[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:18

Eergisteren kwam ik mijn hotmail niet in want:

Citaat:
U heeft zich te vaak proberen aan te melden met een onjuist e-mailadres of wachtwoord.

Dus toen code via gsm opgevraagd en wachtwoord veranderd. Hij deed het weer.
Krijg ik vandaag weer dezelfde melding??

Wat gaat er verkeerd? Zit er nou iemand wanhopig pogingen te doen om mijn wachtwoord te achterhalen ofzo?

joyce_eddy

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:09

Hebben jullie ook steeds dat er reclame wordt verzonden zonder dat je het zelf weet?
van die enorme rare reclame en achterlijke emails,...
kijk toevallig in mijn verzonden berichten en zie het

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:16

Ik zat zojuist even te kijken bij mijn gespreksgeschiedenis van msn, maar sommige kan ik niet openen?
Bij een stuk of 5, is het bestandje (dat tekentje dat voor de naam etc. staat) gewoon wit, bij de rest (welke ik wel kan openen) is dat niet zo.
Achter de gesprekken die ik wel terug kan lezen staat ook XML-document, achter degene die ik niet kan openen de achternaam van de desbetreffende persoon.

Nou is mijn vraag hoe komt dit, dat ik sommige bestanden niet kan openen?
Ik zie nu ook dat de gesprekken via mijn computer (die worden geopend via internet) alleen niet te openen zijn. De gesprekken via msn, dus die ik open in een chatvenster, wel te zien zijn..

Ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen, dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en dat jullie mij misschien kunnen helpen.

(N.a.v. mn topic die gesloten is)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:44

Al een poosje merk ik dat mijn MSN bizar reageert..

Mijn nickname is al een heeeeele tijd hetzelfde, daar verander ik nooit iets aan.
Maar als ik soms een paar uurtjes of een dag later kijk, en me aanmeld met exact dezelfde MSN, en op precies dezelfde laptop, merk ik op dat mijn nickname soms is aangepast! >;)

Dan is bijvoorbeeld het streepje achter mijn naam weggehaald, of verdwijnen er zelf karakters in mijn nickname.
Net keek ik weer, en weer is mijn nickname op onverklaarbare wijze aangepast naar iets, wat ik absoluut niet zelf heb gewijzigd..

Ik snap er geen bal van.
Is iemand die hier een verklaring voor heeft? :=

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:04

Steentje schreef:
Al een poosje merk ik dat mijn MSN bizar reageert..

Mijn nickname is al een heeeeele tijd hetzelfde, daar verander ik nooit iets aan.
Maar als ik soms een paar uurtjes of een dag later kijk, en me aanmeld met exact dezelfde MSN, en op precies dezelfde laptop, merk ik op dat mijn nickname soms is aangepast! >;)

Dan is bijvoorbeeld het streepje achter mijn naam weggehaald, of verdwijnen er zelf karakters in mijn nickname.
Net keek ik weer, en weer is mijn nickname op onverklaarbare wijze aangepast naar iets, wat ik absoluut niet zelf heb gewijzigd..

Ik snap er geen bal van.
Is iemand die hier een verklaring voor heeft? :=

Klopt het dat hij verandert in een nickname die je ooit een keer hebt gehad op msn?
Zoals dat je geen streepje achter je naam had of een andere nickname? Of is die andere nickname die opeens komt echt iets wat je totaal vreemd voorkomt?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 12:42

Mijn MSN spookt :')
Hij opent het MSN venster en dan gaat hij van boven naar beneden mijn contacten af, opent een schermpje, sluit het weer en gaat naar de volgende. Of hij gaat ineens naar "Contact toevoegen als favoriet toe"

Dit doet hij ong. om de 10 minuten... wth.. oO

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:59

Hebben jullie ook problemen met hotmail openen. Ik kan al 2 dagen mijn mailtjes niet openen.
Krijg wel mijn postvak in te zien, maar kan geen mail hierin openen

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 00:23

Ehm een vraagje waarom kan ik bij de nieuwe WLM geen schermnamen meer zien? maar gewoon hun ''echte'' naam? :=

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 01:58

dat is een 'verbetering'/verandering van wlm2011. rotprogramma is het geworden, echt voor kleine kinderen. Probeer de emoticons maar eens

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:36

Als ik me aanmeld bij MSN dan krijg ik een melding met de volgende tekst:
'Aanmelden bij Windows Live Messenger niet mogelijk' :(
Dan staat daaronder, ...... omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is.......
Hoe moet ik het nou oplossen?
Want ik zit er nu al meer dan 2.5week mee en ben het nu wel zat aan het worden ;)
Of zijn er nog meer mensen met deze melding?
Alvast bedankt :)
Laatst bijgewerkt door Sjors op 09-03-12 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:40

Dat gaat bij mij vanzelf weg altijd. Moet je hem niet updaten o.i.d?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:47

Hoe kan ik dat doen updaten?

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:47

Dan moet je een melding hebben. Denk, aan jouw reactie te lezen, niet dat jij die hebt ;)

Hmm, msn herinstaleren?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:26

Hij doed het al weer :)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:35

Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen?

