HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 23:47

ik heb nog n vraagje voor hiet.

met mn blackberry, als ik mail verwijderde op mn telefoon, was die ook meteen verdwenen uit mn inbox op hotmail, vond ik echt heel fijn, maar met mn htc is dat niet zo.. kan ik dan ook nog instellen?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 23:54

Oke, iemand enig idee..
Ik heb een HTC Desire Z waar ik af en toe foto's mee maak. Maar 9 van de 10x verdwijnen mijn foto's spoorloos (vooral belangrijke..) af en toe komen er een paar terug wanneer ik hem op nieuw opstart, maar de meeste zijn gewoon echt foetsie. Een vriendin van mij heeft ook de desire Z en heeft er ook last van.
Iemand enig idee hoe dit kan / waar het aan ligt? Ik irriteer me er echt dood aan :')

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 07:54

Ik heb er ook last van xnavatu. En collega's van mij, die ook beiden een z hebben, hebben dit probleem ook. Geen idee wat je er tegen moet doen, ik erger me er ook kapot aan :')

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 09:15

Wat mij irriteert is dat hij met sms'en van 'moet' 'Moët' maakt en van 'tot' maakt ie automatisch 'TOT' e.d. Verder vind ik het veruit de beste foon die ik ooit heb gehad. :D

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 09:27

Wat ik me afvraag is of er ook een app is waarmee je het sms-woordenboek kunt aanpassen? Kan in mn telefoon de optie niet vinden, of kijk ik met mn neus? :+ Ik heb perongeluk best onhandige dingen toegevoegd. Bijv wanneer ik er net een letter naast zit bij 'niet', krijg ik 'niey', terwijl mn telefoon dat eerder zelf corrigeerde.

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 09:38

dat kan je gewoon in de instellingen van de telefoon vinden.
waar precies zou ik even moeten kijken

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 09:42

bij mijn telefoon (legend):

instellingen>taal en toetsenbord > touch input > gebruikerswoordenboek

daar kan je ze verwijderen als je wilt
(menu> verwijderen)

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 10:53

@lante daar heb ik ook last van behoorlijk irritant soms haha !

en over de email , kan je daar ook niks bij instellen ?
bij mij word ie ook gewoon gelijk uit hotmail verwijderd :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 10:56

Dat is wel handig zeg! Maar wat mijn telefoon doet: hij haalt mails binnen, maar gooit ze er na een tijdje weer uit. Dan zijn ze dus nog wel in mijn mailprogramma op pc te vinden, want daar gaan ze niet uit, maar niet meer op de telefoon. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? :P

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 10:59

misschien bij instellingen kijken ? daar staat ook iets tussen hoelang ze in je mail blijven staan ik zal even voor je speuren op die van mij

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:00

Carlijnn: bedankt, dat is inderdaad wat ik bedoelde.

Dat van de mail had ik ook last van, heb nu twee dingen veranderd (mail - instellingen - verzenden & ontvangen) geen idee wat het goede was:
'mail op server' veranderen van uit naar aan en bij 'map om te synchroniseren' heb ik postvak in, prullenbak en verzonden aangevinkt.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:04

bij mail en instellingen , verzenden en ontvangen en dan misschien oude emails downloaden dat staat bij mij op 3 dagen , misschien dat veranderen naar langer dan 1 dag ?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:27

Lante schreef:
Wat mij irriteert is dat hij met sms'en van 'moet' 'Moët' maakt en van 'tot' maakt ie automatisch 'TOT' e.d. Verder vind ik het veruit de beste foon die ik ooit heb gehad. :D

Moet je je toetsenbord even op Nederlands zetten, of even kijken bij instellingen. Dit heb ik namelijk nog nooit gehad en hij staat gewoon op Nederlands, zowel toetsenbord als bij de instellingen.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:31

XoNo schreef:
Ik heb er ook last van xnavatu. En collega's van mij, die ook beiden een z hebben, hebben dit probleem ook. Geen idee wat je er tegen moet doen, ik erger me er ook kapot aan :')

Total reset er overheen en je hebt nergens meer last van :') hahaha

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 11:37

Verwijderen op foon = verwijderen in mailbox is nu gelukt. kijken offie mn berichten nu blijft bewaren..

