Mistral: Dat is eventueel ook nog een optie. Maar dat moeten we aanvragen bij de hypotheekverstrekker en of hij nou toe zal stemmen? Maar we hebben het liever gewoon kwijt, al zullen we met verhuur waarschijnlijk zelfs nog wat geld overhouden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Ja dat is waar. Maar ik kom nu vanaf de richting drachten en daar staat soms ook wel file maar meestal niet langer dan 5 min. Het voordeel is wel dat ik om 7.30 begin dus dan kom ik rond 7.00 uur over het Julianaplein en dan is het nog rustigerGoedemorgen dames!
Spannend Pebblesesther succes vanmiddag! maar overweeg goed of je dan werkelijk naar Assen wilt verhuizen als je in Groningen werkt qua reistijd en files wat tegenwoordig richting Groningen standaard is
_Deco_ schreef:Dat is vervelend Annemiek. Hopelijk krijgen jullie gewoon de vergunningen die jullie nodig hebben en heb je nooit meer met dat mens te makenJe hoort het wel vaker he dat het zo lastig is om vergunningen te krijgen.
Mistral: Dat is eventueel ook nog een optie. Maar dat moeten we aanvragen bij de hypotheekverstrekker en of hij nou toe zal stemmen? Maar we hebben het liever gewoon kwijt, al zullen we met verhuur waarschijnlijk zelfs nog wat geld overhouden.
Pashon schreef:relaxed, ben nog steeds erg ongeduldig. Voor mijn gevoel staat het ook al een paar maand te koop i.p.v. een paar week
MoniqueT schreef:Pashon schreef:relaxed, ben nog steeds erg ongeduldig. Voor mijn gevoel staat het ook al een paar maand te koop i.p.v. een paar week
Probeer het toch een beetje van je af te zetten. De huizenmarkt is erg traag op dit moment en veel huizen staan een behoorlijke tijd te koop. Ik was in het begin ook heel ongeduldig, maar werd daar stapelgek van. Nu heb ik gewoon een veel rustiger gevoel en we zien het wel.
Pebblesther schreef:MISTRAL94 schreef:Ja dat is waar. Maar ik kom nu vanaf de richting drachten en daar staat soms ook wel file maar meestal niet langer dan 5 min. Het voordeel is wel dat ik om 7.30 begin dus dan kom ik rond 7.00 uur over het Julianaplein en dan is het nog rustigerGoedemorgen dames!
Spannend Pebblesesther succes vanmiddag! maar overweeg goed of je dan werkelijk naar Assen wilt verhuizen als je in Groningen werkt qua reistijd en files wat tegenwoordig richting Groningen standaard is
8nnemiek: wat stom zeg dat de omheining niet hoger mag dan 1 meter. Wat is dat nou weer voor domme regel :s Een beetje springpaard neemt een aanloop en springt er zo overheen