Overigens kloppen de prijsbordjes bij de AH sowieso HEEL vaak niet (de gewone producten, niet de aanbiedingen). Ik heb weken dat ik elke keer weer naar de klantenservice kan om het terug te vragen. Met een zelfscanner kan je het heel goed zien, omdat je dan meteen zien wat hij scant, maar heb vaak zat dat ik toevallig een bedrag weet en dat het niet klopt.
Ik zie het regelmatig gebeuren dat er bij ons bij de AH de prijzen niet kloppen van de aanbiedingen. Het is nog steeds goed opletten ook nu weer met die hamsterweken je denkt dat je goed koper uit bent maar als je dan je product vergelijkt bij een JUMBO dan is Jumbo net iets goedkoper.
Ik haal mijn boodschappen meestal bij de ALDI en wat ik niet kan krijgen of niet lekker is bij de Aldi haal ik het bij de Jumbo. Deze zitten bij mij op 6 min met de auto in een winkelcentrum naast elkaar. Ik woon in Huissen en daar komt een nieuwe AH maar die is zo niet overzichtelijk ben eerst een half uur aan het zoeken voordat ik alles heb wat ik nodig heb en als ik pech heb dan hebben ze vaak de helft niet meer op voorraad.
Ik heb meestal €75,- in de maand aan boodschappen. Ik woon alleen en heb 2 vissen en een grasparkiet maar die hebben bijna niets nodig. Ja en een paard op een trainingsstal maar die krijgt daar genoeg ik neem 1x per week een bakje wortels mee bij de Aldi voor €0,69 daar heeft hij genoeg aan de rest krijgt ie voldoende.
Ik heb een wajong uitkering dus ik moet erg goed opletten met wat ik doe.
Ik ga haast nooit na de AH, maar de enkele keer dat ik er kom hangen er nog vaak oude reclame bordjes. Vandaag pas na de winkel geweest. Onze slager verkoopt veel meer dan alleen vlees. Had ook geen vlees nodig trouwens.
Schade 3.04 Snijboontjes voor ruim 2 personen 1 rode paprika 1 prei 1 pak yoghurt
Ik hoef nu pas maandag weer boodschappen te doen. Dus lekker budget. Alhoewel ik dochterlief morge macdonalds beloofd heb, we gaan winkelen en dan vind ze het gezellig en leuk om daar te eten. Maar dan nog heb ik een goedkope week. Ben ook de voorraad beetje op aan het maken. Ga ik vanaf volgende week weer beetje bij beetje aanvullen.
Vandaag vroeg moeders of ik mee ging boodschappen doen.. en kreeg pak kippenbouten (4stuks) en vleeswaren van moeders. . Dat heet bezuinigen. . En nog een beetje gehamsterd bij ah en Lidl. .
Wat betreft prijskaartjes dit weekend bij de gamma nog badkamerkastje voor een oude aanbiedingsprijs. . Scheelde €50. Ik heb daar gewerkt en zag op het kaartje datum t/m 23-12-12 staan dus ff naar de bedrijfsleider gelopen en kon het voor die prijs meenemen geen probleem.
Bij mij dit keer toch een tegenvaller, eigenlijk moet ik vriendlief gewoon thuis laten maar hij is wel makkelijk om te sjouwen (klinkt heel fout). Ik was bij de Poeisz 6,- kwijt, bij lidl 41,- en bij c1000 8,-. Ik had uitgerekend thuis van te voren dat ik ongeveer 40,- kwijt zou zijn.
Ik heb vandaag snijbonenstamp gemaakt, met zo instant pakje grove aardappelpurree. Maar nu heb ik weer eens teveel gemaakt. Kan ik deze ook gewoon invriezen? Omdat er aangemaakte aardappelpurree bij zit.
Sorry maar ben echt een leek op het gebied van wat ik wel en niet kan invriezen
Tuurlijk kun je dat invriezen. En bij invriezen doe ik het altijd zo: ik probeer het gewoon, en als het niet lukt weet ik dat voor de volgende keer.
