Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:29

De 100 nieuwe artikelen die vandaag op de site stonden, lagen hier in elk geval net al in de winkel.
Ik ging voor de sanex deo :D

Verder nog een flexemmer gehaald, salmiakknotsen ('k kreeg accuut trek toen ik dat hier ergens zag staan!), pepermuntjes, fotolijstje, manicuresetje, papieren bordjes met een paard erop (voor een jarige Penny :+ ), opvouwbare jerrycan, leerdoekjes, mapje om stickertjes in de doen (maar waar ik iets anders in ga stoppen..) en mijn deo

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 13:32

nieuwsbrief is binnen!!

http://www.action.nl/producten/barbecue ... telistid/2 voor de liefhebbers ;)

Ik had dat in het begin ook, dat ik niets kon vinden bij de Action. Maar ik weet niet wat het is (misschien omdat het er druk is of omdat alles vol staat, maar ik ging er altijd haastig in, kocht snel wat en ging weer) maar door dit topic ben ik meer gaan zoeken en kijken. Zo vond ik ook de leerdoekjes (superhandig, ook voor de hoekjes bij je zadel waar je normaliter niet makkelijk bij kunt!) tussen de schoonmaakspullen en nog wat handige dingetjes. Als je door die winkel vliegt, tja dan zie je het niet :) :j

Zo heb ik ook iets verschrikkelijk grappigs gevonden. Stickers voor op je vuilcontainer. Ik moest buiten altijd zoeken tussen al die andere vieze containers en had vaak de verkeerde vast. Nu zitten er allemaal kogelgaten op m'n containers dus ik pluk mijn 'gaten-kliko' er zo uit! Er staat ook een sticker bij 'crime scene do not enter' whahaaha! :') Moet nu elke keer lachen als ik m'n kliko zie! Ze hadden best veel verschillende, met groente en fruit stickers, met grappige beestjes, met hollands-thema, met bloemen etc. etc.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:40

Met Hollands-thema?!? Die MOET ik hebben! Dan is het voor eens en altijd duidelijk welke containers van mij zijn, ha ha ha!
Mijn buren zouden zoiets wel kunnen waarderen :D

....shi.t, die hebben ze natuurlijk niet bij de Action hier in Duitsland |(

ARNOLD!!!! (Ragebol1977 weet wat ik bedoel... :D )

Miepie77

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:45

@Zidore : dat ben ik helemaal met je eens, als je vluchtig door de Action loopt zie je veel minder, door de wat simpele indeling moet je echt even goed rondkijken, dan kom je vanzelf van alles tegen, helemaal als er kleding in de aanbieding is, dat kan best een chaos zijn in zo'n pad.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:51

Ik heb ook het idee dat de Action er niet zo'n strakke indeling op na houd als bijvoorbeeld een supermarkt keten of andere winkelketen. Ik merk dat bepaalde artikelen bij de ene Action heel ergens anders liggen dan bij een ander filiaal.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 13:51

dan zou ik voor die kogelgaten kiezen :') ja van die hollandse tegeltjesachtig, er lagen er echt veel. ze lagen bij de opdrukstickers onderaan, in een groot pakket en kostte ook nog geen euro

ja die kleding kan idd een chaos zijn miepie, iedereen loopt maar te graaien. Mijn ervaring is hoe kleiner de winkel, hoe groter de mensen een bende maken. Ben ook in een hele grote action geweest, echt geweldig, ruim opgezet, groot assortiment.. daar kreeg je me bijna niet meer uit! :')

omdat ze zo'n groot assortiment hebben is het ook heel moeilijk om het te organiseren lijkt me.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:54

Ach, als Postenbörse hier in Duitsland dat kan, zou Action het ook moeten kunnen. Maar dat zal wel te duur zijn denk ik, moet je natuurlijk in investeren. Zo'n gribusbende als dat het soms is, is goedkoper. Kijk maar naar de Aldi een paar jaar terug. Daar ging ik niet vrijwillig heen, maar nu is alles georganiseerd en is het een fatsoenlijke supermarkt geworden wara niet alles kapot op de grond verspreid ligt enzo :+

Hm, dat Hollandse, was dus niet met rood-wit-blauw e.d., waar je als buitenlander ook Holland in herkent?

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:56

Die foto van 2 blz's terug over de leerdoekjes, is heel handig. Ik ga ze ook binnenkort kopen.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:00

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:07

Even vragen misschien? Bij ons loopt er altijd genoeg personeel rond waar je het aan kunt vragen.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:08

SulJinty schreef:
Even vragen misschien? Bij ons loopt er altijd genoeg personeel rond waar je het aan kunt vragen.

ik denk dat jij het verkeerd leest. Of was je bericht niet aan Helga gericht?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:11

GamblersCup schreef:
Ik heb ook het idee dat de Action er niet zo'n strakke indeling op na houd als bijvoorbeeld een supermarkt keten of andere winkelketen. Ik merk dat bepaalde artikelen bij de ene Action heel ergens anders liggen dan bij een ander filiaal.

