Wat ontzettend mooi geworden! Zo'n zitje in de douche lijkt mij ook ideaal. Soms wil ik gewoon onder de warme straal zitten en op de grond is dan toch niks
Mooi geworden Veerle! Heeft even geduurd maar dan heb je wel wat.
Zo’n zitje in de douche lijkt vooral ook heel handig met benen scheren. Dat paste er bij ons helaas niet goed in, dan werd het te smal. Maar lijkt me wel ideaal.
Ugh denk je de badkamer klaar te hebben, gaat er natuuuuuurlijk op het laatste moment wat mis. Verkeerde douchewand was geleverd, dus nu moet de goede besteld worden (weten de levertijd nog niet...). En de loodgieter is uitgeschoten met het ophangen van de closetrolhouder en nu is er dus een tegel beschadigd (hóe beschadigd moeten we nog horen).
Wow zeker snel! Ik ben benieuwd Earth, graag een PB.
Mooi geworden Veerle!
Fira
Geplaatst: 04-04-22 11:49
@Veerledec wauw dat is heel mooi geworden! Mooi hoe jullie spelen met het licht in combinatie met die stenen bij het bad en zo. Vind jullie kleuren pallet ook echt rustgevend, haha.
Wij hebben 1,5e week geleden alle spullen besteld. Kregen wel een mail tussen door dat de tegels ineens pas leverbaar waren in juli ... en 10 juni gaan ze beginnen. Maar dat is nu weer rechtgezet! Hopelijk blijft dat zo. Kan niet wachten!
Hier dit weekend bij een zaak geweest. Levertijd bij hen is augustus, bij de andere zaak februari Hele mooie zwarte marmeren vloertegel gezien met gouden nerven. Met wit marmer tegels voor de muren. En dan gouden kranen met zwarte wc/wasbak. En ik wilde een donkerblauwe hexagon tegel achter de douchekop, maar m'n man wilde per se die zwarte vloertegel en dat matchte niet dus toen kwamen we tot een compromis en worden het lichtroze tegels Wat ik eigenlijk al wilde maar niet mocht Als we het ooit verkopen en mensen vinden het dan stom, dan verven ze het maar
We zijn heel blij en ze waren hier met 2,5e week klaar. Ze kwamen zelfs gisteren nog om te kitten (wat meurt dat trouwens zeg, het hele huis stinkt ). Je kunt van Poolse bouwvakkers zeggen wat ze willen, maar ze komen, houden zich aan de afspraken, werken heel hard en heel snel en leveren heel goed werk af.