Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_CS_ schreef:Drinken tijdens het eten is slecht voor je tanden.
Continue de wisseling van warm/koud tast je tanden aan.
Zeggen ze? Wat er van waar is weet ik niet.
Vroeger dronken wij ook nooit bij het warme eten.
Nu nog steeds niet.
Van drinken bij je eten zit je ook sneller vol, vooral melkproducten bij de warme maaltijd vullen veel sneller.
Zo ken ik kinderen die nu juist willen drinken bij het eten, puur omdat ze dan sneller vol zitten en dus minder groenten kunnen eten.
Mareng schreef:Ik zie soms gezinnen met liters frisdrank de supermarkt uitgaan en dat zijn vaak niet de dunste mensen..... Als ze dat gled nou opzij zouden zetten voor andere dingen..
Saskiaatje schreef:Mareng schreef:Ik zie soms gezinnen met liters frisdrank de supermarkt uitgaan en dat zijn vaak niet de dunste mensen..... Als ze dat gled nou opzij zouden zetten voor andere dingen..
Vind je dat nou niet een beetje veroordelend? "Niet de dunste mensen", dus dan hoeven ze ook geen frisdrank te drinken?
Ik durf bijna geen chips meer te gaan halen, ik wist niet dat er mensen zijn die daadwerkelijk zo over anderen denken..
Marije_jiplover schreef:Bovendien weet je niet of die mensen die liters frisdrank kopen, het wel nodig vinden om te bezuinigen op hun boodschappen.
Iedereen stelt nu eenmaal andere prioriteiten.
Ik vind aanmaaklimo zelden echt lekker, ik drink of water, of frisdrank (tonic of bitterlemon). Kan limo wel veel goedkoper zijn, maar als ik het niet lekker vind en het dan dus niet opdrink, is het alsnog weggegooid geld.
Quellian schreef:Saskiaatje schreef:
Vind je dat nou niet een beetje veroordelend? "Niet de dunste mensen", dus dan hoeven ze ook geen frisdrank te drinken?
Ik durf bijna geen chips meer te gaan halen, ik wist niet dat er mensen zijn die daadwerkelijk zo over anderen denken..
Die mensen zijn er... ik doe het zelf ook, daarom durfde ik ook amper nog boodschappen te doen toen ik zo bol was geworden door ziekte en medicijngebruik.
Maar ja... ik woon niet alleen en vriendlief is MAGER en lust wel wat chippies met een glas 7Up en IK haal dat dan in de supermarkt.
Quellian schreef:Wij drinken enkel frisdrank 's avonds (cola, sinas, 7Up, IceTea), ik de light/zero variant en mijn vriend de gewone variant. Ik hou niet van aanmaak (ook veel suikers en de light is echt TE vies) en in sap zitten teveel suikers, dus daar begin ik niet aan.
Saskiaatje, ik hou me ook niet bezig met andermans boodschappen hoorMaar soms zie je weleens iemand dat je denkt 'goh'
Maar ik werd ook aangeSTAARD in de rij bij de supermarkt, zeer onprettig moet ik je zeggen.
Saskiaatje schreef:toen zei de cassiere "Zooo, hebben jullie een feestje vanavond?
Citaat:Karvan Cevitam is echt wel heel goed te drinken, wel redelijk prijzig, maar vaak in de aanbieding en je doet er lang mee!
Ik maak het ongeveer 1/13 ipv de 1/7 die op de fles staat.