Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:43

morgen weer nieuwe aanbiedingen *\o/*

Emori

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:03

heb net zo'n leuk strapless zomerjurkje gekocht :)) €4,99
die kan ik van het zomer op de camping lekker over mijn bikini doen :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:36

xConnie schreef:
Oke even m'n loonstrookjes erbij gepakt. Toen ik 17 was verdiende ik 4,15 per uur, en nu ik 18 ben verdien ik 5,51. Dit scheelt best wel, omdat er ook in het begin van dit jaar een verhoging is geweest voor iedereen dacht ik!

Zo! Dat is idd een groot verschil.. Hmm, dan ga 'k toch maar es informeren :P Haha dankjewel!!! :D

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:46

Dit is een Actiontopic he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:48

xConnie schreef:
Oke even m'n loonstrookjes erbij gepakt. Toen ik 17 was verdiende ik 4,15 per uur, en nu ik 18 ben verdien ik 5,51. Dit scheelt best wel, omdat er ook in het begin van dit jaar een verhoging is geweest voor iedereen dacht ik!

Ik moet maar snel 17 worden dan iig. Ik verdien (16 jaar) 3,57. Best weinig dus. Wel dubbel betaald op koopavond + zondag.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:49

jeetje.. da's bijna slavenarbeid man.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:53

Jorienn schreef:
xConnie schreef:

Ik moet maar snel 17 worden dan iig. Ik verdien (16 jaar) 3,57. Best weinig dus. Wel dubbel betaald op koopavond + zondag.

Dubbel betaald op koopavond? de vrijdagavond?
Daar heb ik nog nooit van gehoord :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:58

Lonen e.d. zijn neem ik aan per vestiging verschillend? Tenminste dit is vaak bij supermarkten en andere winkels wel het geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:01

Donderdagavond. Tenminste dat is in ieder geval hier de 'koopavond', winkel is normaal ook maar tot 18.00 open, op donderdag 21.00, die drie uurtjes dubbel betaald. Denk dat €3,57 niet veel verscheelt met andere filialen, neem ik aan tenminste.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:07

Bij welke werk jij dan Jorienn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:09

Action in de Bogaard (rijswijk)
Openingstijden:

Maandag 09:00 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00

Koopzondag laatste v/d maand 12:00 - 17:00

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:20

Oké :P Hoopte dat je in Spijkenisse zou werken, dan was ik je komen opzoeken haha!
Rijswijk is wat verder weg ;)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:12

Jorienn schreef:
Donderdagavond. Tenminste dat is in ieder geval hier de 'koopavond', winkel is normaal ook maar tot 18.00 open, op donderdag 21.00, die drie uurtjes dubbel betaald. Denk dat €3,57 niet veel verscheelt met andere filialen, neem ik aan tenminste.

Huhhh weet niet of je het weet maar de CAO is veranderd en sinds januari krijg je geen 30 % extra meer voor de avonduren en ook niet meer na 14.00 op een zaterdag....de koopzondag zal wel het zelfde zijn gebleven dat weet ik niet meer zo...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:04

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:00

:)) Ik heb ook ein-de-lijk de leerpoetsdoekjes gevonden. Half de Action doorgespit... gister eindelijk gevonden. Ze lagen in 'mijn' Action helemaal onderin 't schap, ergens bij de wasmiddelen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:44

Die leerdoekjes hebben ze nu ook voor een euro bij de blokker trouwens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:37

xXutopiaXx schreef:
Oké :P Hoopte dat je in Spijkenisse zou werken, dan was ik je komen opzoeken haha!
Rijswijk is wat verder weg ;)

haha jammer! Ach, misschien als je een keer in de buurt bent ? :P

@ Tinkersjakkie: Nou, dit is anders niet aan mij verteld. OF ze moeten het verkeerd verteld hebben (maand geleden) of ze weten het nog niet? Wij kregen zowiezo op zaterdag niet ná 14.00 dubbel betaald.. Stond ook in het CAO 'boekje' dat ik thuisgekregen heb..

