Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Heb je misschien andere tips Quad?
Zoals ik al zei, ik snap niks van die smart phones en als je niks hebt om mee te vergelijken kwa ervaring dan is best moeilijk kiezen![]()
lenaa_tje schreef:Ik zoek ook een nieuwe telefoon.. maar ik er zijn gewoon te veel telefoons dat ik het echt even niet meer weet.
Ik was ontzettend tevreden met mijn sony xperia mini pro geweldig dat toetsenbord. Helaas is deze overleden en kan ik niet meer echt een telefoon vinden met zo'n toetsenbord erbij.
Ik heb nu een wolfgang prima telefoon maar hij loopt wel heel erg warm als ik al gewoon aan het whatsappen ben en gaat dan uit. Niet handig als je wel veel gebruikt maakt van whatsapp en facebookchat.
Iemand misschien suggesties? max. prijs ligt denk ik tot 300 euro
c_esther schreef:Zou iemand mij ook kunnen helpen,
Mijn blackberry is nou toch wel aant overlijden.
gebruik vooral whatsapp en facebook.
Liefst waar 2 simkaarten in kunnen en budget is 200,- Paar tientjes meer is niet erg als de telefoon veel beter is.
Heb er een aantal van sony gezien. xperia E dual, xperia miro (geen dualsim) xperia tipo dual.
Iemand die meer van deze telefoons?
Of andere tips/aanraders
c_esther schreef:Waar moet je opletten bij een aanschaf via marktplaats?
ik was even aan het rondneuzen en zag deze staan.
http://www.marktplaats.nl/a/telecommuni ... ousPage=lr
Quad schreef:Kijkend naar de Galaxy S3 mini met abonnement bij T-mobile: http://www.gsmtopdeal.nl/product/samsung-galaxy-s3-mini
500MB (na limiet naar 64Kb/s upload en download, dus geen extra kosten), 300min en 250SMS voor €22,75 per maand. Helaas wel veel minuten in verhouding wat je nodig hebt.
Sony Xperia L (€29,950, 500MB, 200min, 250SMS voor €21,25 per maand.
Sony Xperia T, 750MB, 200min, 250SMS voor €23,75 per maand. (mijn favoriet).
HTC One SV (€49,95), 750MB, 200min, 250SMS, €23,75 per maand.
Sim Only + los toestel ben ik nog niet over uit of het goedkoper is voor je.