Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_MelloW_ schreef:Verkocht ovb betekend dat de tegenpartij bezig is met de financiering. In principe zijn ze in onderhandeling. Dus kan nu niemand anders zich ermee "bemoeien".
Dan heb je nl. Als verkoper een boete te betalen aan de potentiele koper. Zou hij nu bijv. Met jou in zee gaan.
appiesjappie schreef:Neonlight schreef:Ons nieuwe huis kwam op internet als verkocht onder voorbehoud te staan toen het voorlopig koopcontract getekend was. Qua bord in de tuin, geen idee. Ons verkochte huis had nog geen bord toen het al verkocht was. Is een paar uur later in de tuin gekomen. Morgen hopelijk daar het verlopig koopcontract voor tekenen.
bruceandnoon schreef:hier afgelopen vrijdag 2 kijkers. grappig genoeg was de 1e kijker ( waarvan onze makelaar dacht dat het niets zou worden) erg enthousiast. De 2e kijkers wilden een paar maanden geleden al komen maar waren toen verhinderd, ons huis was blijkbaar toch blijven hangen dus onze verwachtingen waren hooggespannen. Het eerste wat de vrouw zegt bij binnenkomst; ja we hebben 2 auto's dus we moeten hier ook kunnen parkeren. Hallo!!?? Waarom ga je dan in godsnaam kijken voor een huis midden in het centrum van Amsterdam waar de wachtlijsten voor een parkeervergunning 6 jaar duurt. Nu huren wij een garage maar dat wordt een lekker kostbaar grapje elke maand voor 2 auto's. Vervolgens liepen ze heel gehaast door het huis omdat de parkeermeter afliep. Rare mensen zijn er toch op deze wereld. We hebben wel vaker gehad hoor dat kijkers het erg bont maakte. 1 keer wilden mensen perse op zaterdagochtend 9.00 uur komen kijken. Wij dachten dat deze vast heel geinteresseerd zouden zijn. Wij dus er alles aan gedaan om zo vroeg zaterdagochtend het huis in tip top conditie achter te laten ( zelfs nog s morgens vroeg verse bloemen op de markt gehaald), om met klein kind gevoed en al klaar te staan. Komen ze binnen en het eerste wat ze zeggen is " Oja, nee we wilden eigenlijk alleen maar komen kijken om er zeker van te zijn dat dit inderdaad NIET het huis is wat we zoeken" Daar zakt je broek toch van af? Of mensen die komen kijken en dan gelijk beginnen over een 3e slaapkamer die ze perse willen ( hebben we niet en staat ook duidelijk in de advertentie) of dat een tuin toch echt eerste vereiste is ( lekker logisch dat je dan gaat kijken bij een woning 4 hoog..) Grrrr ons huis staat nu bijna 2 jaar te koop en ik ben er zo KLAAR mee!!! Ik wil het liefst morgen nog vertrekken. Daarom; iemand nog op zoek naar een geweldig Loft appartement in het centrum van Amsterdam ( 160m2) met lift? Of weet je iemand die in Amsterdam op zoek is? PB me maar voor funda link.
@ Nelleke; ik ken het probleem. om die reden orienteren wij ons nu ook op een huis met reeds aanwezige rijbak en een groot bijgebouw voor stallen/opslag/garage aangezien je daar tegenwoordig vaak geen vergunning meer voor krijgt. We hebben er momenteel een op het oog die dit alles heeft met 1,6 ha grond. Dat is bijna uniek te noemen in deze omgeving. Maar ja wij kunnen voorlopig toch niets haha maar dromen mag..
Joolien schreef:Ons huis staat als ´verkocht onder voorbehoud´
_Nelleke_ schreef:Ja snap ik, de makelaar komt hier vandeweek een sticker plakken.
Neonlight schreef:Zo, inmiddels zijn we weer in dit kikkerlandje, vandaag maar eens achter notarissen aan en de makelaar. Vanuit China met maar half internet koopcontracten tekenen en dergelijke is toch niet echt makkelijk.
Voor wie nieuwsgierig is wat wij hebben gekocht: http://s258.photobucket.com/user/Bokt_f ... t=3&page=1. Dit zijn de foto's die op funda staan.