Hebben ze bij action roze schrijvende pennen? Liefst balpennen. Mijn pennen worden steeds gejat op werk en ik ben de enige vrouw. Van mijn roze Diva mok van de action blijven ze ook netjes af
Nee joh, ze groeien met metalen voet in de natuur!
Ze hadden hier alleen nog rode cowboybags helaas, van de week maar een nieuwe poging.
Konstantine
Geplaatst: 02-12-13 23:56
Ik vind 'm wel mooi, maar wij hebben al zo'n grote nepperd en het opzetten en afbreken is echt de hel. Nu hebben we dus een kleinere, die kan in z'n geheel naar zolder, met de lampjes erin en al. Stukken makkelijker!
Ik denk dat ik ook maar ga kijken voor zo'n tas, ik heb zo'n soort model, maar daarvan zijn de hengsels kapot aan het gaan.
Ben vandaag ook weer even bij de action geweest maar heb heel braaf alleen vogel voer dingetjes voor de buiten vogels mee genomen, waar ik voor kwam (had geen tijd verder te kijken )
Miepie77
Geplaatst: 03-12-13 13:42
Konstantine schreef:
Allergie
Gelukkig zijn er tegenwoordig nepperds die redelijk echt lijken, vroeger was het nogal eh... Amateuristisch.
zelfde hier, krijg het er benauwd van en mn huid word rood, ik heb sinds 3 jaar de nepperd van de Action die van 1.80m en hij ziet er nog prima uit.