Dan valt het tenminste wel op! (of zilverkleurig?!) Ik zou ook zeker bij m'n deur nog een nummer hangen! Vind het zelf ook erg vervelend als je ergens komt en niet zeker weet of je bij het juiste nummer staat
Kentaro
Geplaatst: 02-08-12 23:07
OH, inderdaad dat wittie stippie.....
(en mm, jij hebt ook waanzinnige katten!!!)
SAKKIA
Geplaatst: 02-08-12 23:10
Het enige wat hier trouwens aan de voordeur komt is collecte en de post als ze een pakketje hebben, de rest komt allemaal via de achterdeur
Ja en wat jullie niet zien, hij heeft heel apart haar Beetje lang en heel dicht heel anders als de anderen die daar ook rond lopen. Hij is zo leuk en ik denk dat het wel gaat passen met onze huidige kat. Heb deze ook gekozen om het geweldige karaktertje hoor.Tot nu toe de enige die bij de hond in de buurt mag komen en zelfs bij de hond mag liggen. Denk dat ie daarom iets "goeds" over zich heeft, maar wie weet wordt het nog een horrorkater
Daar komt de keuken in ons huidige huis ook vandaag volgens mij (weet het he tniet zeker, voor mijn tijd ) En die begint, na 8 jaar, toch wel wat gebreken te vertonen Deur van de oven is stuk en bij de afzuigkap zit niet alles meer op de plek waar het hoort te zitten
helmab
Geplaatst: 02-08-12 23:53
Wat een mooie huizen/in richtingen zie ik voor bij komen!!
Aaahhhhwwww kitten! Is helemaal niet offtopic want die horen gewoon bij het interieur kijk maar naar mijn grijze (officieel blauwe) poezebeesten hihi!
Gave stoelen en gave naam/nummerbordjes
Vankje
Geplaatst: 03-08-12 09:17
Leuk, die nummerbordjes Denk dat wij een emaillen nummerbord willen. Of een smeedijzeren "uithangbord" met namen en nummer erop. Wij hebben overigens ook twee nummerbordjes nodig, onze voordeur zit meer aan de zijkant en de voorkant van het huis ligt wel aan de straat (snappen jullie 'm? ), dus dan is het handig als je bij de voordeur staat dat je ziet dat je bij het juiste nummer staat. Aan de voorgevel hangt nu een standaard nummerbordje dat je van de gemeente krijgt. Voor nu is dat prima, maar wil wel iets leukers
Kentaro
Geplaatst: 03-08-12 09:18
Marley, Precies! Wij hebben onze honden ook bij het interieur uitgezocht...............
Leuke nummer plaatjes.... daar heb ik nog niet eens over nagedacht Wij hebben nog zo'n hele ouderwetse. Zo'n kleine witte met zwarte letters... Vind het voorlopig wel prima
Vnvd op pad op zoek naar 2 tuinsets
Niene87
Geplaatst: 03-08-12 09:36
Ik zag laatst een leuke voordeur heb er helaas geen foto van Was blauw en hadden ze boven in de rand met witte sierletters hun familie naam staan. Stond heeel gezellig
Ik weet nog niet wat wij voor een naambordje doen. Iemand tips of leuke voorbeeldjes. Wij hebben dus gewoon verschillende achternaam een dochter en 2 honden.
Foto van google
MamaMiesje
Geplaatst: 03-08-12 09:37
Wij hadden bij ons oude huis zo'n eeh...ja wat is het eigenlijk...van dat kunststof? Die je altijd wel bij de plaatselijke sleutelboer kan bestellen zeg maar. Reteduur maar bij ons huidige huis nooit meer opgehangen (+ dat er kinders bij kwamen en die staan er niet op)
Ehj Niene: stadgenoot Is Gl'brug toch? Ik zou een bordje doen dat de kleur van de gevel heeft
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 03-08-12 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Mootje
Geplaatst: 03-08-12 09:38
Doe maar luxe Rowo Maar jij hebt natuurlijk twee terrassen in de tuin! Kentaro, Nu heb je toch je interieur naar de honden uitgezocht
Nou dat niet zo zeer.... ik was eerder het huis uit dan dat de kat dood ging...... maar ik vind het gewoon iets raars. Tuurlijk horen dieren bij een gezin, maar dat gaat me dan echt te ver.
geerke
Geplaatst: 03-08-12 09:57
MamaMiesje schreef:
Ja...die gaan meestal toch wel iets eerder dood ...beetje banketstaaf op zo'n naambordje dan
In mijn geval zou het dan een erg lang naambordje worden.
Ik heb lampjes gekocht voor boven het aanrecht.Niemand vind ze mooi Van mijn visite....mijn vriend gelukkig wel 4 stuks.Ze hangen al maar branden nog niet. En soep/ontbijtkommen in vrolijke kleuren.
Ik kan er wel een foto van maken maar het is een zooi in de keuken.Mijn visite kookt graag en ingewikkelt