Dit is merbau, het is niet rood hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik zou het zelf ook niet 123 kiezen, maar ik vind het toch wel grappig, beetje zo'n jaren 70 stijl:
http://www.winkels-keukens.nl/afbeeldin ... 12_004.jpg
Echt is dat composiet zo slecht? Mij leek het wel praktisch.
Mootje ik vind dat merbau lelijkmij veeeeeel te rood ook!
TeeGee schreef:Mn ouders hadden ook composiet, wat een ellende!! Vlekken, vegen en kleurverschil. Keer een nieuw blad gekregen, weer niet goed en nu hebben ze graniet/Belgisch hardsteen.
Citaat:De voordelen van composiet
De eigenschappen van composietsteen verschillen per soort en hangen samen met het soort natuursteen dat is gebruikt: graniet, kwarts of marmer. Welke soort composietsteen u ook bij M-Stone uitzoekt, u kunt rekenen op de volgende positieve eigenschappen:
•composietsteen is harder dan glas en dus bijzonder geschikt voor keukenbladen
•het materiaal is ontzettend sterk en vrijwel kras- en stootvast
•de bladen kunnen in alle mogelijke kleuren worden gemaakt. Door de constante samenstelling is er bovendien bijna geen kleurverschil tussen de verschillende bladen
•composietsteen is vlekvrij en hygiënisch
•het materiaal is onderhoudsvriendelijk. Dit is vooral praktisch bij gezoet of geborsteld composietsteen.
Pinda_Dipje schreef:Mijn ouders hebben altijd graniet gehad, vind dat ook erg mooi spul maar is volgens mij alleen verkrijgbaar in zo'n hoogglans variant? Ik zou liever een wat matter blad willen.
Nicolletje schreef:Vreemd trouwens:Citaat:De voordelen van composiet
De eigenschappen van composietsteen verschillen per soort en hangen samen met het soort natuursteen dat is gebruikt: graniet, kwarts of marmer. Welke soort composietsteen u ook bij M-Stone uitzoekt, u kunt rekenen op de volgende positieve eigenschappen:
•composietsteen is harder dan glas en dus bijzonder geschikt voor keukenbladen
•het materiaal is ontzettend sterk en vrijwel kras- en stootvast
•de bladen kunnen in alle mogelijke kleuren worden gemaakt. Door de constante samenstelling is er bovendien bijna geen kleurverschil tussen de verschillende bladen
•composietsteen is vlekvrij en hygiënisch
•het materiaal is onderhoudsvriendelijk. Dit is vooral praktisch bij gezoet of geborsteld composietsteen.
Misschien was het niet zo'n goeie versie van composiet?
Als ik plaatjes van composiet google zitten er grote verschillen in vind ik.
Ik denk niet dat wij nog geld hebben voor natuursteen straks...