Wij hebben vandaag wat meubels gekeken om een beetje inspiratie op te doen. We hebben in principe al meubels waar we ons de eerste tijd mee kunnen redden maar we willen uiteindelijk het meeste vervangen. We verschillen wel wat van smaak dus dat wordt nog wat bij het eerste blik ligt de vloer er al in en staan er muren.. bij ons dus nog niet dat vind ik wel weer balen. En ik kwam er net achter dat de televisie aansluiting aan de "verkeerde" kant zit. Ik dacht dat hij aan de andere kant zat. Daar baal ik wel van maar goed. We zien het tegen die tijd wel. Ik kan het nu toch niet meer veranderen..
We kunnen wel koken gelukkig. Gister is t aanrechtblad opnieuw geimpregneerd. En toen konden ze het niet vast zetten want t moest drogen en de droogtijd was 8 uur. En om 13.00 waren ze klaar. Kon dus gister niet koken thuis. Dat vertelde ze gister middag pas. Daar baalde ik wel van.
T aanrechtblad ligt nog steeds los en word nog ondersteund met een balk. Maar we weten dus nog niet wanneer ze terug komen hier voor en als ik bel dan is de gene die we moeten hebben niet aanwezig :-(
Jeetje Malih ze hebben niet echt haast met oplossen dan! Geld hebben ze al binnen dus dan hoeft dat ook niet meer
YankeeBoy
Geplaatst: 05-07-16 17:41
Judith
Malih, dat wordt een mooie tuin zeg. Leuk, die borders. Wel erg vervelend dat jullie keuken nog niet af is.
Fijn dat de keuken af is Miriam, keurig geworden toch!
Mbt verf kopen: wij zijn van plan ook wel wat in te slaan in de aanbieding.
Ik heb inmiddels de tekeningen van de keuken die wij hebben gekocht:
Judith_H
Geplaatst: 05-07-16 19:09
Wij hadden geen verschillende maten uitbouw, wel met of zonder open slaande deuren, maar de maat was overal gelijk. 2,10 komt erbij.
2 rijtjes daarvan ligt de fundering er nog niet, of nu wel maar tijdens het foto maken niet, ben benieuwd wat daar er komt aan uitbouwen.
Inderdaad wat miriam zegt, er is altijd ergens wel verf in de aanbieding, gewoon lekker halen als je dat wilt.
@ miriam, ons huis word in september in 1 dag in zijn geheel neergezet, dus vandaar wachten tot september. Alle onderdelen zijn nu in de maak in de fabriek, worden tegelijkertijd naar de bouwplaats gebracht en dan in 1 dag plaatsen ze 2 woningen tegelijkertijd. vandaar wachten tot september ...
Sjeempie, leuk shoppen voor meubels. Wij verschillen ook (best wel) van smaak, maar wij hebben uiteindelijk iets genomen wat er tussenin zit, wat we beide leuk vinden. Heeft even geduurd, maar toen we eenmaal wisten welke stijl we gingen doen, ging het best hard!
Malih, wat een .... zooi zeg, met die keuken! Snap heel goed dat je daar flink gefrustreerd van word, zeker als ze elke keer niet thuis geven en je maar erachteraan moet blijven bellen....
Een tijdklok op de afzuigkap, nog nooit van gehoord! handig of overbodige luxe?
Yankeeboy, mooie keuken.. Is het wel de bedoeling dat de ene helft van de kastjes wit word en de andere hout? Of word dat allemaal dat hout? Vanwaar deze keuze, vind het wel een grappig idee, maar heb het nog niet zovaak eerder gezien.
Wij hebben ook een houten keuken , zal wel even kijken of ik een plaatje van internet kan halen, heb nooit een 3d tekening mogen ontvangen ... heb 1 tekening, maar dat is nog de oude indeling en de kleuren kloppen helemaal niet...
