Even een vraagje, aangezien jullie allemaal ervaring hebben met de iphone, heeft er iemand al ervaring met een iphone van vodaphone ? En is 16GB genoeg of heb je echt 32GB nodig
Ik ga binnenkort ook vreemd. Mijn huidige 3G begint kuren te vertonen ( bereik telkens weg, laat alleen maar zwart zien bij foto overzicht). Mijn abbo is nu ook afgelopen en de nieuwe iphone durf ik ook niet aan, daarnaast vind ik dat abonnement ook belachelijk met die prijs.
Courses
Geplaatst: 18-07-10 22:58
Estelle schreef:
Hoi !
Even een vraagje, aangezien jullie allemaal ervaring hebben met de iphone, heeft er iemand al ervaring met een iphone van vodaphone ? En is 16GB genoeg of heb je echt 32GB nodig
Met 3 dagen verwacht ik mijn 3GS 16GB White + Vodafone abbo hier Then I can tell more!
Ik ben heel benieuwd, omdat ik ook op sommige site's lees dat zorgeloos internetten bij vodafone niet zoveel is, dat je echt maar weinig MB per maand mag verbruiken
Ik zit zo te twijfelen... mag eigenlijk dec pas een nieuwe telefoon uitzoeken. maar je kan 4 maanden van te voren al vast een nieuwe abbo nemen en dan pas 4 maanden later laten ingaan.
Nu kan ik hem gewoon via t-mobile nemen maar kan mijn sim er niet in vanwege de lock ik heb nu hi.
bij vodafone krijg je gewoon een simlock vrije iphone
16gb is in principe voldoende opslag voor een hele hoop nummers, foto's endergelijke. Persoonlijk vind ik 32gb overdreven veel. Plus daar betaal je ook ongeveer 130 euro meer voor.
Wat betreft het internet... 1mb is vrij veel. Op de pc niet maar op de iphone heb je natuurlijk kleiner beeld en de meeste site's zijn voor mobiel internet gemaakt dus verbruik je minder. Daarnaast is het zo dat als je over de fair use policy heen gaat zal je snelheid worden geknepen, dus je internet wordt trager. Je zal geen extra kosten krijgen
ik heb echty bijna nog niks van mijn 16GB verbruikt en er staat echt heel veel muziek op, enorme hoeveelheid foto's (450 st of zo) en filmpjes.. ik heb mijn 2e iPhone binnen voor mijn anders (zakelijke abo) kan ik allebei aan iTunes hangen? ik kan dan alles zo ineens overzetten, verder hoef ik er niks speciaals op..
Serieus, het ligt er echt aan wie je aan de telefoon krijgt De een kan je zo de hele reeks van alles opnoemen terwijl de ander bij de eerste al niet meer weet wat het is.
Het is gewoon mogelijk, echt waar. Er is mij ook gevraagd via klantenservice van iVoordeel welke provider ik nu had, maar dat was alleen voor nummerbehoud
Josefien
Geplaatst: 20-07-10 11:19
klopt helemaal, ik heb bij Vodafone 3 verschillende dingen over het zelfde onderwerp gehoord van 3 verschillende mensen. Ik heb nu 2 iPhones, allebei met hetzelfde erop, alleen andere achterkant ..
Ik zit ook te denken aan een iphone 4, maar heb nu eerst een prepaid simkaartje van t-mobile besteld om te kijken hoe het bereik van t-mobile hier tegenwoordig is. Zo'n 4 jaar geleden was dat echt super slecht en om dan 2 jaar aan zo'n abonnement vast te zitten...
Ik ga over op de bb. mijn abonnement is afgelopen en omdat de levertijd van de witte iphone 4 te lang is, en de eventuele problemen met t-mobile durf ik het niet aan. Ik hou de iphone wel voor mijn agenda en muziek.
nou ik heb mijn iphone nou bijna 2 maand....en de oplader is nou al stuk....hij laadt nog wel op, maar de beschermende lag om het snoer laat los en de binnenkant ligt nou bloot.