Die in Hoensbroek moet toch op z'n minst spoken... Maar lijkt op brand- en waterschade.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Relaxed schreef:Voor die omgeving idd prima prijs.. Veel zaken zijn toch redelijk gedateerd. Het is wel een mooie rustige plek, maar mis een beetje duidelijke buiten foto's
pillow schreef:Relaxed schreef:Voor die omgeving idd prima prijs.. Veel zaken zijn toch redelijk gedateerd. Het is wel een mooie rustige plek, maar mis een beetje duidelijke buiten foto's
Dat stoort mij dus ook. Op streetvieuw en kadasterkaart is duidelijk te zien dat er schuren staan. Maar idd nauwelijks of geen foto's en ook niks in de tekst. Iets wat je wel zou willen ivm het feit dat er land is en ook paarden lopen. sowieso geen foto van het erf ed. Het nadeel is dat het zo achteraf staat, kun je er niet even om heen kijken.
pillow schreef:Relaxed schreef:Voor die omgeving idd prima prijs.. Veel zaken zijn toch redelijk gedateerd. Het is wel een mooie rustige plek, maar mis een beetje duidelijke buiten foto's
Dat stoort mij dus ook. Op streetvieuw en kadasterkaart is duidelijk te zien dat er schuren staan. Maar idd nauwelijks of geen foto's en ook niks in de tekst. Iets wat je wel zou willen ivm het feit dat er land is en ook paarden lopen. sowieso geen foto van het erf ed. Het nadeel is dat het zo achteraf staat, kun je er niet even om heen kijken.
xxCYNNxx schreef:Er zit toch een b&b in? Nachtje logeren? Kun je mooi incognito het erf bekijken
Rivjenn schreef:xxCYNNxx schreef:Er zit toch een b&b in? Nachtje logeren? Kun je mooi incognito het erf bekijken
Ik denk check het ff
Denk dat het niet meer in gebruik is al benb.
http://vakantieplek.info/verblijf/2872
Wel een paar fotootjes.
Op een andere site zag ik dat ze al in 2016 ermee gestopt was dus wellicht inmiddels slechte staat en achterstallig onderhoud?
En ze woont alleen dus wellicht ook te groot nu etc etc.
Wel mooie rustige plek
Rivjenn schreef:xxCYNNxx schreef:Er zit toch een b&b in? Nachtje logeren? Kun je mooi incognito het erf bekijken
Ik denk check het ff
Denk dat het niet meer in gebruik is al benb.
http://vakantieplek.info/verblijf/2872
Wel een paar fotootjes.
Op een andere site zag ik dat ze al in 2016 ermee gestopt was dus wellicht inmiddels slechte staat en achterstallig onderhoud?
En ze woont alleen dus wellicht ook te groot nu etc etc.
Wel mooie rustige plek