smurffie schreef:Menino ik weet niet hoe de indeling nu is, maar is het geen optie om de eettafel en woonkamer om te draaien?
Er is geen indeling
Qua muurtjes doorbreken etc. hadden we geen plannen want we zijn al teveel geld kwijt aan kozijnen, evt. een dakkapel, en verduurzamen. De huidige meubels zijn al weggehaald want het huis is verkocht als een erfenis, en de inboedel was al verdeeld zegmaar. Dus geen idee wat de oude bewoners er mee gedaan hebben qua indeling.Wat je zegt kan, maar dan zit de eettafel bij de tuin ipv. de keuken. En dan zit je met een TV zithoek met 5 meter tot de TV. Zou met een grote hoekbank misschien wel in verhouding staan. Alleen lijkt het me ook erg leeg. We kunnen ook geen salontafels neerzetten doen om het op te vullen omdat mijn Duitse herder een ongekend talent heeft alles van tafeltjes af te schuiven met zijn staart

We willen ook het liefst een heel grote eettafel. We hebben de afgelopen 3 jaar helemaal geen eettafel gehad en alleen op de bank gegeten. Dus gevoelsmatig hebben we iets in te halen