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:34

Als je je zadel met een leerdoekje schoonmaakt, geeft het dan daarna niet af op je rijbroek? De doekjes lijken mij wel handig voor wedstrijden maar als het mijn witte broek zwart maakt vind ik het weer minder leuk. Iemand die dit al getest heeft? O:)

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:47

met die doekjes kan je je zadel denk ik niet echt grondig schoon maken, het is meer om snel los vuil er af te halen met een middel dat het leer niet beschadigt.
verder is het dus gewoon een soort leerzeep wat er in die doekjes zit daar gaat als het goed is je zadel niet van afgeven, dat doet hij soms alleen alsje vet/olie/dressing hebt gebruikt.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:01

De lonen zijn niet verhoogd. Voor nieuwelingen zelfs verlaagd geloof ik. Alleen de mensen die voor 6 november al in dienst waren is er wat in het voordeel veranderd. De avondtoeslagen zijn eruit, net als de zaterdagtoeslag.
Omdat ik in de avond werk zou dat zeer onvoordelig voor mij zijn. Maar ik was maar een week in dienst tot de 6e november vorig jaar. Omdat ze het dat niet konden berekenen (gemiddelde aantal avonduren over afgelopen 3 maanden) Hebben ze mij een schaal hoger geplaatst. Ik eerst blij, toen bedacht ik me later dat ik de week erna 23 zou worden en dus sowieso een schaal hoger zou gaan -O- Dus voor mij was het geen superoplossing, maargoed, ik heb nu een aardig loon van 9 nog wat per uur.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:35

Die leerdoekjes moet ik ook hebben.... :D Handig voor na het rijden, je laarzen weer schoon in je kast achter te laten. En de modderspetters van mijn leren bank te halen nog van de verhuizing. Kon ze vorige keer ook niet vinden, en omdat ik afgeleid was door 1000 andere leuke dingen in de winkel ben ik het vergeten te vragen :+

Die "100 nieuwste artikelen", die hebben ze dus al in de winkel liggen zodra ze online staan? Dus niet zoals de nieuwsbrief "pas volgende week"?

Grrr, in de nieuwsbrief vandaag staan een paar artikelen die ik hard nodig heb en al duur in een "gewone" winkel wilde gaan halen, maar ik heb het dit weekend al nodig... :(
Zijn er geen Action winkels waar ze die nieuwe dingen op vrijdag of zaterdag niet al in de winkel leggen toevallig O:)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:38

hier in Gilze NB nemen ze het niet altijd even nauw, en heb je dus idd grote kans dat de aanbiedingen van volgende week morgen in de winkel liggen.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:50

Maar de meeste aanbiedingen van volgende week vind je toch vaak ook wel terug in het gewone assortiment???
Je kunt altijd even kijken of het ook in het gewone assortiment te vinden is :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:55

Juud87 schreef:
De lonen zijn niet verhoogd. Voor nieuwelingen zelfs verlaagd geloof ik. Alleen de mensen die voor 6 november al in dienst waren is er wat in het voordeel veranderd. De avondtoeslagen zijn eruit, net als de zaterdagtoeslag.
Omdat ik in de avond werk zou dat zeer onvoordelig voor mij zijn. Maar ik was maar een week in dienst tot de 6e november vorig jaar. Omdat ze het dat niet konden berekenen (gemiddelde aantal avonduren over afgelopen 3 maanden) Hebben ze mij een schaal hoger geplaatst. Ik eerst blij, toen bedacht ik me later dat ik de week erna 23 zou worden en dus sowieso een schaal hoger zou gaan -O- Dus voor mij was het geen superoplossing, maargoed, ik heb nu een aardig loon van 9 nog wat per uur.

Blij met niks eigenlijk dus, haha ach je krijgt in ieder geval nog best aardig betaald.
Ik weet voorderest eigenlijk niet hoe het allemaal zit, ik krijg in ieder geval 3,57 per uur en ga waarschijnlijk pas na de vakantie ook op de donderdagavond werken, dan zie ik wel of het dubbel is of niet. Lekker meegenomen, en anders jammer dan.

Mijn moeder is helemaal gek van de vazen van de action, had voor moederdag echt een hele leuke gekocht, zwart met een soort 'bijenhoningraten' patroon.
Was 4,65 dacht ik, en is echt heel mooi :) Kan er helaas geen foto van vinden..
kan bij intresse in foto wel een maken :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:09

maartje_h schreef:
Maar de meeste aanbiedingen van volgende week vind je toch vaak ook wel terug in het gewone assortiment???
Je kunt altijd even kijken of het ook in het gewone assortiment te vinden is :j

Dan moet ik dus alsnog naar de winkel toe om te gaan zoeken... zoveel tijd heb ik helaas niet. Hoewel ik nu de neiging heb wat vroeger van mijn werk weg te gaan om naar de Action te rijden :D