Fun-da deel 2!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 12:51

Ja lijkt me een geluidsopnamehok inderdaad. :j

Die in Hoensbroek moet toch op z'n minst spoken... Maar lijkt op brand- en waterschade.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 13:24

Dat huis in Hoensbroek; zowel de prijs als de foto's doen mij vermoeden dat hier nog heel veel herstelkosten inzitten; veel is gewoon aan het wegrotten en in een aantal kamers lijkt het wel of de vloeren flinke waterschade hebben gehad. Zou me niks verbazen als de vloer helemaal opnieuw gestort moet worden op de benedenverdieping en de houten vloeren boven vervangen
Het is in elk geval goed uitgewoond

Die in Gravenmoer; had daar nu echt een close up van een zeer gore wasbak bij gemoeten? Dat daar uberhaupt een foto van is gemaakt is al bizar, maar dan ook nog gewoon uitkiezen voor op Funda.........verder wel een leuk huis van binnen.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 13:51

haha die wasbak verbaasde mij ook nog het meeste Cynn! maar denk om te laten zien hoe gaaf natuurstenen ding het wel niet is. Die mensen zijn overduidelijk super trots op elk hoekje en gaatje van het huis. En sommige dingen vindt ik inderdaad heel gaaf gedaan, maar sommige zijn absoluut mijn smaak niet of lijken me super onpraktisch. wordt een lastige om te verkopen zou ik denken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:18

Die in Hoensbroek, alles is opverdeeld in kamertjes. Zal mij niks verbazen als er arbeidsmigranten of studenten oid gehuisvest waren.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:20

Dat heb ik idd ook wel ja; sommige kamers denk ik wauw en bij andere ( of bij sommige elementen) is het meer een 'mwa zou het zelf niet zo gedaan hebben' gevoel. foto 10 bv...of het behang op foto 16. Toilet en douche mogen wel even opnieuw betegelt worden...door een vakman/vrouw dit keer :+ En dan gelijk ook maar in een andere kleur en andere soort tegels en indeling...als je dan toch bezig bent; gelijk maar goed
En zo zijn er wel meer dingetjes die ik idd zelf anders zou hebben gedaan. Scheelt wel dat dat laatste voornamelijk in de categorie valt; paar blikken verf en middagje er tegen aan en klaar.

Maar goed; heb geen miljoen ( nou ja bijna een miljoen) en met zoveel geld wil ik ook in max 10 stappen in het bos kunnen staan.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:34

Relaxed schreef:
Voor die omgeving idd prima prijs.. Veel zaken zijn toch redelijk gedateerd. Het is wel een mooie rustige plek, maar mis een beetje duidelijke buiten foto's

Dat stoort mij dus ook. Op streetvieuw en kadasterkaart is duidelijk te zien dat er schuren staan. Maar idd nauwelijks of geen foto's en ook niks in de tekst. Iets wat je wel zou willen ivm het feit dat er land is en ook paarden lopen. sowieso geen foto van het erf ed. Het nadeel is dat het zo achteraf staat, kun je er niet even om heen kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:37

pillow schreef:
Relaxed schreef:
Voor die omgeving idd prima prijs.. Veel zaken zijn toch redelijk gedateerd. Het is wel een mooie rustige plek, maar mis een beetje duidelijke buiten foto's

Dat stoort mij dus ook. Op streetvieuw en kadasterkaart is duidelijk te zien dat er schuren staan. Maar idd nauwelijks of geen foto's en ook niks in de tekst. Iets wat je wel zou willen ivm het feit dat er land is en ook paarden lopen. sowieso geen foto van het erf ed. Het nadeel is dat het zo achteraf staat, kun je er niet even om heen kijken.

Inderdaad en op de kaart zie je ook rondom veel ruimte, dat wil je toch juist laten zien als verkoper?

