Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:06

ben hellemaal door het dolle heen hahah nieuw huis en dinsdag bij misschien nieuwe aanwinst kijken :D

fantastique

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:26

Ik word helemaal jaloers op iedereen....
Ik wil ook een eigen huisje!
Woon nu illigalli in oude stallen....
Niet echt groot en omdat het illigalli is wilden we er dus niet te veel aan doen...
alleen de muren wit geverfd omdat die zalmroze waren.... echt een lelijke kleur...
verder alleen ingericht.....
nu al op internet aan het rondstruinen voor ideeen...
Ben collages aan het maken van wat we alleaal mooi vinden...
Word in ieder geval strak....
met als basiskleuren zwart, wit en zilver/grijs....
Dat ga ik decoreren met felle kleuren die ik kan afwisselen...
dus in kaarsen bloempotten/vazen, kussenhoesjes...

Ga het lekker volgen nu...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:11

Ben wel benieuwd naar fotos van je 'stal'!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 16:06

rowo schreef:
:wave:

En nog steeds stiekeme bijlezer :o Zie zoveel mooie dingen voorbij komen, ben jaloers!

@ Renee: wat een leuk huisje zeg! En dat in het centrum van Leiden? Beter zeg!

@ Vonneke: wat super spannend dat je een bod hebt gedaan. Afwachten nu dus... Ik duim voor je!

Nadat Kaaaren hier voor mij was wezen schilderen op de muur van vriendlief's slaapkamer (voor ideeën) zijn we toch gegaan voor streepbehang. De kamer is zooo anders geworden, echt 10x beter. K zal snel foto's plaatsen. In Januari komt de nieuwe bank en we willen nog (fop)gordijnen bij het grote raam om het net wat warmer te maken.

haha ik ben benieuwd!!!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 17:11

Pfff wat was het mega druk op de woonboulevard! Uit ellende maar weer naar huis gekomen na 3 winkels hahaha Ik neem binnenkort wel een keer een dag vrij! Zoeken alleen nog iets moois voor op de muur, hebben een witte bank en een witte muur...... iets te wit uiteindelijk denk ik!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:18

@ Kaaaren: de foto is al gemaakt, maar mijn kabeltje ligt nog bij mijn ouders thuis :+

@ Lillytjuh: ja dat heb je op dagen als deze. Mensen gaan uit verveling maar woonboulevards bezoeken.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:38

Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik heb al een tijdje meegelezen en heb erg leuke dingen voorbij zien komen. Ook heb ik veel respect voor de mensen die hun huis helemaal aan het strippen en verbouwen zijn, wat een klus zeg, maar het wordt wel erg mooi!

Ik heb 1 december de sleutel van mijn nieuwe huis gekregen, ben er ontzettend blij mee! Er hoefde niet zo veel te gebeuren, wel veel schilderwerk want alles was geel en ik heb de badkamer opgeleukt. Vandaag de laatste dingetjes afgemaakt, deze week 's avonds nog wat schoonmaken en dan ga ik als het goed is zaterdag verhuizen, heb er zin in!

Helaas is mijn appartement nog niet verkocht, nu ga ik het tijdelijk verhuren en morgen komen daar twee kijkers voor. Spannend, ik hoop echt dat het wat wordt want dat scheelt toch wel heel wat geld in de maand!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:08

@martinev: goed alternatief! Wij gaan verhuizen naar een nieuwbouwproject en veel van onze toekomstige buren hebben na 1,5 jaar nogsteeds hun huis niet verkocht en gaan ook verhuren! Succes hopelijk wordt het wat!

Tja ik ben zowiezo geen zondags shopper.... maar ja we moeten nu wel! Door de weeks hebben we geen tijd en de oplevering komt nu toch echt dichtbij! Deze week zijn de bouwvakkers vrij, maar daarna gaan ze echt aan de laatste dingen werken! Mag ook wel, hebben 1,5 jaar geleden gekocht en als je nog thuis woont ben je soms wel heeeeellll erg toe aan je eigen huisje! haha

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:15

Hoii!! Kom dit topic tegen en vind t toch wel interessant! Mijn vriend heeft ook sinds een jaar ong een eigen huis, we zijn druk met verbouwen want we wilden graag alles nieuw en geisoleerd, boven is alles nu zo'n beetje klaar alleen de wc nog en beneden moeten we eigenlijk nog beginnen :P we krijgen nieuwe kozijnen, openslaande deuren, vloerverwarming, nieuwe badkamer en keuken dus heel spannend! :D Ik ga dit topic even volgen misschien kom ik wat leuks tegen :P

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:15

Helmab: Gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Ik heb eindelijk foto's van onze woning!! Het is nog een beetje een chaos en let niet op de meubels, we krijgen nog nieuwe!! Toen we in ons huurhuisje gingen hadden we nog niet veel te besteden, dus waren het standaard IKEA meubels, we willen binnenkort gaan kijken voor teak houten meubels!

