Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xConnie schreef:Oke even m'n loonstrookjes erbij gepakt. Toen ik 17 was verdiende ik 4,15 per uur, en nu ik 18 ben verdien ik 5,51. Dit scheelt best wel, omdat er ook in het begin van dit jaar een verhoging is geweest voor iedereen dacht ik!
xConnie schreef:Oke even m'n loonstrookjes erbij gepakt. Toen ik 17 was verdiende ik 4,15 per uur, en nu ik 18 ben verdien ik 5,51. Dit scheelt best wel, omdat er ook in het begin van dit jaar een verhoging is geweest voor iedereen dacht ik!
Jorienn schreef:xConnie schreef:Oke even m'n loonstrookjes erbij gepakt. Toen ik 17 was verdiende ik 4,15 per uur, en nu ik 18 ben verdien ik 5,51. Dit scheelt best wel, omdat er ook in het begin van dit jaar een verhoging is geweest voor iedereen dacht ik!
Ik moet maar snel 17 worden dan iig. Ik verdien (16 jaar) 3,57. Best weinig dus. Wel dubbel betaald op koopavond + zondag.
Jorienn schreef:Donderdagavond. Tenminste dat is in ieder geval hier de 'koopavond', winkel is normaal ook maar tot 18.00 open, op donderdag 21.00, die drie uurtjes dubbel betaald. Denk dat €3,57 niet veel verscheelt met andere filialen, neem ik aan tenminste.
_helga_ schreef:de leerdoekjes liggen gewoon bij de schoonmaakspullen bij de rest van de doekjes
even een foto gemaakt voor jullie![]()
http://i567.photobucket.com/albums/ss11 ... 1305220646
xXutopiaXx schreef:OkéHoopte dat je in Spijkenisse zou werken, dan was ik je komen opzoeken haha!
Rijswijk is wat verder weg
Juud87 schreef:De lonen zijn niet verhoogd. Voor nieuwelingen zelfs verlaagd geloof ik. Alleen de mensen die voor 6 november al in dienst waren is er wat in het voordeel veranderd. De avondtoeslagen zijn eruit, net als de zaterdagtoeslag.
Omdat ik in de avond werk zou dat zeer onvoordelig voor mij zijn. Maar ik was maar een week in dienst tot de 6e november vorig jaar. Omdat ze het dat niet konden berekenen (gemiddelde aantal avonduren over afgelopen 3 maanden) Hebben ze mij een schaal hoger geplaatst. Ik eerst blij, toen bedacht ik me later dat ik de week erna 23 zou worden en dus sowieso een schaal hoger zou gaanDus voor mij was het geen superoplossing, maargoed, ik heb nu een aardig loon van 9 nog wat per uur.
maartje_h schreef:Maar de meeste aanbiedingen van volgende week vind je toch vaak ook wel terug in het gewone assortiment???
Je kunt altijd even kijken of het ook in het gewone assortiment te vinden is