O jongens ik word GEK .... ik weet het niet meer Welke kleur bank, welke kleur stoelen ..... Van de week ben ik maar zo een meubelzaak uitgevlucht toen hij aankwam met 400 kleurstalen, kreeg letterlijk kortsluiting
Ja .... ik ga er geen vaart meer achter zetten ook, dan maar even op een tuinstoel
Salontafel en tvkast worden wit vloer is een eikenkasteellook, muren en plafonds worden allemaal strak wit gestuct met aan de onderkant een hoge plint.
Als eettafel krijgen we een kloostertafel met houten kolompoot.
Qua sfeer willen we graag stoer landelijk, we hebben daarom ook al 2 industriële lampen gekocht. We willen niet een RM huis
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 22-09-16 12:39
Zelf zou ik een neutrale kleur kiezen (antraciet bijvoorbeeld), past overal bij. En de accessoires voor kleur laten zorgen.
Ik stem ook voor grijs/antraciet bloembloem. Oh, ik wil ook een nieuwe bank... Deze is echt meer dan op, maarja we kunnen echt beter wachten op een nieuw huis en kijken wat daar past. Voor ons wordt het ook sowieso weer een grijze.
Morgen een bod uitbrengen op het huis van gister. Spannend weer...
Wij hebben een nieuwe taupe kleurige bank en stoelen gekocht, maar vind grijs ook altijd echt heel erg mooie Bloem. Je inrichting klinkt heel erg gaaf. Wij hebben heel veel van RM, maar niet een heel truttig interieur. Dus met veel andere dingen ook. Heb je een foto van je vloer? Klinkt zo gaaf, kan me het vaag herinneren, maar niet meer goed voor de geest halen. Sorry.
Welkom Linda. En leuk maandag jullie eerste bezichtiging. Spannend ook.
Spannend Cerilene, zijn jullie er al uit qua prijs?
BloemBloem
Geplaatst: 22-09-16 13:41
Tips voor bezichtigen, het gevoel is het allerbelangrijkste al zeg ik het zelf
Neig ook het meeste naar grijs, maar heb ook al veel prul in een betonlook kleur gekocht, ben zo bang dat het te donker wordt Keuzes .....
Heb wel een waanzinnig gaaf antiek bed voor mn dochter op de kop getikt! Die ga ik zelf pimpen Wordt helemaal wit gemaakt met een andere kuif erop. Ben ook bezig een vloerkleed voor haar te haken want die krengen vond ik te duur
Grietjes, heb me erbij neergelegd, er zijn een aantal dingen hier die mij last bezorgen in nachtrust als lichte slaper waar ik graag vanaf zou willen maar het is zoals het is. Vandaar dat ik nu maar hard hier bezig ben om er echt mijn huis van te maken ook al staat er nog heel veel spul van ex boven en wat beneden.
Gefeliciteerd maaike met verkoop van huis. Bloem keuze stress, hihi. Niet alles nieuw maar deels meenemen wat je nu hebt misschien een idee? Kun je daar rustig aan keuzes in maken. Mooi bed. Ik houd van felle kleuren maar voor bank meestal grijzig, donkerder blauw of lever kleurig vaak de meest praktische kleuren.
Wauw bloem, dat wordt echt een gaaf bed. En zelfs een kleed haken, volgens mij ben jij super handig. Dat ben ik helaas niet. En kan me voorstellen dat je wat keuze. Oe bent hoor en je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Leef lekker je leven en geniet er tussendoor goed van.
Ja, ik vind het bed ook geweldig, maar ook die waren "gepimpt" zó schofterig duur, en nu had ik hem voor 40 euro hahaha. Ga gewoon kijken of het lukt, zo niet, dan koop ik hem alsnog nieuw en hebben we hout voor de vuurkorf
Creatief zijn vind ik heerlijk, kleed is bijna af, maar kom net 1 bol te kort, grrrr.
Nou gelijk heb je hoor. Zelf ben ik niet zo crea, al had ik het wel leuk gevonden.
Maanlicht
Geplaatst: 22-09-16 18:31
Hoi Bokkers! Ik kwam opeens dit topic tegen en wil graag meepraten. Mijn vriend en ik hebben net ons appartement verkocht in het centrum van Amersfoort, en nu zijn we ongeveer een maandje aan het zoeken naar een ander huis. We willen het liefste een jaren '30 woning in Amersfoort. Onze eisen zijn; minimaal 80m2, ruime keuken, buitenruimte (tuin/dakterras), goede parkeergelegenheid en een sfeervolle woning en woonwijk. We zitten te kijken naar een vraagprijs tussen de €225.000,- en de €325.000,-.
We hebben nu twee keer een serieus bod gedaan, een keer waren we van de 19 biedingen tweede geworden. Er is zoveel interesse in deze soort woningen. Meerdere malen zijn we voor huizen gaan kijken waar meer dan 40 geïnteresseerden waren. Alles ging tienduizenden euro's boven de vraagprijs weg!
Het valt dus niet mee..
(Oja, we moeten 15 november al uit ons huidige appartement vertrekken, en kunnen dan een maandje bij mijn ouders wonen. Daarna wordt het tijdelijk huren ben ik bang..)
Welkom maanlicht en gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. In Amersfoort is de gekte dus ook begonnen. Hopelijk vinden jullie gauw jullie droomhuis.
Ja, het is echt niet normaal. Vanmiddag weer een huis bezocht, of we als we echt geïnteresseerd waren een bod te doen even onze naam en e-mail op een papier wilden schrijven. Wij en 20 anderen...
Ja zo is ons huis ook verkocht, niet normaal gewoon. Een open anderhalf uur en zoveel mensen in een keer te gelijk. En tegen elkaar op bieden, voordat de eerste mensen binnen waren, was de vraagprijs al geboden. Gekke gewaarwording hoor.
Je zou er bijna jaloers van worden revanches! Ook bij ons soort woning, boerderij met land, loopt het niet zo'n storm. Jammer...
Revanches
Geplaatst: 22-09-16 19:55
mirim schreef:
Je zou er bijna jaloers van worden revanches! Ook bij ons soort woning, boerderij met land, loopt het niet zo'n storm. Jammer...
Zitten jullie ook niet ergens in de Achterhoek? Of wilden jullie naar de Achterhoek?
mirim
Geplaatst: 22-09-16 20:05
Wij willen naar de Achterhoek. We wonen nu in noord Holland. Maar ons huis is niet een gemiddeld huis, dus we hebben ingecalculeerd dat de verkoop eerder maanden dan weken zou gaan duren. Het maakte mij ook niet uit, want we wonen fijn. Maar ik merk nu wel dat we eigenlijk toch wel graag weg willen. Als de knoop eenmaal definitief is doorgehakt lijkt er ook wel een knop om te zijn.