed ik. Verder is het natuurlijk locatie, locatie, locatie. Op nog geen 100 meter van het station (maar wel zo gunstig gelegen dat je geen treinen of spoorwegovergangen kunt horen) en op een meter of 500 van de binnenstad.
Nou zo'n huis hadden wij ook, ook vakwerk binnen e.d.... tja, was supersnel verkocht, mensen hadden jaren gezocht...
Ik kan er niet gaan kijken..., vakwerk binnen is gestuct en een superstrakke hoogglans witte keuken, wil niet zien wat ze met onze badkamer gedaan hebben... We hebben veel achter gelaten, heb ik dus heel erg spijt van, ons mooie potkacheltje, onze antieke trekbel...., ze wilden het allemaal graag hebben en ik vond het wel fijn dat het bij het huis bleef, waar wij zo lang gewoond hebben, natuurlijk heb je het verkocht, maar dat zou ik nooit weer zo doen...
*gaat nu bidden dat dochterlief de boerderij hier ooit overneemt en geen cultuurbarbaar wordt...*
Bedoel ieder zijn ding hoor, maar koop dan geen huis van 1900 en ga lekker in een nieuwbouwwijk wonen.
Moest dat ff kwijt, zag mooi dingen voorbij komen
.
Velen al lekker aan het decoreren, daar ben ik dus superonzeker in, heb wel laatst twee lampen voor boven de eettafel gekocht, die vond ik nog steeds mooi, dus allez. Ook raamdecoratie, gruwelijk lastig, allemaal.
Er worden nu wat plankjes gerookt zodat we de fronjes van de keuken kunnen bepalen (rest staat al) als dat gebeurd is, kunnen we de houten planken vloer voor de woonkamer uitzoeken en dan gaan we naar de kleurtjes...
We hebben nu alles "wit" geverfd en kijken straks wat het gaat worden, wss van die kalkkleurtjes.