nu dus niet, overigens zijn we as we speak aan het kijken voor een nieuwe aansluiting want de oude was beschadigd geraakt een aantal jaar geleden toen we bij hoge uitzondering een droge zomer hadden.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 nu dus niet, overigens zijn we as we speak aan het kijken voor een nieuwe aansluiting want de oude was beschadigd geraakt een aantal jaar geleden toen we bij hoge uitzondering een droge zomer hadden.                                                         
 En 34 ben geworden! En ook Tamme is jarig, die is 18 geworden 

) wil ik er een boog van wilgen tussen maken 

Die hebben we er van de week uitgehaald.. had nog een beetje hoop dat er ergens nog wat leven in zat en ie zich zou herpakken.. maar helaas, was niets van over..

Girlpowerrrr!!

als ze tussen de plassen door proberen te laveren 

Mét lekkers!! 
 Dat is nog 's een verrassing en verwennerij 

Blaze 

wat een prachtige plek heb je ervan gemaakt!                                                         
 en baby nijntjes 
 en Blaze 
 en en en en.... 
                                                         Myrsky schreef:Ik ben je topic pas net tegengekomen en heb de afgelopen twee dagen al je posts bijgelezenwat een prachtige plek heb je ervan gemaakt!
 En dankjewel 
Prairy schreef:Die bunny fotos zijn echt veel te schattig!
 Daarom word ik ook nog steeds zo blij van die nestjes 
 Het gaat echt niet altijd goed, en 't is ook echt niet altijd een mooi verhaal.. maar áls 't dan goed gaat en je ziet ze zo opgroeien en uiteindelijk met een blij gezinnetje mee naar huis gaan 

Heerlijk 
Charaz schreef:Wat gaaf die foto vanaf het dak, ziet er netjes uit!
Mer1980 schreef:Wauw, wat een werk heb je er toch aan (gehad). En Mia een paar keeren baby nijntjes
en Blaze
en en en en....

Mia is zo'n safe paard zelfs nu nog, ook buiten met mijn dochter erop, wel heeeeeul veul GO 
 maar wel heerlijk safe, nog steeds zo blij mee..                                                         Mer1980 schreef:Ik heb geen stromend water en geen stroom. Verlichting is dmv zonnepanelen, water dmv opvangen regenwater, wat dus droog staat en ik dus al maanden met jerrycans mijn dieren weet te voorzien van water). Ik heb een waterpomp en die kan aangesloten, maar dan moet ik dus een sproei installatie aan (laten) leggen. Dit is er eigenlijk nooit van gekomen, want NL is altijd natnu dus niet, overigens zijn we as we speak aan het kijken voor een nieuwe aansluiting want de oude was beschadigd geraakt een aantal jaar geleden toen we bij hoge uitzondering een droge zomer hadden.
 thanks voor de uitleg 

en alle beestjes dan, wel veel konijnen though, ik wil meer kip 

meer kip is altijd goed 
                                                         DeniseES schreef:Zoooveeel regen, daar compenseren we dit jaar voor inderdaad... Ik dacht dat het nog mee viel maar dat viel tegen
dat blije blaadje was wel het toppunt hooren alle beestjes dan, wel veel konijnen though, ik wil meer kip

Geweldig!! 
Josien_ schreef:Blijft leuk om te volgen!
En nu ik lees over je begeleiding met angst bij rijden vind ik dat ook wel erg interessant, doe je daar nu nog iets mee?

Happy_Hippie schreef:Nu is het toch wel wat fijner om de paardjes te trainen

Het is momenteel een beetje moeilijk te combineren, alles wat ik leuk vind en wil. Werken voor een baas (niet dat ik dat leuk vind en wil, soort noodzakelijk kwaad 
 ), proberen m'n eigen weg te vinden in 'de paarden' en dit dan ook nog aan de man zien te brengen.. oja, en ik heb ook nog een huis, 'gezin' en vrienden 
 en veel te veel andere hobby's 
 Maar bokt is veel te leuk om helemaal mee te stoppen, dus ik ga toch weer een poging wagen. 

En ik vind het zo geweldig, dit is zó in mijn straatje 
 Hopelijk kan ik hier binnenkort nog meer over vertellen, voorlopig ben ik nog druk aan het meekijken en zoveel mogelijk info aan het opsnuiven. 
 Uiteraard gemaakt door Chayenne van Chay's Fotografie < aanraderrr!