Ja daarom, heb wel wat groene accesoires maar idd niet teveel.
Dat zei ik ook al tegen vriendje, volgend jaar weer een andere kleur Hij keek niet zo blij haha
Invisible
Geplaatst: 17-08-11 11:25
Nee de andere wand waar de bank tegen aan staat is creme en de keuken ook, en mijn vloer is blank, ik vind het wel een mooi geheel, kan niet wachten tot alles klaar is met schilderen..
Rebel_Jits succes met verhuizen!! Ik hoop dat wij het meeste van onze uitzet in delen over kunnen brengen Het zit allemaal wel in dozen, maar dat zijn er ook al behoorlijk wat..
Balen van de lekkage Kitty! Hopelijk valt de uiteindelijke schade mee.
Er staat weer een avondje tuinieren op de planning! Morgen nog een paar uurtjes werken en dan heb ik vakantie! Vriendje moet nog 2 dagen en heeft dan ook een week vrij. De hoop is dat de buurman eerdaags gaat stukadoren boven, zodat we onze laatste dagen verder kunnen met plafonds ophangen.
nowornever
Geplaatst: 17-08-11 19:55
Nou ik ben ondertussen ook druk bezig in huis, ik wilde eigenlijk alleen de woonkamer doen, maar ga toch het hele huis doen. Ik wil alle kozijnen en muren dezelfde kleur en de lime-groene muren vervangen in bruin of grijs. En beide trappen krijgen dezelfde kleur. Dat het toch meer 1 geheel gaat worden. Slaapkamer hoef ik alleen nog de kozijnen te doen en dan is die alweer klaar.
Heb je het kozijn hier ook grijs geschilderd? Kan het niet echt zien eigenlijk . Mooie kleur grijs idd, lijkt op de kleur die wij ook hebben
Nou stucwerk is klaar bij ons! Heb al 3 keer de vloer gedweild vanavond, maar dat witte poeder/stofspul blijft erop zitten als het opgedroogd is.. Wil het eigenlijk weg hebben omdat we het anders naar boven lopen . Iemand tips?
Oke, nou dat maakt opzich niet uit, er komt over een paar weken toch laminaat overheen .
dems75
Geplaatst: 18-08-11 17:33
Zo...wij hebben alle kleine rotklusjes af...morgen komt de makelaar met een fotograaf om eea op de foto te zetten. Mij benieuwen! Heb zelf ook even weer wat foto's gemaakt....
Zitten weer mooie huizen bij. Gewaagd die mintgroen maar super leuk. En super dat bruin in het zitgedeelte! En die haard is super! En is het zo of hebbie bij de tv de kabels heeel goed weggewerkt? Hier heb ik echt zo‘n hekel aan die kabels. Chantal gedoe met die keuken zeg, nu opgelost? Stuuc klaar maar een zooi, jammer.
Cute huisje te koop, succes met verkopen. Die hajen voor de hondenriemen zijn leuk!!
Hier berging aan het uitruimen, wat een zooi dat weg kan hihi. In huis ook echt tot alles toe uitzoeken om weg te doen, heeerlijk!
Invisible
Geplaatst: 18-08-11 19:49
Ja de kabels lopen door de muur, en komen er rechtsonder weer uit, maar dat is achter de vitrage.
snoeppapier
Geplaatst: 18-08-11 19:52
Wat een poepig huisje Dems, dat moet toch wel goed te verkopen zijn voor mensen die ook van zo'n sfeertje houden
Wat is het sfeervol en mooi opgeknapt Invisible, erg leuk! En wat een prachtige haard!
Hier zijn nu eindelijk alle kamers naar m'n zin, wonen hier sinds oktober en hoewel het allemaal wel al sinds december echt af was, zaten sommige dingen toch niet helemaal lekker. Slaapkamer bijv. paar weken geleden ineens totaal veranderd (http://94.100.124.34/1350300001-1350350 ... _4ONR.jpeg)
En nu de strijkkamer, hier staat de kledingkast, de wasmachine en de strijkplank. Vond het vaak zo rommelig, dus een beetje aan het schuiven geweest om de strijkplank uit zicht te krijgen (staat nu achter de kast), wat leuke plantjes in de vensterbank gezet en tot slot mijn bureautje uit m'n ouderlijk huis helemaal wit geverfd.
