Morrow_Less schreef:Ik haat i-tunes! Nu heeft dat programma nooit goed gewerkt bij mij. Om de haverklap blijven hangen, zichzelf afsluiten, geen liedjes meer willen syncroniseren, noem maar op. Maar ik wist het altijd wel op te lossen, maar nu zit ik echt met men handen in het haar.
Ik zal het even uitleggen.
Eergisteren heb ik mijn externe harde schijf laten vallen, ding kapot natuurlijk . Daar stond alles op foto's, programma's, bestanden (onderandere mijn eindwerk !!! ) en natuurlijk mijn liedjes. Maar i-tunes stond op mijn pc dus ik dacht dat zal nog wel gaan, niet dus. Wat blijkt in mijn muziek map (op die externe schijf) stond een i-tunes map die dus nodig is om het te kunnen openen. Ik dacht 'geen probleem ik instaleer het gewoon eventjes opnieuw'. Maar het wilt niet werken, telkens als ik het probeer op te starten komt dit op men scherm : De map i-tunes kan niet worden gevonden of aangemaakt maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map mijn muziek. . Maar die mijn muziek map stond dus op mijn harde schijf.
Weet iemand hoe ik i-tunes er nu op moet zetten of openen want ik word echt gek van dat onding.
Goetjes
Ik snap het niet helemaal maar zoals ik begrijp staat je map met muziek op die (kapotte) externe schijf? Dan kan het wel kloppen dat het niet werkt, want iTunes kan de muziek niet vinden en dus ook niet afspelen...