[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Venix

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 15:09

Ik kan sinds een tijdje me niet meer aanmelding op mijn msn. Ik heb die nieuwste versie 'Live Essentials 2011' ofzo? En ik heb hem al een paar x eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd maar ik blijf een foutmelding krijgen die volgens mn msn niet te herstellen is. Dan krijg ik een lijstje met dingen die ik kan doen maar die helpen niet echt. Hebben meer mensen dit of hebben dit gehad en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Want ik heb nu een oudere versie geprobeerd terug te krijgen maar die werkt nog maar half :\

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 19:44

pc herstellen naar een eerder moment toen je msn nog wel werkte. want nu ben je het er steeds af aan het gooien en dan blijft er wat zooi op staan en als je het dan opnieuw installeert raakt hij in de war en dan hou je straks een heleboel nutteloze troep en nog steeds een nietwerkende msn over. Of je moet een cleaner erbij downloaden maar dat zou ik niet direct doen als systeemherstel zou werken

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:35

Klinkt misschien heel dom dit, maar hoe doe ik die herstel dan?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:39

als je windows 7 hebt moet je even dat startmenu linksonder openen en dan in die balk 'systeemherstel' zoeken :) en dan wijst het zich vanzelf, dan kun je herstellen naar een eerder moment waarop alles nog wel werkte. Ik zou wel voor de zekerheid eerst even een backup maken voordat je gaat herstellen, het gaat bijna altijd goed maar dan weet je in elk geval dat áls het mis gaat, je je eigen bestanden etc nog hebt :)

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:43

Wow super, dankjewel! Ga het meteen proberen :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:47

veel succes, ik hoop dat het werkt! En anders moet je even via pb contact met mij opnemen, dan kan ik je wel even helpen om het met een cleaner te deinstalleren en dan zou het ook weer moeten werken :)

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:32

Per ongeluk vanmiddag de pctijd gewijzigd, inmiddels weer in orde maar MSN blijft sinds die tijd iedereen offline weergeven met de melding 'als gevolg van een verbindingsprobleem worden gemaakte wijzigingen mogelijk niet toegepast op andere computers.' Hoe krijg ik weer online contacten?

Lauss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:49

Birgit__ schreef:
Hallo,

Ik heb een groot probleem. Ik kom sinds vanmiddag mijn hotmail niet meer in. Hij is geblokkeerd omdat mijn account gebruikt zou worden om spam te verzenden.. Nu heb ik vanmiddag idd allerlei virusmailtjes binnen gekregen, maar niks geopend. Maar ik kan niet zonder mijn mail, ik doe er alles mee, zelf een online vakantie geboekt op dit adres.

Kan iemand mij helpen?

Edit: Ik weet helemaal niks meer qua oude gegevens om de vragen te beantwoorden.. Dus dat wordt hem niet ;(

Ik heb dit ook sinds vandaag, ben gister nog op mn hotmail geweest..
Ik weet ook niks meer van al mn oude dingen die ik ingevuld heb zoals mn antwoord van mn geheime vraag.
En het emailadres waar die dan een nieuw wachtwoord heen wil sturen is zo oud, dat ik ook daar het wachtwoord niet van weet.

Is het jou al gelukt om het op te lossen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:49

mensen nog hotmail problemen?
bij mij laadt hij niet....kan aanklikken wat ik wil,er gebeurt niks.
gisteren ook al zo traag als wat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:45

Mijn hotmail heeft afgelopen nacht ook spam verstuurd en is daarop geblokkeerd. Gelukkig is deblokkeren uiteindelijk weer gelukt, maar ik ben wel bang dat het nog een keer gebeurt. Iemand nog tips om herhaling te voorkomen?

Mijn wachtwoord is moeilijk te hacken, ik probeer nooit op verdachte links te klikken (hoewel het daar waarschijnlijk toch is misgegaan) en ik heb net maar eens even flink in mijn contactpersonenlijst gesnoeid om daar rare of oude contacten uit te halen. Zijn er nog meer dingen waar ik op kan letten? :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:11

Mijn hotmail stuurt ineens spam, iemand enig idee hoe dat kan? Het kan niet aan mijn computer liggen, ik ben namelijk niet thuis. Mijn laptop heb ik mee, maar ik heb hier geen internet behalve op mijn mobiel. Maar uk weet dus zeker dat mijn laptop onschuldig is.
Op mijn tel log ik nooit in, dus die kan het ook niet zijn.

Kortom, zonder ingelogd te zijn en zonder beschikking over internet word er mail vanaf mijn hotmail verzonden en ik snap er werkelijk niks van...... Iemand enig udee?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:28

hallo,

Vandaag kon ik er niet meer onderuit en moest de nieuwe versie instaleren.
Echter kan ik hierin mijn naam niet goed aanpassen.
Nu staan mijn voornaam en achternaam er wanneer ik iets naar iemand schrijf.
Ik heb geprobeerd mijn achternaam weg te halen maar dan komt er te staan dat die wel verplicht is en dat je dat ook op onzichtbaar kan zetten.

Helaas kan ik niet vinden waar dat kan. Weet iemand waar je dus je instellingen zo kan zetten dat alleen je voornaam verschijnt met het praten in msn?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:27

Ook ik moet nu de nieuwste versie installeren. Iemand nog een idee hoe ik er onder uit kom? Heb de nieuwste versie er al af gedonderd en de oude er weer op gezet. Maar helaas, geen resultaat...