Waarom zegt iedereen trouwens 'stamp' in plaats van stamppot? Dara krijg ik perspoonlijk kriebels van, ik zie dan altijd een dikke moeke voor me die dan 'koetjekoetjeaardappelstamp' ofzo maakt. Niets persoonlijks, afwijking van mij.
@ditano ze wilt alleen niet weten of het goed smaakt want is streng aan het lijnen. Als ik alleen boodschappen had gedaan was der zak chips mee gegaan nu niet gedaan vanwege moeders. .
Morgen maar is even naar de markt.. staat altijd goedkope groentekraam met groentes die echt binnen paar dagen op moet. Sla daar vaak flink paprika in en die gooi il dan gesneden in de vriezer.. betaald daar ongeveer 25cent per paprika.. Verder kijk ik altijd welke mooie groentes ze hebben liggen
Time2Tri
Geplaatst: 09-01-13 21:12
Zijn de paprika,s na ondooien weer knakkig ?? of pappig ??
Haha, zie nu dat er knakkig staat had knapperig gelezen... hoezo selectief lezen. Tis idd maar net waar je van houdt, maar ik hoef ze ook niet super knapperig op mn bord hoor, dus dan is uit de diepvries perfect.
Jettie
Geplaatst: 09-01-13 22:05
Een tip voor de AH-shoppers met een smartphone: download de Appie! Gratis app van de AH, je kunt er je boodschappenlijstje inzetten (en ik heb m'n telefoon altijd bij me, dus nooit meer het lijstje vergeten naar de supermarkt haha). Wat ik ook erg handig vind; in het weekend staan alle bonus aanbiedingen van de week daarna online, kun je makkelijk toevoegen aan je lijstje en daar pas ik soms m'n maaltijden wel op aan (en daarmee bespaar ik weer).
Wanneer in het weekend komen die bonus aanbiedingen erop? Vind nog steeds een handgeschreven briefje het handigst (maar dat is ook met mn agenda, dat werkt bij mij niet in de telefoon )
Jettie
Geplaatst: 09-01-13 22:35
Ik kijk zelf meestal op zondag, geen idee of het er 's zaterdags ook al staat. Gewoon ff proberen, als je het niet handig vindt blijf je lekker je handgeschreven lijstjes gebruiken, ook niks mis mee!
Volgens mij valt bij mij op zaterdag de folder al in de bus, of is dat nou zondags? Nou ja, iig ook in het weekend. Zolang ze niet al te veel gaan verplaatsen kan ik mijn weg in de diverse winkels best redelijk vinden in een aardig tempo (gelukkig). Anders is die app wel handig geloof ik, die stuurt je dan meteen de makkellijkste route door?
lieke2
Geplaatst: 09-01-13 23:32
Mri schreef:
Ik betaal meestal een stuk minder dan 25 ct per paprika. Maandag had ik er 8 voor een euro
In november had ik 12 paprika s voor een euro. Patriciavt had gevraagd of ik voor 2 euro paprikaas mee wou nemen voor dr, hahaha.. Dat heeft ze geweten! Taugé koop ik torens ook op de markt. Ruime kilo voir een euro,.stuk goedkoper dan in de supermarkt Maar aan de andere kant, wat moet je met een kilo taugé.... schoonmama en buurvrouw krijgen dan ook altijd een lading taugé. Ik krijg het hier niet op, maar ben op de markt wel een stuk goedkoper uit dan wanneer ik een bak van de super koop
als wij veel tauge hebben dan stop ik dat in een roerei! Heeeel lekker; paar eitjes kloppen, paprika'tje erbij, een paar volle handen tauge, wat champignonetjes, een uitje, heel veel kruiden en bakken maar!
Mri
Geplaatst: 10-01-13 00:04
Geen idee, nooit gedaan. Ik deel het uit als ik het haal. Krijg het zelf nooit op en laat de buren en mn schoonmama mee genieten