Dat is bij een supermarktketen net zo.... daar ligt ook niet alles in dezelfde rijen.
Jumbo heeft zelfs een wisselend schappenplan om de zoveel tijd, zodat mensen moeten zoeken naar hun spullen en zo op andere spullen stuiten }>

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 14:14

Afbeelding beetje zoiets als dit was het, maar dan afzonderlijke afbeeldingen echt tegeltjesachtig geloof ik. maar weet dus niet of ze die stickers bij elke action hebben. als je van hollandse-burgerlijkheid houd dan zit je ermee wel goed! :D ik zat zelf nog te twijfelen tussen bananen, appels en andere fruitstickers, leek me ook wel geinig.

p.s.
ligt het aan het weer of aan dit topic dat er iedere pagina wel iemand tussen zit die niet kan lezen?? :roll: of is dat de 'luiheid van de mensheid' van tegenwoordig?? als ik nog 1 vraag over haarserum of 'wat zijn flextubes' zie ga ik temmen ~~}> :D

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:15

Cyntje schreef:
GamblersCup schreef:

Dat is bij een supermarktketen net zo.... daar ligt ook niet alles in dezelfde rijen.
Jumbo heeft zelfs een wisselend schappenplan om de zoveel tijd, zodat mensen moeten zoeken naar hun spullen en zo op andere spullen stuiten }>

Opzich wel slim van de winkels om soms van spullenplekken te wisselen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:17

Alleen wel gruwelijk irritant maar dan trek ik gewoon mijn man even aan z'n jasje waar ie alle rotzooi nou weer verstopt heeft _O-

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:17

Hahaha.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 14:19

slim? als ze alles in mijn supermarkt omgooien wordt ik echt woest! ik ben dan bijna geneigd naar een andere te gaan, heb altijd zo m'n rondje en dan zoek/loop ik me rot
dus ajb supermarkten van NL gewoon zo houden, dan is het goed!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:19

Maar een doelbewust verwisselplan van schappen is wat anders dan een ongecoordineerde puinzooi ;) :D

Zidore, ik hou helemaal niet van Hollandsche Burgerlijkheid, ha ha ha! Maar het is voor mijn buren wel direct duidelijk welke containers ze niet mogen gebruiken (hier zit er geen enkele sticker op, worden dan ook zakken in verkeerde containers gedaan, is de jouwe alweer vol voordat je zelf 1 zak hebt weggegooid...) omdat ze van mij zijn! (woon in Duitsland)
Maar dat heeft alleen zin als het de hollandse kleuren zijn en molens en klompen enzo, Delfts Blauw herkennen ze hier niet als zijnde Nederlands.

Dan toch maar de pentagramstickers erop.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 14:22

Afbeelding 79 cent kosten die stickers :')
weet niet of ze ook rood/wit/blauw/oranje stijl hebben, dat zou idd beter passen

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:23

Dat is vervelend van je container!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:28

Zidore schreef:
slim? als ze alles in mijn supermarkt omgooien wordt ik echt woest! ik ben dan bijna geneigd naar een andere te gaan, heb altijd zo m'n rondje en dan zoek/loop ik me rot
dus ajb supermarkten van NL gewoon zo houden, dan is het goed!

Rustig rustig,...kalmte zal u redden :')
Ze gooien alleen de worstjes en de kaasjes om zeg maar ... het blijft gewoon in dezelfde rij :Y)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:29

Ik wilde er al een slot op maken (had er zelfs een topic over hier op Bokt, het is inderdaad erg irritant!), maar dat uis me teveel werk en het mag niet: als de vuilnismannen zoiets zien op een container moeten ze melding maken en krijg je een boete voor vernieling van de spullen van de gemeente (ik "huur" die containers natuurlijk).

Afijn, ik wilde al vreselijke, afschrikwekkende, bloeddorstige, satanische taferelen op mijn containers plakken om de buren af te schrikken mijn container aan te raken. Maar ik denk dat ik met netjes rood-wit-blauw en molens en klompen e.d. meer bereik en in ieder geval geen boze gezichten of een bepaald image krijg :D

Ik ga zo even kijken hoe laat de Action vandaag in Schüttorf sluit... heb mijn collega al gewaarschuwd dat ik vandaag wat vroeger wegga... :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:49

Ik heb geen container, anders had ik zeker een paar stickers gekocht!
Ik was vorige week om 5 uur 's middags bij de Action: Alsof er een bom was ontploft :+ Zeker in de kledingschappen!

Ik ga straks weer even langs om de vergeten dingen van vorige week nog te halen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:58

Ik had vorige jaar een superbeplakte kliko, had nóg iemand anders hem gejat >;)
Omdat hun kliko er niet meer stond, dus pakte ze de onze maar.... :Z

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:10

Hmm, mijn GFT bak heeft al stickers, maar kunnen er best nog een paar bij :Y)
Zouden ze ook stickers voor op je auto hebben? Wil mn oude bakkie wel eens opleuken!