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:50

Venix schreef:
Ik kan sinds een tijdje me niet meer aanmelding op mijn msn. Ik heb die nieuwste versie 'Live Essentials 2011' ofzo? En ik heb hem al een paar x eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd maar ik blijf een foutmelding krijgen die volgens mn msn niet te herstellen is. Dan krijg ik een lijstje met dingen die ik kan doen maar die helpen niet echt. Hebben meer mensen dit of hebben dit gehad en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Want ik heb nu een oudere versie geprobeerd terug te krijgen maar die werkt nog maar half :\
Dit heb ik dus nu ook ineens... alles al geprobeerd, maar lukt me niet.
Iemand een tip?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 20:48

Neeeeeee ik werd ook gedwongen om de nieuwe msn te installeren! Wat een barrel! Ik wil de oude terug :=

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:02

Ik heb net opgelost hoe ik de oude kan gebruiken. Het is heel simpel, hier de uitleg :D

1. Ga naar start en typ bij 'programma's en bestanden zoeken' Windows live
2. klik met je rechter muisknop op 'Windows live messenger' en klik dan op 'eigenschappen'
3. Ga naar 'Compatibiliteit'
4. Onder Compitabiliteitsmodus vink je 'Dit programma uitvoeren met compitabiliteitsmodus voor:' aan, en in die lijst zoek je Windows XP Service Pack 3. Die klik je aan.

Als het goed is moet die het dan doen. Bij mij in ieder geval wel :D
Succes!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:18

mars_loves schreef:
Ik heb net opgelost hoe ik de oude kan gebruiken. Het is heel simpel, hier de uitleg :D

1. Ga naar start en typ bij 'programma's en bestanden zoeken' Windows live
2. klik met je rechter muisknop op 'Windows live messenger' en klik dan op 'eigenschappen'
3. Ga naar 'Compatibiliteit'
4. Onder Compitabiliteitsmodus vink je 'Dit programma uitvoeren met compitabiliteitsmodus voor:' aan, en in die lijst zoek je Windows XP Service Pack 3. Die klik je aan.

Als het goed is moet die het dan doen. Bij mij in ieder geval wel :D
Succes!

Leuke oplossing, maar ik had ondertussen al mijn nieuwe geinstaleerd. Hoe krijg ik die oude weer terug?

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:20

Wat is er niet leuk aan die nieuwe versie ?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:25

Wat er niet leuk is aan de nieuwe versie?
1) Je naam kan je niet aanpassen.
2) ik vind het super ononverzichtelijk.
3) emoticoons zijn spuglelijk.
4) Je kan er te veel aan verbinden wat mij toch geen hol uitmaakt.
5) onverzichtelijk.
6) te groot en te grof.
7) en had ik onverzichtelijk al genoemd???

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 00:17

Lalidan schreef:
Mijn hotmail stuurt ineens spam, iemand enig idee hoe dat kan? Het kan niet aan mijn computer liggen, ik ben namelijk niet thuis. Mijn laptop heb ik mee, maar ik heb hier geen internet behalve op mijn mobiel. Maar uk weet dus zeker dat mijn laptop onschuldig is.
Op mijn tel log ik nooit in, dus die kan het ook niet zijn.

Kortom, zonder ingelogd te zijn en zonder beschikking over internet word er mail vanaf mijn hotmail verzonden en ik snap er werkelijk niks van...... Iemand enig udee?

Echt vervelend, ik heb precies hetzelfde gehad. Ik was die nacht helemaal niet thuis, mijn computer/laptop stond uit en ik heb ook geen internet op m'n mobiel. Volgens mij zijn we allebei gehacked. Ik ben niet zo handig met computers en had het idee dat mijn wachtwoord behoorlijk ingewikkeld was, maar er schijnen ook computerprogramma's te zijn die je kunnen hacken. Er is iets/iemand actief bezig want ik zie het de laatste tijd veel -O-

Ik heb mijn wachtwoord veranderd en ben mijn contactpersonenlijst eens kritisch gaan doornemen. Er stonden wat vreemde emailadressen tussen en mensen waar ik al jaren geen contact meer mee heb, heb ik eruit gegooid. Sindsdien is er geen spam meer vanaf mijn account verstuurd. Maar vervelend is het wel. Hoop dat het bij jou ook helpt!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 00:30

miss_lizje schreef:
Wat er niet leuk is aan de nieuwe versie?
1) Je naam kan je niet aanpassen.
2) ik vind het super ononverzichtelijk.
3) emoticoons zijn spuglelijk.
4) Je kan er te veel aan verbinden wat mij toch geen hol uitmaakt.
5) onverzichtelijk.
6) te groot en te grof.
7) en had ik onverzichtelijk al genoemd???

smileys kun je aanpassen zoek maar naar instellingen ;)

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 01:59

Is de mogelijkheid tot gebruiken van webcam de wel aanwezig in de nieuwste versie ?

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:00

Mars_loves bedankt ! +:)+

Jou toepassing werk bij mij, gelukkig had ik de nieuwe er nog niet opstaan.

Voor anderen... een optie zou systeemherstel zijn.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:25

Ik heb de oude setup bewaart, waardoor ik die dus opnieuw kon instaleren.
Echt wel grappig dat ik nu geen bericht krijg dat ik mijn versie moet updaten.