Deze is het, alleen hebben wij onder het gasfornuis onze oven, waardoor de lades links en rechts opzij schuiven in het plaatje. Die hoge kast daar zit onze koelkast in. https://www.keukenconcurrent.nl/keukenc ... ns/valira/
bij ons zijn ze nu blok 1 helemaal aan het opbouwen. daar staan de muren al en het plafond zit er ook al in. wij zijn het derde blok en bij ons gebeurt dus nog niks. Heel frustrerend als je ongeduldig bent
Moeilijk he... Ik heb dat ook vaak hoor ... Ben ook ongeduldig...
noviceh
Geplaatst: 05-07-16 20:27
Mooie keuken Miriam! Strak en toch landelijk
Bij ons alle 20 huizen een uitbouw aan de achterkant. Denk dat een kwart ook een uitbouw aan de voorkant heeft. Vonden wij overbodig en een hoop geld voor een soort van erker van 60 cm diep.
Natasja, ik ga zeker voor aanbiedingen! De laatste maanden de folders van de bouwmarkten maar goed in de gaten houden Kan heel veel geld schelen.
Balen Malih! Zo blijven jullie een keuken houden die 'onaf' is. Creepy trouwens zo een afzuigkap haha.
Mag ik me hier melden? ^^ Mijn vriend Gerard en ik hebben ook een nieuwbouw huis gekocht! Ze zijn gisteren begonnen met bouwen. Er komt stiekem veel bij kijken zeg.. gelukkig hebben we wel de keuken en badkamer al uitgezocht (Ik ga nog eens even lekker terug lezen)
YankeeBoy
Geplaatst: 06-07-16 10:06
Judith, dat vind ik ook een mooie keuken! Hout icm wit is inderdaad de bedoeling. We wilden eerst alleen voor hoogglans wit gaan, maar om het net iets warmer te maken hebben we gekozen voor houten hoge kasten. Je ziet het wel meer hoor.
Lijkt me erg frustrerend Sjeempie. Hopelijk gebeurt er snel meer.
Ik heb nog geen idee wie er een uitbouw neemt in ons blok. Van de huizen die er al staan heeft het grootste deel wel gekozen voor een uitbouw. Wij zelf ook.
Wij hebben een tweekapper gekocht ^^ heb een volgtopic aangemaakt om de foto's in bij te houden. Zal binnenkort ook even tekeningen laten zien van wat er al bekend is en wat we al aan keuken en badkamer hebben gekocht En natuurlijk verder teruglezen en bekijken hoe het jullie af gaat ^^ ik zag al een hele mooie keuken voorbij komen!
Gefeliciteerd met jullie huis Hedi! In wat voor stijl wordt het gebouwd?
Supermooi Natasja!!
Miriam91
Geplaatst: 06-07-16 13:49
Welkom Hedi! Mooie keuken Yankeeboy! Jullie combineren dus hoogglans met hout? Of krijgt het hout ook een glanslaag? Mooi huis Natasja! Leuke bouwstijl vind ik altijd. Malih wat balen van je keuken! Dat kan nog wel even duren voor het opgelost is dus... Judith: sorry je had het al eens genoemd inderdaad, wel spannend die dag! Neem aan dat jullie erbij zijn?
Welkom hedi, zijn jullie wat later in het project ingestapt, dat ze nu al gelijk aan het bouwen zijn?
Yankeeboy, vind het wel een mooie combinatie, ik had het alleen nog nooit eerder gezien.
Mooi hedi, een twee onder 1 kapper !
Jeej natasja, dat ziet er goed uit met de dakpannen, bijna klaar?!?! Wanneer is de oplevering?
Miriam, geeft niks hoor.. Ik snap dat je niet alles kan onthouden van iedereen hier! Wij gaan echt heeeeeeeel erg ons best doen om er die dag bij te zijn. Ik kan alleen heel slecht vrij krijgen op het werk, zeker als ik het pas echt kort van te voren weet (zo'n anderhalve week van te voren), dus dat word nog erg spannend ....
Valt mij echt op dat heeeel veel nieuwbouwprojecten in jaren 30 stijl zijn, wij hebben ook jaren 30 stijl en meerdere hier ook volgens mij?! hoe zou zo'n trend nou komen, ze weten toch niet van te voren of mensen het mooi vinden?
De eerste mensen van ons project hebben vandaag de brief gekregen wanneer hun huis geplaatst word, 21 juli word de eerste geplaatst...