Ik vind de muur nu trouwens wel heel mooi kleuren met het dresoir er tegenaan!!
Afbeelding

http://94.100.120.39/1201350001-1201400 ... _GrSL.jpeg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FDDKROLY.jpg

De badkamer!
http://94.100.121.247/1201350001-120140 ... _LeKv.jpeg

En onze blitse wc! Die hebben we nog niet direct aangepakt, dat komt nog wel een keer. Om hem wat minder oud te laten lijken, dus maar een blits behangetje erboven!
http://94.100.120.57/1201350001-1201400 ... _zS3w.jpeg

Onze nieuwe deuren! Wat een vooruitgang vergeleken met de oude deuren! Zie de deur ernaast..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AE3BMFOO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BIZN7D7B.jpg

En we zijn bezig met het uitzoeken van gordijnen. De onderste stof is gewoon de bank. De stof erboven worden sowieso de overgordijnen, die komen alleen bij het grote raam, maar dan de rolgordijnen.. We wilden eerst de donkergrijze kleur, maar zit nu toch te twijfelen. Denk toch dat die niet mooi past bij de kleur van de muur en als je die donkergrijze rolgordijnen dicht hebt, denk ik toch dat het wel heel grauw is.. Denk toch dat het de lichtere tint wordt. Ben benieuwd wat jullie zeggen!
Afbeelding

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:20

Ook weer even een update van mij, heb vakantie gehad maar weinig kunnen klussen... Heb een flinke griep gehad...

Ben uiteindelijk niet veel verder gekomen dan gaten plamuren, lichtpunten in orde maken, en alles schilderlklaar maken...

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:13

Hm, vandaag zijn er dus twee potentiële huurders wezen kijken. De eerste was een Bulgaars gezin met een talk aangezien ze geen Nederlands spraken. Ze wilden met twee volwassenen en een kind van acht in mijn huisje trekken (tweekamerappartement, 50m2, waar ik juist weg ga omdat ik het te klein vind). Daarna kwam een alleenstaande vrouw, maar die heeft geen baan, wel iets spaargeld waar ze het een tijdje van kan betalen. Beide leek de makelaar niet echt geschikt en ik deel zijn mening wel. Jammer, maar we wachten nog maar even op hopelijk meer reacties!

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:01

Naath: leuk hoor! Ik vind de muur nu ook heel mooi kleuren hoor!

Elisah1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 23:36

Ziet er leuk uit Naath!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 08:40

Naath@ Dank je :D Ziet er al mooi uit bij je!

Gisteren is e schilder geweest om alles door tenemen en verf besteld. Ga vandaag ff goed schoonmaken in het huis is heeeeeeeeeeeeeeeeel hard nodig :r

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:33

Huisje wordt mooi Naath. Ik vind die deuren echt super :j .

Ik zou voor de lichtste stof gaan denk ik.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:36

mooi hoor naath, ik geloof dat wij inderdaad dezelfde smaak hebben :D . Ik zou denk ik ook voor de lichte kleur gaan.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:47

Martinev: daar zou ik idd ook mee oppassen :j zou er zelf echt heel normale mensen in willen hebben, al ben je dan natuurlijk nog van niks zeker, maar toch. Iig iemand met een baan :D Hopelijk vind je snel geschikte huurders!

Wat voor kleuren gaan het worden helmab? Ik ben ook druk aan het neuzen welke kleuren ik wil, maar het is echt onwijs moeilijk!!