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:37

pillow schreef:
Relaxed schreef:

We kunnen wel een busje huren, dan gaan we met z'n allen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:42

Ik woon vlakbij :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:52

Boktmeeting daar op het erf? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:53

Ja, "Wij vinden Funda niet duidelijk dus willen ff kijken, goed?" :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:54

Er zit toch een b&b in? Nachtje logeren? Kun je mooi incognito het erf bekijken :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:55

Zo die in Hoensbroek is wel een ietsje pietsje uitgewoond. Voor de handige klusser zeg maar.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 15:56

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 16:06

xxCYNNxx schreef:
Er zit toch een b&b in? Nachtje logeren? Kun je mooi incognito het erf bekijken :P

Ik denk check het ff
Denk dat het niet meer in gebruik is al benb.
http://vakantieplek.info/verblijf/2872

Wel een paar fotootjes.
Op een andere site zag ik dat ze al in 2016 ermee gestopt was dus wellicht inmiddels slechte staat en achterstallig onderhoud?
En ze woont alleen dus wellicht ook te groot nu etc etc.
Wel mooie rustige plek
Laatst bijgewerkt door Rivjenn op 24-02-20 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 16:07

Cayenne schreef:
Relaxed: Terwijl je ondertussen een BBQ uitlaadt en stoeltjes neer zet :')

Ja, ze kunnen natuurlijk altijd een vorkje meeprikken :D

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 16:24

Rivjenn schreef:
xxCYNNxx schreef:

Ik denk check het ff

Wel een paar fotootjes.
Op een andere site zag ik dat ze al in 2016 ermee gestopt was dus wellicht inmiddels slechte staat en achterstallig onderhoud?
Wel mooie rustige plek

Aah kijk dat verklaart veel....zal dan idd veel achterstallig onderhoud zijn. Nou ja; als dat voornamelijk alleen onkruid en struiken is, dan is het nog niet zo'n ramp. Wordt anders als het hele terrein ondertussen een grote opslag van rotzooi is geworden en alles helemaal vervallen is

In je eentje is het wel veel om te onderhouden ja, helemaal als diegene ook nog eens op leeftijd is.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 16:42

xxCYNNxx schreef:

Is goed voor de beleving en anders wordt het vanzelf een belevenis.

Curacaostraat, die doet me aan vroeger denken.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 17:36

Rivjenn schreef:
xxCYNNxx schreef:

Ik denk check het ff

Wel een paar fotootjes.
Wel mooie rustige plek

Ik heb ook wel e&a gezocht en daar haal ik uit dat ze is gestopt met het poppentheater. Niet de B&B en ook niet dat ze alleen is. Deze week maar eens kijken. Ik zit niet te wachten op een veel onderhoud dan kan ik hier ook blijven. Dat is juist de reden om iets anders te zoeken. Heb nu alles aan faciliteiten maar een onverklaarbaar bewoonde woning helaas.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:38

Ik lees hier altijd mee. Sinds een week staat het huis van mijn overleden oma op Funda dus ik zit steeds te wachten tot jullie dat bespreken.

Valt me een beetje tegen van jullie :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:41

In welke regio? }>
Vrijstaand? Rijtjeshuis? :P
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-02-20 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

ruitje schreef:
Ik lees hier altijd mee. Sinds een week staat het huis van mijn overleden oma op Funda dus ik zit steeds te wachten tot jullie dat bespreken.

Valt me een beetje tegen van jullie :')

Post hem eens dan! :+

Cayenne

Ja, wij zijn de beroerdste niet natuurlijk :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:47

https://www.funda.nl/koop/leidschendam/ ... htlaan-25/

Voor wie 3 ton wil uitgeven aan een rijtjeshuis en alles wil slopen: Welkom in de randstad :+

Mijn oma heeft wel altijd alles heel erg netjes onderhouden, buitenkant is super netjes en cv is net vernieuwd. Dus het is een ' degelijk huis' .

Er zijn ook al veel kijkers geweest, is een populaire buurt, als je google mapst snap je waarom: er worden geen straten meer gemaakt met zoveel ruimte in de straat.

Maar toch, wat een geld he :o

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:50

Beetje 13 in een dozijn huis, maar daar kun je wel wat mee :j
Leuk klushuis! De douche is wel een project denk ik. Jammer dat die ruimte niet naast de badkamer zit, anders was ik muurtjes gaan breken.
Of sowieso muren breken denk ik, want die douche past ook wel in de badkamer (dan zonder bad) en dan de overige ruimte doorbreken en bij de kamers trekken of inloopkast van maken?