Dank jullie wel! Is inderdaad één tafel. Ga m verkopen want ik kan nu eenmaal niet alles houden haha. Komt nog tekst op het randje; table de salon in van die sierlijke letters. Kon m vandaag goed gebruiken als extra tafel in de tuin toen we verjaardag vierden! Wat zou ik ervoor kunnen vragen op marktplaats?
Oh ik vind dat juist zo ontzettend zonde die tekst erop!!! Zie je op ontzettend veel meubels, maar ik vind t echt niets.. Iedereen kan toch zien dat het een salontafel is
En ik ga m niet eens houden hè haha. Was een krijgertje, maar dan nog moet ie perfect worden. Hij moet sowieso nog een laagje verf op het blad want mn jongste heeft er op zitten kleuren. En hij stond nog niet in de wash dus kan het er niet af poetsen. Grrrr.....
het dienblaadje is van waaibomen hout en was enorm donker van kleur ...niet echt mijn ding dus.. ben tevreden met het resultaat... ik moet zeggen dat het effect met die annie slaon verf steeds beter en mooier wordt
litilaura
Geplaatst: 20-06-14 15:19
Mag ik mij hier ook melden? Ik ga binnenkort op kamers ( nouja appartementje 18m2) en opa had nog oude stoelen voor mij, deze moesten wel opgepimt worden. Dus bij de gamma hadden ze 30% korting op verf en dit is het geworden... (links origineel rechts de geverfde stoel) ze hebben een rieten zitting en die laat ik ook zo.
litilaura
Geplaatst: 20-06-14 16:07
het eindresultaat! het appartement bevind zich trouwens in een oude boerderij dus dit past een beetje bij de stijl