Naath: ik vind de lichtere tint ook het mooist

Vandaag is het installatiebedrijf aan de slag gegaan met de CV/radiatoren/badkamer :) ze zijn als het goed is 3 dagen bezig. Verder wordt vandaag het behang in de slaapkamer helemaal eraf gehaald + de hal, zodat het klaar is om te stucen. Gisteren is de elektriciteit verlegd in de badkamer zodat ik stopcontacten bij wasmachine/droger heb en bij de wastafels :)

Gisteren was ik al stiekem aan het neuzen voor mooie eettafels:
http://www.esgrado.nl/esgrado/index.php ... tafel.html
http://www.jorg-steigerhout.nl/a-143381 ... s-geleverd

en deze kroonluchter :+:
http://www.4udesigned.nl/product_info.p ... lder-.html

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:03

martinev schreef:
Hm, vandaag zijn er dus twee potentiële huurders wezen kijken. De eerste was een Bulgaars gezin met een talk aangezien ze geen Nederlands spraken. Ze wilden met twee volwassenen en een kind van acht in mijn huisje trekken (tweekamerappartement, 50m2, waar ik juist weg ga omdat ik het te klein vind). Daarna kwam een alleenstaande vrouw, maar die heeft geen baan, wel iets spaargeld waar ze het een tijdje van kan betalen. Beide leek de makelaar niet echt geschikt en ik deel zijn mening wel. Jammer, maar we wachten nog maar even op hopelijk meer reacties!

Aiii balen joh! Nog uitzicht op nieuwe huurders?

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:17

MartineV: Balen van die huurders.. Hopelijk komen er snel nieuwe potentiële huurders..

Marquez: We hebben volgens mij ook best dezelfde smaak! We hebben idd besloten om voor de lichtere tint te gaan. Ga vanmiddag weer heen om de boeken terug te brengen en dan een afspraak maken voor het meten en dan worden ze gemaakt!! Ben het nu al zat om in de etalage te zitten!!

Sizzy: Wat is jouw planning wanneer je er in gaat? Of nog geen idee??

Helaas zit ik nu ziek thuis en zijn mijn schoonouders nog hard bezig met de andere slaapkamer af te maken. Het is vorige week al helemaal behangen en laminaat gelegd, en nu nog even het afwerken.. Zal daar vanavond ook nog even foto's van plaatsen! Ik vind het behang op die kamer ook zo gaaf!! Vanavond gaat mijn vriendje alle overige deuren er nog in plaatsen en zaterdag gaan we op pad voor nieuwe meubels!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:34

Naath: dat zal de 4e week van januari zijn, moet 1 feb m'n huidige huis uit nl :)
Hee balen dat je nu ziek bent! Ben benieuwd naar de foto's!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:32

Naath86 schreef:
Helmab: Gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Ik heb eindelijk foto's van onze woning!! Het is nog een beetje een chaos en let niet op de meubels, we krijgen nog nieuwe!! Toen we in ons huurhuisje gingen hadden we nog niet veel te besteden, dus waren het standaard IKEA meubels, we willen binnenkort gaan kijken voor teak houten meubels!

Ik vind de muur nu trouwens wel heel mooi kleuren met het dresoir er tegenaan!!
Afbeelding

http://94.100.120.39/1201350001-1201400 ... _GrSL.jpeg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FDDKROLY.jpg

De badkamer!
http://94.100.121.247/1201350001-120140 ... _LeKv.jpeg

En onze blitse wc! Die hebben we nog niet direct aangepakt, dat komt nog wel een keer. Om hem wat minder oud te laten lijken, dus maar een blits behangetje erboven!
http://94.100.120.57/1201350001-1201400 ... _zS3w.jpeg

Onze nieuwe deuren! Wat een vooruitgang vergeleken met de oude deuren! Zie de deur ernaast..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AE3BMFOO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BIZN7D7B.jpg

En we zijn bezig met het uitzoeken van gordijnen. De onderste stof is gewoon de bank. De stof erboven worden sowieso de overgordijnen, die komen alleen bij het grote raam, maar dan de rolgordijnen.. We wilden eerst de donkergrijze kleur, maar zit nu toch te twijfelen. Denk toch dat die niet mooi past bij de kleur van de muur en als je die donkergrijze rolgordijnen dicht hebt, denk ik toch dat het wel heel grauw is.. Denk toch dat het de lichtere tint wordt. Ben benieuwd wat jullie zeggen!
Afbeelding

Leuk zeg! Ik zou ook gaan voor de lichtere stof :j

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:33

Sizzy die kroonluchter vind ik echt geweldig!!! :))

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:37

Ik vind met name de combi van zo'n steigerhouten tafel met de kroonluchter gaaf. :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:45

Ja he dat wil ik al zo lang en nu gaan ze er allebei komen ook :))

En dan wil ik 8 verschillende of 4x 2 verschillende stoeltjes op de kop tikken op marktplaats en zelf opknappen/schuren/bekleden en die eromheen hebben :D kan nu al niet wachten haha