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 13:27

Janine1990 schreef:
Lante schreef:

Moet je je toetsenbord even op Nederlands zetten, of even kijken bij instellingen. Dit heb ik namelijk nog nooit gehad en hij staat gewoon op Nederlands, zowel toetsenbord als bij de instellingen.

Alles staat op Nederlands, en in het woordenboek kun je alleen je eigen ingevoerde woorden veranderen en schrappen. Een vriend van mij heeft het ook met zijn HTC.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 13:29

Staat je toetsenbord op Nederlands of internationaal? Die van mij op internationaal. Misschien maakt dat het verschil?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 13:31

Ik zal even kijken... :)

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 13:34

xNavatu schreef:
Oke, iemand enig idee..
Ik heb een HTC Desire Z waar ik af en toe foto's mee maak. Maar 9 van de 10x verdwijnen mijn foto's spoorloos (vooral belangrijke..) af en toe komen er een paar terug wanneer ik hem op nieuw opstart, maar de meeste zijn gewoon echt foetsie. Een vriendin van mij heeft ook de desire Z en heeft er ook last van.
Iemand enig idee hoe dit kan / waar het aan ligt? Ik irriteer me er echt dood aan :')

Hier had ik ook last van. Ook het lichtje in mijn toetsenbord ging niet aan.
Ding moest opgestuurd worden omdat de batterij het opgegeven ha (ding was 3/4 maand oud) en sindsdien doet alles het weer. Zelfs foto's die ik 'kwijt' was staan er nog gewoon op.

Las ook ergens totale reset eroverheen, hebben ze voor mij ook gedaan in de winkel helaas heeft het niet geholpen voor mijn foto's

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 13:35

Als ik naar instellingen ga en dan 'toetsenbord en taal', dan kan ik naar 'internationaal' en dan moet ik weer een taal selecteren en ook daar heb ik 'Nederlands'. Ik kan dus niks op 'internationaal' zetten. :)

Dat van de foto's herken ik niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 13:39

Bij touch input ga je naar Internationaal toetsenbord en vink je aan

Deutsch
English
Español
Français
Italiano
Nederlands

Probeer het zo nog eens?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 16:37

yesssssss :D

hij doet het :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 23:40

Hoi, ik heb zelf geen HTC maar m'n vriend wel.
Nu was ik heel benieuwd of er meer mensen zijn die wanneer ze de telefoon in hun hand hebben, zeg maar een soort van tintelend gevoel in hun vingers/hand krijgen???
M'n vriend had ik er al een paar keer over gehoord. Vanavond had ik hem zelf even in m'n hand en wat een vervelend gevoel kreeg ik!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 23:43

Nee, maar ik zou er maar heel snel even mee naar de winkel gaan! Dit is niet goed! Ik ken dat tintelende gevoel van een badkamer in een hotel in Turkije. Daar bleek het plafond (en dat is nogal laag in een badkuip voor iemand van 1.85m) simpelweg onder stroom te staan. Het is dan niet zo zeer een pijnlijke schok die je krijgt, het tintelt heel raar. En natuurlijk staat er op een halogeenspotje wat meer stroom dan de batterij in je telefoon kan afgeven. Maar er is waarschijnlijk wel iets verkeerd in de batterij.

(het probleem in het hotel is overigens heel snel opgelost hoor, maar dat terzijde)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 23:49

Dank je voor je reactie! Hij had het er al over om maandag naar HTC te bellen (we hebben hem via internet gekocht), maar ik dacht ik zet zo en zo m'n vraag hier neer, heel misschien dat er meer mensen zijn die het herkennen!?