HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

frietjes

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:21

Heeft iemand ervaring met de HTC wildfire s? verschilt hij erg van de HTC wildfire?
ik zit er over te denken om 1 van die 2 te kopen. is hij aan te raden?

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:23

|( |(

ik heb ook een HTC....helaas hier een gevalletje 'dood-door-koffie'

|( |(

hij licht nu bij de verzekering dinges, iemand enig idee hoe lang hij weg blijft?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:24

Volgens mij heeft de Wildfire S een hogere resolutie, dus een beter scherm.
M'n zusje heeft de Wildfire, maar een heel slecht scherm, nog minder dan mijn vorige nokia vind ik. Maargoed, zij is er gelukkig mee. :)
Verder misschien wat minder geheugen.

Zoek ze eens op op een duidelijke site en vergelijk de gegevens met elkaar.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:25

ik heb de htc wildfire S ,

fijne telefoon , redelijk snel .. alleen wel een iets minder lange accuduur maar dat is ook aangegeven .

qua geheugen zit ik nu zegt hij vol ... en mn SD kaart ook terwijl ik niet eens zo gek veel op mn telefoon heb staan .. en ik kan m ook niet leegmaken (formatteren oid?) iemand hier een tip voor ?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:26

Destination schreef:
Zo groot is hij toch niet? :+ *heeft hem ook*
Als je vragen hebt, moet je maar PB'en oid :)

Nou, vergeleken mijn oude telefoon is hij wel stuk groter! Maar daar wen ik vanzelf aan :)

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:58

Ik heb de Wildfire S nu een week en ik ben er super tevreden over. :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:05

__denise schreef:
Destination schreef:
Zo groot is hij toch niet? :+ *heeft hem ook*
Als je vragen hebt, moet je maar PB'en oid :)

Nou, vergeleken mijn oude telefoon is hij wel stuk groter! Maar daar wen ik vanzelf aan :)

Dat had ik ook, ik ging van een Samsung E250 naar een HTC Desire HD

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 20:54

Mijn vriend heeft trouwens net de HTC Evo 3D :j Grappig hoor, een telefoon met 3D. Niet te lang naar kijken, daar word je knap scheel van, maar je hebt er geen bril bij nodig! Hij kan ook 3D foto's maken en filmen!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 21:55

Mijn broer heeft ook de Evo 3D, leuke telefoon maar ik word echt kriegel van dat beeld haha, niks voor mij.
ik ben nogsteeds erg blij met mijn Desire S :)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:07

Sinds maandag heb ik de wildfire s. Super fijne telefoon, echt een verbetering van de wildfire. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn telefoon praat :') zodra ik de oplader erin steek zegt ie 'navigatie hervat' en laatst toen ik op mijn pony zat had hij ook een geniale opmerking... Iemand enig idee hoe je dit uitzet oid? :=

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 06:41

frietjes schreef:
Heeft iemand ervaring met de HTC wildfire s? verschilt hij erg van de HTC wildfire?
ik zit er over te denken om 1 van die 2 te kopen. is hij aan te raden?

De Wildfire S is de opvolger van de Wildfire. Hij heeft een grotere resolutie (beter beeldscherm) en meer geheugen.

Livito schreef:
qua geheugen zit ik nu zegt hij vol ... en mn SD kaart ook terwijl ik niet eens zo gek veel op mn telefoon heb staan .. en ik kan m ook niet leegmaken (formatteren oid?) iemand hier een tip voor ?

Ga vanaf het hoofdscherm naar het (apps)menu. Druk dan op de knop met de drie streepjes (tweede van links, helemaal onderaan). Druk op 'applicaties verwijderen'. In het linkerscherm "gedownload" staat onderaan: 'Interne opslag. xMB gebruikt XMb vrij'. Hoeveel staat daar bij jou? In het derde scherm "op sd-kaart" staat onderaan: USB-opslag. xMB gebruikt xGB vrij. Hoeveel staat daar bij jou?
Zijn ze allebei vol?
Als je in die schermen op een app klikt, kun je hem van je telefoon verwijderen :)

themuisje schreef:
Sinds maandag heb ik de wildfire s. Super fijne telefoon, echt een verbetering van de wildfire. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn telefoon praat :') zodra ik de oplader erin steek zegt ie 'navigatie hervat' en laatst toen ik op mijn pony zat had hij ook een geniale opmerking... Iemand enig idee hoe je dit uitzet oid? :=

Ik heb zelf "Advanced App Killer" op mijn telefoon. Hier kun je apps mee uitzetten die onbedoeld op de achtergrond draaien. Navigatie zou jij dan zelf een keer aangezet moeten hebben (er is een app op je telefoon die 'navigatie' heet). Met de Advanced App Killer (gewoon de app op je bureaublad zetten) kun je dan gemakkelijk steeds de draaiende programma's uitzetten.

