Ik heb net het save team van mijn provider (Hi) aan de telefoon gehad.. Had mn abonnement opgezegd (van Blackberry, rotding), maar wilde even kijken of ze me iets leuks aan konden bieden.
Mijn huidge abonnement was een studentenabo van 15,- + dan BB internet, dus klein abonnementje. Na een hoop overleg en in de wacht staan kwam er het volgende uit: * iPhone 4, 8GB.. Zwart of Wit, * €39,95 ipv de eigenlijke €150,- die ik zou moeten bijbetalen. * i-125 abonnementje (bel toch niet), voor €27,50 ipv €32,50 (24 maanden lang).
Nu ben ik heel erg aan het twijfelen, ik wilde hem gewoon omzetten naar prepay eigenlijk
Liesje is geen slecht aanbod denk ik.... Op de hi site is dat toestel 70 euro bij jouw genoemd abbo zag ik net dus geen 150 En die korting 24 maand lang is wel mooi mee genomen.
Jep, had ik ook gezien, maar da is icm nieuw abonnement natuurlijk, dus dat is weer net iets anders. Vind het ook geen slecht aanbod, maar we gaan nog even kijken of we een zakelijk nummer wat niet wordt gebruikt kunnen verlengen met iphone
Kido
Geplaatst: 26-11-11 12:22
Maar bel op I net je veel en hebben jullie wifi thuis? Als je namelijk eenmaal een iphone heb gebruik je deze ook vast meer omdat t een fijn ding is
Ik bel nooit, iedereen waar ik contact mee heb heeft whatsapp, dus ik bel echt zelden.. En als ik bel is het een kort gesprekje. Smssen doe ik ook bijna niet. Thuis idd via wifi, zowel bij mn vriend als bij mijn moeder, dus dat scheelt ook.
Internet abo is 500MB, met mijn Galaxy S2 kom ik daar eigenlijk ook niet aan.
SAKKIA
Geplaatst: 26-11-11 12:25
Ik zit zowel thuis als op het werk op wifi ideaal zo ga ik nooit over mijn bundel Heb ook de gratis sms app geïnstalleerd. Kun je gratis sms'en over de hele wereld. Nadeel hij stuurt reclame mee!
Het lijkt me daarom het overzichtelijkst om dit topic niet parallel aan het eigenlijke centraaltopic te laten lopen, en het dus bij 1 topic te laten. Je kunt in bovenstaand topic je vraag (opnieuw) stellen, dan zal ik hier een slotje zetten.