Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrsky schreef:Ik ben je topic pas net tegengekomen en heb de afgelopen twee dagen al je posts bijgelezenwat een prachtige plek heb je ervan gemaakt!
Prairy schreef:Die bunny fotos zijn echt veel te schattig!
Charaz schreef:Wat gaaf die foto vanaf het dak, ziet er netjes uit!
Mer1980 schreef:Wauw, wat een werk heb je er toch aan (gehad). En Mia een paar keeren baby nijntjes
en Blaze
en en en en....
Mer1980 schreef:Ik heb geen stromend water en geen stroom. Verlichting is dmv zonnepanelen, water dmv opvangen regenwater, wat dus droog staat en ik dus al maanden met jerrycans mijn dieren weet te voorzien van water). Ik heb een waterpomp en die kan aangesloten, maar dan moet ik dus een sproei installatie aan (laten) leggen. Dit is er eigenlijk nooit van gekomen, want NL is altijd natnu dus niet, overigens zijn we as we speak aan het kijken voor een nieuwe aansluiting want de oude was beschadigd geraakt een aantal jaar geleden toen we bij hoge uitzondering een droge zomer hadden.
DeniseES schreef:Zoooveeel regen, daar compenseren we dit jaar voor inderdaad... Ik dacht dat het nog mee viel maar dat viel tegen
dat blije blaadje was wel het toppunt hooren alle beestjes dan, wel veel konijnen though, ik wil meer kip
Josien_ schreef:Blijft leuk om te volgen!
En nu ik lees over je begeleiding met angst bij rijden vind ik dat ook wel erg interessant, doe je daar nu nog iets mee?
Happy_Hippie schreef:Nu is het toch wel wat fijner om de paardjes te trainen