Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 01:26

Weissjee schreef:
Haha. Misschien was dat niet zo slim! Haha.

Dat is heel slim, want dat is veel goedkoper. Zo doe ik het ook.

Venix, volgens mij kan je er zo mee naar de Applestore. Dus niet naar de MediaMarkt oid, maar echt een winkel van Apple. Voor zover ik weet is garantie bij Apple wereldwijd, het enige wat ze evt. nodig kunnen hebben is het serienummer van je toestel (staat boven de barcode op de verpakking). Je garantie gaat van Apple uit, niet vanuit de winkel waar hij in Amerika is verkocht.

Appeltje00

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 10:36

Kan je ook 1 ding van de ipod afhalen en hoe zoja? volgends mij moet alles in 1x er af of niet toch?

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 11:12

Bedoel je een liedje of zo pictogram??

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 15:51

Mientjeuh schreef:
Weissjee schreef:
Haha. Misschien was dat niet zo slim! Haha.

Dat is heel slim, want dat is veel goedkoper. Zo doe ik het ook.

Venix, volgens mij kan je er zo mee naar de Applestore. Dus niet naar de MediaMarkt oid, maar echt een winkel van Apple. Voor zover ik weet is garantie bij Apple wereldwijd, het enige wat ze evt. nodig kunnen hebben is het serienummer van je toestel (staat boven de barcode op de verpakking). Je garantie gaat van Apple uit, niet vanuit de winkel waar hij in Amerika is verkocht.

Okee! Heel erg bedankt. Dan ga ik maar eens bedenken waar zo een Applestore bij mij in de buurt zit! :)
Dankje! XX

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 15:56

Meestal betaal je dan wel verzend en/of administratie kosten trouwens. Maar het hangt een beetje van de winkel af hoeveel dat is.
Op de site van apple staan trouwens alle dealers en service centra. Bij een service centrum kunnen ze je vaak beter helpen (dat zijn meestal de apple winkels maar niet alle apple winkels zijn ook service centra dacht ik)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:09

Nou leuk :roll:..
Het volumeknopje van mijn iPod is er mee gekapt; je kunt wel scrollen zeg maar voor het volume maar hij past het niet aan en radio geeft helemaal geen geluid meer...
Ga maar even op zoek naar een Apple center in Ede..

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:46

Weissjee schreef:
Bedoel je een liedje of zo pictogram??

IK bedoel liedje ±P

weet niet of dit voor mij bedoeld was :o

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 18:29

Was voor jou bedoeld volgens mij.
Maar dat snap ik eigenlijk ook niet zo goed. Soms krijg ik het voor elkaar om op mijn iPod zelf een liedje we te krijgen. Verder delete ik Dan gewoon het liedje in iTunes. Maar dit weet ik niet zeker.

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 11:12

Ik had ook even een vraagje, ik heb sinds november een ipod touch, maar ik krijg helemaal geen verbinding. Als ik het wachtwoord intyp staat er kan geen verbinding maken met speedtouch ..

Verder heb ik helemaal geen verstand van computers en dat soort dingen, kan iemand mij misschien helpen ;)

Rosan

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 12:58

Kun je je iPod resetten zonder je garantie ofzo te verliezen?

Er is ergens niet ok in mn iPod; hij geeft ook als de oortjes erin zitten geluid via de iPod zelf zeg maar en ook het geluid dat uit de oortjes komt kun je niet regelen en staat nogal hard....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 13:58

Resetten via je iTunes? :)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 14:00

Ja ga het wel ff proberen, heb hem nu helemaal leeg laten spelen en misschien helpt het als hij helemaal leeg is geweest(helpt bij mobieltjes met kuren nog wel eens)...

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 15:47

Hallo,

ik kom hier even binnen vallen! Mijn vriend en mijn moeder hebben beide de Ipod Nano 5e generatie, alleen krijgen ze het geluid niet echt zoals ze willen. Ik heb zelf Ipod de 3e generatie en deze kan vele malen harder dan die hun hebben.
Is het misschien zo dat er nog ergens een Lock op zit, waardoor het geluid niet zo hard kan? Buiten de gewone lock om?
Iemand die dit mischien weet?

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 15:50

rosan schreef:
Ik had ook even een vraagje, ik heb sinds november een ipod touch, maar ik krijg helemaal geen verbinding. Als ik het wachtwoord intyp staat er kan geen verbinding maken met speedtouch ..

Verder heb ik helemaal geen verstand van computers en dat soort dingen, kan iemand mij misschien helpen ;)

Rosan

Gebruik je wel hoofdletter :P? Dit deed ik eerst niet en toen deed hij het ook niet.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 00:27

Hee!

Mijn iPod Nano 4e generatie van een maandje of 5 oud is vandaag gestorven.
Ik heb geen idee wat er gebeurd is, maar hij doet het half wel en half niet en hij piept iedere keer en het scherm was eerst sneeuwbeeld, maar blijft nu gewoon wit. Niet helder wit, meer "licht op halve sterkte"-wit. Ik heb hem al 3 keer gereset en de instellingen hersteld via iTunes, maar hij doet niets meer...

