Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelDun schreef:@zoë: kan dat dan niet per volmacht, via skype oid toestemming geven. Of dáár via een notaris een volmacht afgeven ??
Nadir schreef:Oh dat meen je niet! Wat balen zeg!! Maar denk je niet dat je voor die tijd nog nieuwe kopers hebt?
_mjwb schreef:Nadir schreef:Oh dat meen je niet! Wat balen zeg!! Maar denk je niet dat je voor die tijd nog nieuwe kopers hebt?
We mogen tot 1 juni geen kijkers hebben ivm coronaMisschien dat het vanaf 1 juni een eens wel goed gaat en er veel mensen komen kijken maar ik vrees van niet. Ik denk dat een hoop mensen zonder baan komen te zitten
_mjwb schreef:Liekec - Onze makelaar doet dat niet meer zegt hij en zonder hem kunnen we ook geen bezoeken meer hebben. Ik snap het ook niet zo goed eigenlijk...
liekec schreef:_mjwb schreef:We mogen tot 1 juni geen kijkers hebben ivm coronaMisschien dat het vanaf 1 juni een eens wel goed gaat en er veel mensen komen kijken maar ik vrees van niet. Ik denk dat een hoop mensen zonder baan komen te zitten
Hoezo niet? Ik heb deze week 4 bezichtigingen gedaan![]()
Leuk een klushuis, Nadir! Ik hoop dat alle schilders en dergelijke een beetje beschikbaar zijn in deze tijd.
_mjwb schreef:Liekec - Onze makelaar doet dat niet meer zegt hij en zonder hem kunnen we ook geen bezoeken meer hebben. Ik snap het ook niet zo goed eigenlijk...