Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Wij zijn ook ruim €100,- kwijt hoor per week met 2 personen. Hoeven niet op de centen te letten en doen dit dus ook niet.... Kopen vaak wel grotere verpakkingen (4-pack cola ipv 2 losse flessen bv). En eten en drinken vooral merkartikelen, omdat we het andere gewoon minder lekker vinden. Kopen/koken vaak wereldgerechten, en daar betaal je al gauw 2,50 per pak voor en dan moet je je vlees en je groenten er nog bij kopen. Ook hebben we op woensdag elke week visite en dan eten er dus 3 personen extra mee.
Ik ga wel dit allemaal volgen om te kijken voor tips om wel iets te gaan bezuinigen!
FrNo schreef:Bij scoupy kun je nu je kassabon indienen en het totale bedrag terug winnen. Is alleen vandaag.
amsterdam10 schreef:FrNo schreef:Bij scoupy kun je nu je kassabon indienen en het totale bedrag terug winnen. Is alleen vandaag.
Dank voor de tip! Ik heb nog wat bonnetjes in m'n portemonnee gevonden![]()
Ik vraag me wel af wat voor Scoupy het voordeel is van zo'n actie. Bij het promoten van specifieke producten snap ik dat wel, maar deze actie?
_Kellyy schreef:Zojuist alvast Robijn wasverzachter gehaald €5,00 voor 3 flessen ipv €9,00.
Ook 2 pakken DE koffie voor €8,00 ipv €10,38.
Tandpasta was nu in de aanbieding bij de op=op, Aquafresh voor €0,75 p.s.
Binnenkort alleen nog even wasmiddel alvast scoren.
mystery1980 schreef:iemand tips om op gezonde producten te besparen? Ik vind groente best duur.
Wij eten eigenlijk geen pakjes en zakjes, geen brood enzo en ik vind het best lastig om onder de 150 euro pp uit te komen. Maar eet dan ook echt meer dan de aanbevolen 200 gram groente, vaak meer dan het dubbele per dag.