Mijn hotmail account is sinds vanochtend geblokkeerd. -O-
Vanaf mijn hotmail is ongewenst en ongewild spam verzonden.

Gisteren heb ik mijn wachtwoord veranderd.
De gehele contactenlijst heb ik verwijderd om te voorkomen dat er nog meer spam verzonden
zou worden.
Vanochtend wilde ik inloggen en helaas... Mijn hotmail account is geblokkeerd.
Ikzelf, ben geen computer-slimmerik, kom er met geen mogelijkheid meer in.
Komt natuurlijk nooit gelegen, wel nou net zijn dat ik belangrijke mailtjes verwacht.

Wie o wie kan mij helpen?
Heb de help van Microsoft al uitgeplozen, Microsoft NED. al gebeld deze gaven me een linkje waarmee ik flut :r kan...

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:56

Hier hetzelfde probleem, heb een vragenlijst ingevuld en moet daar binnen nu en 24 uur een mailtje over krijgen op mijn andere (net aangemaakte) e-mailadres, maar ik vrees dat ik die niet voldoende in heb kunnen vullen. Ik weet echt niet wat de laatste onderwerpen van mijn mailtjes e.d. waren := Mijn telefoonnummer heb ik volgens mij nooit ingevuld en zo wel dan zal dat een oud nummer zijn. Is er uberhaupt nog iets wat ik kan doen of is het een hopeloze zaak? :\

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:07

Colorado; ik leef met je mee. Ontvang je geen bokt berichten op de account die geblokkeerd is?
Deze kan je ook opgegeven in het vragenlijstje.

Had zelf gelukkig na het beantwoorden van de vragenlijst weer toegang gekregen.
Ben enorm opgelucht.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 16:17

zijn er hier ook mensen die problemen hebben met hun hotmail/live account met het ontvangen van nieuwsbrieven van bepaalde websites?
ik heb het nu al meerdere keren gehad dat ik ze op mijn gmail wel binnen krijg maar op mn hotmail niet..
heb me expres ook met mn gmail account aangemeld bij die nieuwsbrieven.

hoop dat jullie meer weten :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:46

Nee, ik ontvang geen boktberichten op dat account. Ik ben er overigens gelukkig ook weer ingekomen, toch door die lijst, ondanks dat ik maar 1 of 2 dingen in had gevuld :') En wat fijn dat hij het bij jou ook weer doet! Het is écht heel vervelend :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:43

Iemand ook problemen met hotmail? Hij wilt bij mij de site niet openen (zegt "server niet gevonden"). Net even msn geprobeerd, en dat lukt wel (maar van daaruit m'n mail nakijken lukt dan weer niet).

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 18:43

dat is waarschijnlijk een probleem in je internetverbinding, bij mij deed hij dat een poosje met google chrome bij hotmail en facebook. Echt een oplossing had het niet, gewoon F5 ingedrukt houden totdat hij het doet werkte bij mij, en ik heb in de router wat dingen veranderd (wachtwoord etc) zodat het internet weer goed beveiligd was

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:54

hallo,
ik moet sinds vandaag een blokering opheffen van hotmail
daarvoor moet je een code invoeren en word er voor mij onbekend e-mail adres de code gestuurd
weten jullie wat ik moet doen?

iris

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:09

meestal worden dat soort dingen naar je eigen alternatieve emailadres gestuurd, als je die hebt ingevuld. Wat voor blokkering is het dan, die je moet opheffen? En als je er niet uitkomt, zou je gewoon de helpdesk van hotmail even moeten benaderen.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:11

Hallo,

Ik heb een groot probleem. Ik kom sinds vanmiddag mijn hotmail niet meer in. Hij is geblokkeerd omdat mijn account gebruikt zou worden om spam te verzenden.. Nu heb ik vanmiddag idd allerlei virusmailtjes binnen gekregen, maar niks geopend. Maar ik kan niet zonder mijn mail, ik doe er alles mee, zelf een online vakantie geboekt op dit adres.

Kan iemand mij helpen?

Edit: Ik weet helemaal niks meer qua oude gegevens om de vragen te beantwoorden.. Dus dat wordt hem niet ;(

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 13:26

als je account geblokkeerd is, is het enige wat je moet doen een nieuw wachtwoord invullen. Mijne was onlangs ook geblokkeerd vanwege spam maar hotmail is er over het algemeen heel makkelijk in om je te helpen je mail terug te krijgen. Als dat niet lukt moet je even klikken op 'Heb je geen toegang tot het account?' dan op de bovenste optie (wachtwoord vergeten), dan je live ID invullen, en de captcha (controletekens) en dan op de onderste optie (klantondersteuning) en dat formulier invullen. Als het echt je eigen emailadres is, ongeveer 99% kans dat je 'm terug krijgt. Als het niet jouw emailadres is maar van iemand die je kent, en je wilt 'm hacken, 90% kans :') hotmail is niet zo heel goed beveiligd.