die slaap app werkt dat ook echt? Want je hoort ook verhalen van mensen die hem een paar meter verder op een bureau leggen en die dan alsnog een grafiekje krijgen dus dat lijkt me raar? Of verschilt dat per app (ik krijg er namelijk meerdere, weet niet welke "de goede" is? ).
Naar mijn idee klopt hij best aardig. Ik word vaak 's nachts meerdere keren wakker en dan kijk ik altijd hoelaat het is. En keer op keer geeft hij een piek aan in de grafiek dat ik om die tijd wakker was
SimoneDV
Geplaatst: 09-03-12 23:56
Wel logisch als je dan op een knopje drukt dat ie zegt dat je wakker bent Maar ook wel eens uitgeprobeerd hem ergens anders neer te leggen met die app aan?
Ik duik mn bed in en ga sleep cycle uit proberen! (:
lonniejj
Geplaatst: 10-03-12 00:41
SimoneDV schreef:
Wel logisch als je dan op een knopje drukt dat ie zegt dat je wakker bent Maar ook wel eens uitgeprobeerd hem ergens anders neer te leggen met die app aan?
Ik kijk dan uiteraard niet op mijn iPhone, maar op m'n klok aan de muur!
Ja hij werkt naar mijn idee ook best accuraat. Na een hele lange dag met daaraan nog een lange stapnacht geplak zie ik duidelijk dat ik de eerste 3 a 4 uur héél erg diep slaap. Als ik overdag even 2 uurtjes ga slapen zie ik in mn sleep cycle van de daaropvolgende nacht dat ik heel slecht en licht slaap.
Afgezien van de handigheid qua wekker, is het ook gewoon leuk om je slaapritme bij te houden. Eerste wat ik doe als ik wakker word is dat grafiekje bekijken
J0anieke
Geplaatst: 10-03-12 07:50
Goedemorgen ! Haha, ik ben na al super blij met de app! Ik had mijn wekker om 6:50 gezet en je kunt zelf bepalen hoe laat van te voren je hem wil af laten gaan, hij staat standaard op 30 min, dus dan kan hij beginnen om 6.20 bij mij, vond dat wel erg vroeg dus had m op 20 min. gezet, je kan ook nog kiezen voor 10 minuten en een heleboel langere tijden, tot 90 min (;
de itunes store heeft mijn probleem opgelost met de itunes card! Het bleek dat de kaart niet goed geactiveerd was en ik heb een nieuwe code gekregen die werkt!
Lijkt me idd ook erg leuk dat grafiekje dan te zien, ga het denk ik ook proberen
IKbenEllen
Geplaatst: 10-03-12 09:58
Joanieke schreef:
de itunes store heeft mijn probleem opgelost met de itunes card! Het bleek dat de kaart niet goed geactiveerd was en ik heb een nieuwe code gekregen die werkt!
Als je update naar de betaalde versie (dat gaat automatisch wanneer je de betaalde versie koopt), krijg je als 'bedankje' extra coins waarmee je meerdere kleuren kan 'kopen'. Daarnaast heb je veel meer diversiteit in woorden, dus heb je zelden dat je woorden meerdere keren moet raden/tekenen.
Bloempotje
Geplaatst: 10-03-12 14:43
Ik had een vraagje..
Mijn vriend had nog zo'n oude ipod liggen (die generatie die je nu kunt opsturen omdat er wat mee was ofso, erg oude al). Gezien hij een ipod touch en iphone heeft mocht ik deze hebben. Al een hele lange tijd gebruik van gemaakt, en ineens gaat hij niet meer aan. Wilde hem opsturen maar dat zal er nu wel niet meer inzitten?
Al van alles geprobeerd wat ik op internet vond maar hij gaat niet meer aan.. (niks mee gebeurd overigens). Iemand enig idee?