Dan meteen maar even langs de action kijken of ze nog iets handigs hebben voor de auto.
Nog tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puera schreef:Een life hammer, ruitensproeiervloeistof. Even denken... verfrisser voor in de auto? Het grijs/blauwe dingetje moet je niet kopen, die stinkt.
Een fleeceplaid voor op de achterbank, een ijskrabber...
Ehm... te veel om op te noemen. Bij de mannenafdeling kun je vast genoeg inspiratie opdoen.
daNiielle_ schreef:Ik zag bij nieuwe artikelen:
http://www.action.nl/products/view/id/4 ... telistid/1
Is dat een idee voor oren uitscheren?
cindybijl"Ze vallen inderdaad precies zoals de andere vesten alleen deze heeft een rits. Zijn dus hele fijne fleecevesten, heb er al 1 van die andere maar denk dat ik deze er bij ga halen (als het weer zo'n koude winter wordt!)
[quote="Naomi_Haffie schreef:ze vallen inderdaad een beetje zoals die andere fleecevesten![]()
ik heb hem voor bij de pony's gekocht
en vallen ze dan fijn/goed?
Naomi_Haffie schreef:Wou eigenlijk z'n hondenkoek blikje halen gister.. maar ze hadden niet meer met die verschillende plaatjes erop en die vond ik juist zo leuk !
bo123 schreef:mag ik vragen of iemand ook een foto heeft van de blinq borstel??? dan wet ik iig dat ik de goeie koop
d0nnaa_dan"
[quote="BrankaZ schreef:d0nnaa_dan schreef:Wie heeft je dat verteld? Geloof er niets van...
Staat hier ook het topic te lezen. De doekjes reinigen het leer alleen maar, voeden het niet. Dus laarzen af en toe met schoenpoets (ook goedkoop bij de Action te koop) insmeren en zadel met leerdressing of vet. Als je alleen maar zadelzeep gebruikt droogt het leer ook uit.
Nee, maar dat is toch logisch? Als je je laarzen/zadel met zo'n blok zadelzeep met water en spons schoonmaakt, dan doe je ook ééns in de zoveeltijd oliën of invetten. Toch? Ik tenminste wel...
d0nnaa_dan schreef:daNiielle_ schreef:Ik zag bij nieuwe artikelen:
http://www.action.nl/products/view/id/4 ... telistid/1
Is dat een idee voor oren uitscheren?
Dat is een leuk prijsje! Denk dat ik 'm sowieso haal, al is het maar om haar aan het geluid van de tondeuse te laten wennen. Kan ik als ze het accepteerd altijd nog die van 50 euro bij Agradi kopen