Mijn eerste 4 kindjes zijn op kamers, en ik heb gelijk een kasje gehaald voor de rest.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myrthe2003 schreef:mijn hele vensterbank staat vol 1,5 meter
Roosje01 schreef:Stikt hier gewoon van de slakken en katten buiten (mijn bloembollen lagen gister ook al door de hele tuin). Dus ben aan het verzinnen hoe mijn kinders straks gaan overleven in de volle grond. Kon het vorig jaar redelijk bijhouden met slakken korrels. Maar dat bier zal ik zeker onthouden.
Hoorde dat koffie prut goed werkt tegen katten, maar of het ook goed is voor mijn plantjes? En ik drink geen koffie. Ik denk dat ik morge maar ff lang acction ga en een paar van die netten haal en ze vastmaak aan de schutting
Geryon schreef:Roosje01 schreef:Stikt hier gewoon van de slakken en katten buiten (mijn bloembollen lagen gister ook al door de hele tuin). Dus ben aan het verzinnen hoe mijn kinders straks gaan overleven in de volle grond. Kon het vorig jaar redelijk bijhouden met slakken korrels. Maar dat bier zal ik zeker onthouden.
Hoorde dat koffie prut goed werkt tegen katten, maar of het ook goed is voor mijn plantjes? En ik drink geen koffie. Ik denk dat ik morge maar ff lang acction ga en een paar van die netten haal en ze vastmaak aan de schutting
Koffieprut wordt ook wel gebruikt als meststof voor planten (doe ik zelf ook), dus, het proberen waard zou ik zeggen