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 06:43

Celinee_ schreef:
Ik heb ook 150 mb, hoe verplaats je ze eigenlijk naar je SD kaart?

Daar heb je een app voor. Ik gebruik zelf "move app to sd". Niet alle apps kunnen naar de sd-kaart. Eigenlijk maar vrij weinig.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 10:00

Die wildfire heeft niet een heel best scherm inderdaad :P

En boehoee ik mis m'n telefoon! Hoop dat HTC een beetje opschiet..

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:18

Livito schreef:

Ga vanaf het hoofdscherm naar het (apps)menu. Druk dan op de knop met de drie streepjes (tweede van links, helemaal onderaan). Druk op 'applicaties verwijderen'. In het linkerscherm "gedownload" staat onderaan: 'Interne opslag. xMB gebruikt XMb vrij'. Hoeveel staat daar bij jou? In het derde scherm "op sd-kaart" staat onderaan: USB-opslag. xMB gebruikt xGB vrij. Hoeveel staat daar bij jou?
Zijn ze allebei vol?
Als je in die schermen op een app klikt, kun je hem van je telefoon verwijderen :).[/quote]

bij gedownload heb ik nog 51 mb vrij
en bij mijn sd kaart nog 20 mb ..

ik denk dat ik gewoon even een nieuw geheugenkaartje moet gaan halen , aangezien ik dingen er ook niet af krijg ook niet van mijn oude telefoon en dat hij daarom zo vol is ...
iig heel erg bedankt :)

noukie175

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:24

iemand interesse in een simlocked HTC smart?
Erg fijne telefoon, alleen heb ik geen internet dus dan is het 'gewoon' een telefoon. Met internet heb je erg leuke dingen! Heb hem nu 8 maanden.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:33

imd schreef:
En boehoee ik mis m'n telefoon! Hoop dat HTC een beetje opschiet..

hier t zelfde verhaal

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:35

Hoi, ik krijg waarschijnlijk een HTC Wildfire. Ik zoek hiermee ervaringen etc! ;)

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 16:26

@maaike als je hierboven even leest staan er wel een aantal ervaringen :j en verder terug in het topic ook

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 16:36

Ik zat op mijn telefoon, sorry.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 00:14

Livito schreef:
Livito schreef:

Zijn ze allebei vol?
Als je in die schermen op een app klikt, kun je hem van je telefoon verwijderen :).

bij gedownload heb ik nog 51 mb vrij
en bij mijn sd kaart nog 20 mb ..

ik denk dat ik gewoon even een nieuw geheugenkaartje moet gaan halen , aangezien ik dingen er ook niet af krijg ook niet van mijn oude telefoon en dat hij daarom zo vol is ...
iig heel erg bedankt :)[/quote]

tis al opgelost met mijn geheugenkaart , je moest bij het grote kaartje die je in je computer stopt dat dingetje aan de zeikant omhoog doen zodat ie van lock afwas :Y)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:24

Hallo Htc gebruikers.!

Ik meld mij hier ook even ivm met een vraag.
Sinds Maart dit jaar heb ik mijn HTC Desire, nu valt het mij op dat mijn telefoon met opladen gewoon heet word, soms is het zo erg dat ik hem niet meer vast kan houden aan de achterkant.
Hebben meer mensen dit.? Als ik hem bijv. met een BB oplader oplaad blijft hij gewoon koud..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:38

De mijne word ook heel erg heet met opladen idd :j

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:42

Mijne wordt ook erg heet! HTC Wildfire S trouwens ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 10:16

PrimaDonna_ schreef:
Hallo Htc gebruikers.!

Ik meld mij hier ook even ivm met een vraag.
Sinds Maart dit jaar heb ik mijn HTC Desire, nu valt het mij op dat mijn telefoon met opladen gewoon heet word, soms is het zo erg dat ik hem niet meer vast kan houden aan de achterkant.
Hebben meer mensen dit.? Als ik hem bijv. met een BB oplader oplaad blijft hij gewoon koud..

Dan zou ik de BB-oplader gebruiken :P

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:51

Mijn Desire is vandeweek in Duitsland achtergebleven.. Waarschijnlijk overreden :'( Nu dus back to the 00's met een telefoon waarmee je voornamelijk kan SMSen en bellen, hihi.

Was er wel tevreden over, hoewel ik hem 1x voor reparatie heb opgestuurd. Hij viel constant uit bij het gebruik van Internet, en deed dan een reboot. Probleem bleef aanhouden. Teruggekregen (rond oktober 2010) met een nieuw binnenwerk en laatst begon hij die kuren weer te vertonen :\ Ook werd hij erg heet bij het gebruiken van Internet en apps..