Bureautje is nu zo geworden:
En de andere kant van de kamer
Vind alleen die wasmachine nog storend, ga daar met mn mams een mooie hoes voor maken, dan is 't kamertje voor mij helemaal prima
invisible. wat is jou huisje leuk geworden zeg, ziet er lekker knus uit
mea, wat is dat bureautje opgeknapt zeg, beetje rivierra maison style
sanne, lekker aan de opruim, heerlijk is dat af en toe
cruesli
Geplaatst: 18-08-11 21:20
@Willeke: Wauw wat een transformatie al van je keukentje, leuke frisse kleur dat groen!
@ditano: leuk appartement, mooi dat doek van die olifant op die rode muur
@Maud: wat gaaf zo'n oud huis, wel een hele klus zo'n renovatie denk ik of niet? En wat heeeerlijk, uitzicht op je paarden!
@kletskoekje: seats and sofa's heeft toch ook wel zoiets staan?
@destino: ik kan je foto's niet zien helaas.. En jeetje wat een smeerpoetsen die stucadoors! Hier hebben ze het gelukkig allemaal heel netjes gedaan.
@mootje: haha wat een vreselijk huis die in die link, wat zou ik daar veel aan moeten verbouwen voor mijn smaak, hihi
@invisible: Zo! Gedurfd kleurtje hoor! Gave open haard trouwens, wauw!
@nowornever: mooie kleur op je muur van je slaapkamer!
@dems: wat een leuk huis heb je! Gaaf gedaan zo langs de trap op!
@mae: mooi bureautje!
Nou wij zitten er ook sinds 2 augustus al in. Er moeten nog 1001 dingen gebeuren, maar voornamelijk kleine dingen. Hier een foto impressie (net visite gehad en nog niet opgeruimd, dus het is wel nogal een zooi, hihi ) Woonkamer: (er moet nog een bureau stoel, pc scherm moet nog aan de muur komen te hangen, er komt ipv de tuinstoel in de erker nog zo'n zelfde stoeltje, tv komt nog op de muur te hangen, boekenkast wordt nog aangepast zodat je alle snoeren niet ziet) Nieuwste aanwinst, lamp in woonkamer
Doorkijkje van woonkamer naar keuken:
Keuken : (schilderijtjes bij eettafel moeten nog opgehangen worden)
Halletje (voordeur eigenlijk ) (moet nog een lamp komen)
Toilet beneden:
Slaapkamer (sprei ligt slordig, want had net op het bed gestaan om 2 muggen te killen Er komt ook nog een ander tv kastje dat je al die zooi van de pc en tv niet meer ziet zo aan de achterkant): Ook mooie lamp
Overloop boven: (moet ook nog een lamp komen )
Tijn zn kamertje (komt nog een Nijntje muursticker op de grijze muur boven zn bedje, zn 'slaap kindje slaap' schilderijtjes meoten nog komen te hangen)
Badkamer met bad en toilet en inloop(regen)douche: Deze plakfolie hebben we op het raampje zitten:
En de zolder, al deze dozen moeten we nog uitzoeken
We hebben nog 1 slaapkamer, maar daar staat nog zoveel gereedschap en rommel op, dat ik die maar niet op de foto gezet heb
Crueslie in een woord wauw! Vind echt alles super mooi, de meubels van de kleine ook super! Badkamer tegels komt voor mijn smaak druk over, net niet. Die keuken, in love! Super, geniet er van
Mae, wat een super mooie opknapbeurt heeft je bureau kastje, leuk hihi.
En idd dat huis is huge, weet ff de naam niet meer maar iig die waar die handige harry van een timmerman woonde haha.
Krijg door jullie steeds meer kluskriebels in een volgend huis voor ons. Maar dat vordert niet zo.
Ja opruimen, heeeerlijk! Zoveel ruimte ineens, maar wil nog het een en andere verkopen.