Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik heb twee vraagjes over apps die ik zoek. Ik heb er al een aantal gedownload, maar ze doen niet wat ik wil...
1. Een app waarbij ik tekst in een foto erbij kan zetten. Dus ik maak een screenshot van een tabel uit een boek, en dan wil ik graag zelf tekst in ed vakjes kunnen typen. Is daar een app voor? De foto-bewerk programma's die ik tot nu toe heb gevonden zijn echt voor foto-effecten en niet voor tekst toevoegen. Deze app moet voor de ipad zijn.
2. Een app waarbij ik een opgenomen geluidsfragment (opgenomen met iphone) op de ipad kan bewerken. Dus kan knippen en plakken en en zo losse nummers/ stukjes van maken die ik dan weer op mijn iphone kan zetten. Dit mag dus een app zijn voor Iphone of Ipad.
Joanieke schreef:Krijg net de update van 6.1.3 binnen, maar ik wil in de toekomst waarschijnlijk m'n iPhone (4s) jailbreaken, zal hier straks ook een jailbreak voor komen of hebben de mensen die hier iets van weten geen idee ?
Roverrr schreef:Hoi iedereen!
Ik heb helaas gister mijn Iphone laten vallen en je raadt het, hij is aan beide kanten helemaal gebroken..
Het gaat om een 4s en ik heb al een beetje rondgekeken naar wat ik het beste kan doen. Nu zag ik dat je zelf een compleet scherm kan kopen en kan monteren, heeft iemand hier ervaring mee?
Anders kan ik voor 85 euro in Den haag beide kanten laten repareren, dat viel me nog iets mee gelukkig alleen is Denhaag voor mij niet echt om de hoed (regio utrechtse heuvelrug)
Dus als iemand tips voor mij heeft graaaaag! Mijn telefoon is nu niet bruikbaar helaas..