Want ik heb nu een oudere versie geprobeerd terug te krijgen maar die werkt nog maar half

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birgit__ schreef:Hallo,
Ik heb een groot probleem. Ik kom sinds vanmiddag mijn hotmail niet meer in. Hij is geblokkeerd omdat mijn account gebruikt zou worden om spam te verzenden.. Nu heb ik vanmiddag idd allerlei virusmailtjes binnen gekregen, maar niks geopend. Maar ik kan niet zonder mijn mail, ik doe er alles mee, zelf een online vakantie geboekt op dit adres.
Kan iemand mij helpen?
Edit: Ik weet helemaal niks meer qua oude gegevens om de vragen te beantwoorden.. Dus dat wordt hem niet
Venix schreef:Dit heb ik dus nu ook ineens... alles al geprobeerd, maar lukt me niet.Ik kan sinds een tijdje me niet meer aanmelding op mijn msn. Ik heb die nieuwste versie 'Live Essentials 2011' ofzo? En ik heb hem al een paar x eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd maar ik blijf een foutmelding krijgen die volgens mn msn niet te herstellen is. Dan krijg ik een lijstje met dingen die ik kan doen maar die helpen niet echt. Hebben meer mensen dit of hebben dit gehad en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Want ik heb nu een oudere versie geprobeerd terug te krijgen maar die werkt nog maar half
mars_loves schreef:Ik heb net opgelost hoe ik de oude kan gebruiken. Het is heel simpel, hier de uitleg
1. Ga naar start en typ bij 'programma's en bestanden zoeken' Windows live
2. klik met je rechter muisknop op 'Windows live messenger' en klik dan op 'eigenschappen'
3. Ga naar 'Compatibiliteit'
4. Onder Compitabiliteitsmodus vink je 'Dit programma uitvoeren met compitabiliteitsmodus voor:' aan, en in die lijst zoek je Windows XP Service Pack 3. Die klik je aan.
Als het goed is moet die het dan doen. Bij mij in ieder geval wel
Succes!
Lalidan schreef:Mijn hotmail stuurt ineens spam, iemand enig idee hoe dat kan? Het kan niet aan mijn computer liggen, ik ben namelijk niet thuis. Mijn laptop heb ik mee, maar ik heb hier geen internet behalve op mijn mobiel. Maar uk weet dus zeker dat mijn laptop onschuldig is.
Op mijn tel log ik nooit in, dus die kan het ook niet zijn.
Kortom, zonder ingelogd te zijn en zonder beschikking over internet word er mail vanaf mijn hotmail verzonden en ik snap er werkelijk niks van...... Iemand enig udee?
miss_lizje schreef:Wat er niet leuk is aan de nieuwe versie?
1) Je naam kan je niet aanpassen.
2) ik vind het super ononverzichtelijk.
3) emoticoons zijn spuglelijk.
4) Je kan er te veel aan verbinden wat mij toch geen hol uitmaakt.
5) onverzichtelijk.
6) te groot en te grof.
7) en had ik onverzichtelijk al genoemd???