Iemand die dit ook gehad heeft?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 01:30

rosan schreef:

Rosan

Misschien een beetje late reactie maar als het netwerk het niet doet met alleen doet met wachtwoord misschien ff kijken wat voor beveiliging het is en hem via ander netwerk instellen. (Als het bijv WPA-2 is moet je vaak ook een gebruikersnaam hebben, of als er een mac filter inzit moet de beheerder het macadres van je touch erbij zetten)

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 19:17

Ik had ook nog een vraagje want vanaf vandaag doet het internet raar op mn ipod touch. Ik kan bijvoorbeeld op bepaalde sites geen dingen aanklikken. Moet ik hiermee terug gaan naar de winkel? En zoja welke winkel dan? Want ik heb hem op de online shop gekocht van Apple

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:35

Ik heb even een vraag over de Creative Zen Mozaic ez100.
Ik wil er graag afspeellijsten op zetten, ik kan op het toestel zelf ook een lijst maken en een naam maken maar er kan dan maar 1 liedje bij. Hoe kan ik dit doen via de computer? Ik heb creative centrale. :)

En nog iets: als ik bij muziek 'artiest' aanklik en dan bijv. Madonna dan moet ik eerst een album kiezen en dan kan ik binnen dat album alle liedjes luisteren in 1x. Kan het ook dat ik in 1x álle liedjes (van alle albums) van een artiest krijg? :)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:05

Ik ben benieuwd of nog iemand dit probleem heeft!
Sinds woensdag is mijn iPod dus overleden.. Hij deed het 's middags nog en ik had 's avonds nog een liedje aan mijn iTunes toegevoegd en wou deze graag op mijn iPod. Dus ik heb hem aangesloten op de pc, netjes los gekoppeld en wou dus kijken of het liedje het deed en toen... Werkte het Click Wheel dus niet meer... Hij doet het dus helemaal niet meer, d.w.z. niet draaien maar ook niet klikken. Verder doet de iPod het helemaal nog, geeft nog muziek en ligt momenteel nog te spelen. Ik heb zojuist hersteld via iTunes maar dit helpt ook niks.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Wat kun je hier het beste aan doen?
We gaan ermee terug naar de winkel, maar de garantie is volgens mij verlopen.. Ik heb zelf al wat zitten zoeken op internet, gelijk aardige problemen tegen gekomen maar de oplossingen die hun geven, helpen dus niet...

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:00

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten over downloaden verwijderd. Het is op bokt niet toegestaan over illegaal downloaden te posten. Hier graag in het vervolg rekening mee houden :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 20:44

Ik haat i-tunes! Nu heeft dat programma nooit goed gewerkt bij mij. Om de haverklap blijven hangen, zichzelf afsluiten, geen liedjes meer willen syncroniseren, noem maar op. Maar ik wist het altijd wel op te lossen, maar nu zit ik echt met men handen in het haar.
Ik zal het even uitleggen.
Eergisteren heb ik mijn externe harde schijf laten vallen, ding kapot natuurlijk . Daar stond alles op foto's, programma's, bestanden (onderandere mijn eindwerk !!! ) en natuurlijk mijn liedjes. Maar i-tunes stond op mijn pc dus ik dacht dat zal nog wel gaan, niet dus. Wat blijkt in mijn muziek map (op die externe schijf) stond een i-tunes map die dus nodig is om het te kunnen openen. Ik dacht 'geen probleem ik instaleer het gewoon eventjes opnieuw'. Maar het wilt niet werken, telkens als ik het probeer op te starten komt dit op men scherm : De map i-tunes kan niet worden gevonden of aangemaakt maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map mijn muziek. . Maar die mijn muziek map stond dus op mijn harde schijf.

Weet iemand hoe ik i-tunes er nu op moet zetten of openen want ik word echt gek van dat onding.
Goetjes

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:34

Morrow_Less schreef:
Ik haat i-tunes! Nu heeft dat programma nooit goed gewerkt bij mij. Om de haverklap blijven hangen, zichzelf afsluiten, geen liedjes meer willen syncroniseren, noem maar op. Maar ik wist het altijd wel op te lossen, maar nu zit ik echt met men handen in het haar.
Eergisteren heb ik mijn externe harde schijf laten vallen, ding kapot natuurlijk . Daar stond alles op foto's, programma's, bestanden (onderandere mijn eindwerk !!! ) en natuurlijk mijn liedjes. Maar i-tunes stond op mijn pc dus ik dacht dat zal nog wel gaan, niet dus. Wat blijkt in mijn muziek map (op die externe schijf) stond een i-tunes map die dus nodig is om het te kunnen openen. Ik dacht 'geen probleem ik instaleer het gewoon eventjes opnieuw'. Maar het wilt niet werken, telkens als ik het probeer op te starten komt dit op men scherm : De map i-tunes kan niet worden gevonden of aangemaakt maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map mijn muziek. . Maar die mijn muziek map stond dus op mijn harde schijf.

Weet iemand hoe ik i-tunes er nu op moet zetten of openen want ik word echt gek van dat onding.
Goetjes

Ik snap het niet helemaal maar zoals ik begrijp staat je map met muziek op die (kapotte) externe schijf? Dan kan het wel kloppen dat het niet werkt, want iTunes kan de muziek niet vinden en dus ook niet afspelen...

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:35

Kan je geen nieuwe map mijn muziek aanmaken op je computer zelf?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:48

liedje89 schreef:
Kan je geen nieuwe map mijn muziek aanmaken op je computer zelf?

Hoe moet dat

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:51

LauEef schreef:
Morrow_Less schreef:

Goetjes

Ik snap het niet helemaal maar zoals ik begrijp staat je map met muziek op die (kapotte) externe schijf? Dan kan het wel kloppen dat het niet werkt, want iTunes kan de muziek niet vinden en dus ook niet afspelen...

Nee hij kan de map i-tunes niet vinden.