Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
frietjes schreef:Heeft iemand ervaring met de HTC wildfire s? verschilt hij erg van de HTC wildfire?
ik zit er over te denken om 1 van die 2 te kopen. is hij aan te raden?
Livito schreef:qua geheugen zit ik nu zegt hij vol ... en mn SD kaart ook terwijl ik niet eens zo gek veel op mn telefoon heb staan .. en ik kan m ook niet leegmaken (formatteren oid?) iemand hier een tip voor ?
themuisje schreef:Sinds maandag heb ik de wildfire s. Super fijne telefoon, echt een verbetering van de wildfire. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn telefoon praatzodra ik de oplader erin steek zegt ie 'navigatie hervat' en laatst toen ik op mijn pony zat had hij ook een geniale opmerking... Iemand enig idee hoe je dit uitzet oid?
Livito schreef:qua geheugen zit ik nu zegt hij vol ... en mn SD kaart ook terwijl ik niet eens zo gek veel op mn telefoon heb staan .. en ik kan m ook niet leegmaken (formatteren oid?) iemand hier een tip voor ?
Livito schreef:Livito schreef:qua geheugen zit ik nu zegt hij vol ... en mn SD kaart ook terwijl ik niet eens zo gek veel op mn telefoon heb staan .. en ik kan m ook niet leegmaken (formatteren oid?) iemand hier een tip voor ?
Ga vanaf het hoofdscherm naar het (apps)menu. Druk dan op de knop met de drie streepjes (tweede van links, helemaal onderaan). Druk op 'applicaties verwijderen'. In het linkerscherm "gedownload" staat onderaan: 'Interne opslag. xMB gebruikt XMb vrij'. Hoeveel staat daar bij jou? In het derde scherm "op sd-kaart" staat onderaan: USB-opslag. xMB gebruikt xGB vrij. Hoeveel staat daar bij jou?
Zijn ze allebei vol?
Als je in die schermen op een app klikt, kun je hem van je telefoon verwijderen.
PrimaDonna_ schreef:Hallo Htc gebruikers.!
Ik meld mij hier ook even ivm met een vraag.
Sinds Maart dit jaar heb ik mijn HTC Desire, nu valt het mij op dat mijn telefoon met opladen gewoon heet word, soms is het zo erg dat ik hem niet meer vast kan houden aan de achterkant.
Hebben meer mensen dit.? Als ik hem bijv. met een BB oplader oplaad blijft hij gewoon koud..