[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:25

AAAAH Mijn hotmail en msn is geblokkeerd om dat een of andere spammer mailtjes via mijn acount stuurden! en nu krijg ik hem niet meer geactiveerd ;(

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:33

$#%^&*( weer hetzelfde probleem als wat k hiervoor al had gemeld. Word een beetje doodziek van die nieuwste msn. Ik wil best wel de nieuwste msn, maar laten ze eerst maar eens die fouten eruit halen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:14

Alou schreef:
AAAAH Mijn hotmail en msn is geblokkeerd om dat een of andere spammer mailtjes via mijn acount stuurden! en nu krijg ik hem niet meer geactiveerd ;(

Jij ook al? Bij mij namelijk ook... ik zit nu weer gelukkig op msn en heb ik mijn wachtwoord veranderd. Kijken of dat werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:40

ik heb hem ook veranderd! vind het echt niet leuk!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:45

Alou schreef:
ik heb hem ook veranderd! vind het echt niet leuk!

En nou geen problemen meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:50

nog niet. :P als 'het' weer spammailtjes gaat sturen krijg ik er ook een van mij zelf, en een aantal delivery failers omdat die mensen hun acount hebben verwijderd en ik ze nog wel in mijn lijst heb. Maar ik heb het niet meer gehad gelukkig. dus tot nu toe niet meer.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 16:27

Ik heb gisteren iemand een mail gestuurd vanwege een probleem en kreeg vandaag een mail terug, dus ik wil 2 foto's terug mailen zodat het wat duidelijker is, verstuur ik het mailtje, krijg ik het weer terug en dat tot 2x toe, iemand enig idee :?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:16

Hee,
Hoe kan je op MSN zien,of diegene die je eerst op msn had,je daarna verwijdert heeft?
Want ik en iemand hadden elkaar geblokkeerd,en afgelopen middag had ik die iemand gedeblokkeerd,en net was die iemand even online,en toen weer weg.
Betekent dat dat die ene mij verwijdert heeft?

Groetjes

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:01

Hoi,

Weet iemand hier hoe je je mail-adres moet veranderen?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:05

Sjors493 schreef:
Hoi,

Weet iemand hier hoe je je mail-adres moet veranderen?

Dan moet je een hele nieuwe aanmaken,anders kan het volgens mij niet.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:28

Ik heb dus Windows 7 ben ik nu echt verplicht om windows live messenger te gebruiken? ;( Ik vind die namelijk absoluut niet fijn..

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:56

wat gebruik je anders dan? Je bent sowieso geenszins verplicht om wat dan ook te gebruiken, als je het hebt over de 2011 versie, die kun je ook gewoon verwijderen en 2009 opnieuw installeren. Dus je kunt het ook gewoon verwijderen en een ander chatprogramma installeren als je dat wilt

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:52

Nou dat heb ik dus geprobeerd, maar dan kan ik het alsnog niet gebruiken omdat die continu aangeeft dat er een nieuwere is..

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:41

wel verwijderd via configuratiescherm? :) anders werkt het namelijk ook niet. Als je 'm gewoon netjes uit je programmalijst verwijderd hebt, moet het gewoon werken. Maar ik kan vanaf hier niet in jouw computer zien, waar het mis gaat

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:58

Sinds vanmorgen doet mn hotmail het via mn iphone niet meer.. Hij haalt niet automatisch binnen en geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is. Dit klopt niet :n heb het ook al meerdere malen opnieuw ingevoerd en dan zegt hij dat hij het wachtwoord niet kan controleren

Als ik via het internet naar hotmail ga, krijg ik ook een error.. Zouden ze met de server bezig zijn?

Meer mensen die dit herkennen?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:04

Mijn Hotmail account is geblokkeerd. Heb alles al geprobeerd. Weet iemand ongeveer hoelang het duurt voor je een mailtje krijgt van Hotmail, dat je hem weer kunt gebruiken?

Moest een hele lijst invullen, met laatst gestuurde mailtjes etc. Allemaal al gedaan. Wachtwoord veranderd, maar kan er niet op inloggen omdat ie geblokkeerd is. Mijn "reserve" emailadres doet het niet meer, dus heb nu via die van m'n moeder gedaan.

Ik wil m'n account terug ;(

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:10

wie heeft er nog meer problemen sinds 2 dagen met aanmelden dat het niet gelijk lukt maar soms pas na 5 keer of zo

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:38

geen problemen hier :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:29

Alou schreef:

Mij is dit ook gebeurd een paar dagen geleden.
En het rare was dat het inderdaad zo was dat er een spammerd is geweest, maar die heeft op 2 november 1x naar mijn hele contactlijst gemaild. Daarna heb ik meteen mn wachtwoord veranderd. Anderhalve maand later dus geblockt.

Gelukkig kon ik via mn mobiel een aantal keer codes invoeren waardoor hij het nu weer doet.
Echt zo raar! :?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:43

Ik was ook geblokkeerd, maar hoefde alleen mn wachtwoord maar te veranderen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:46

Nou ik kreeg m dus niet veranderd. :oo
Dus ik was helemaal in shock. Maar gelukkig kwam het uiteindelijk wel goed.

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:59

Hier nog 1. Sinds een week al ellende.
Kom niet in mijn account, kan geen ww veranderen en een nieuwe account aanmaken gaat wel, maar die leeft maar 1 dag. De volgende dag krijg ik te zien dat id onbekend is.

Heb al paar x mail gestuurd via dat 'helpgedoe', maar krijg geen reactie. Heb hier overigens een yahooaccount voor aangemaakt, aangezien ik hotmail niet inkom.

Aanmelden als man of zoon wordt 'm ook niet. Dan krijg ik te lezen: u heeft te vaak geprobeerd in te loggen....

Wie 't weet mag het zeggen :D

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 13:42

Mijn hotmail doet ook erg raar. Kon eerst niet meer inloggen, want mijn wachtwoord was 'niet goed.' Heb hem nu veranderd en als ik dan naar mijn mail wil gaan zegt hij, dat het niet vertrouwd is en ze kunnen het niet controleren, en het is mogelijk gehackt. Heb nu dus gewoon alles verwijderd. Maar ik ben echt bang dat ik gehackt ben |o

Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:27

Hallo :)
Weet iemand of je hetzelfde hotmail adres kunt hebben als iemand anders?

Ik ontvang namelijk steeds vriendenverzoeken en berichtendie voor iemand anders bedoelt zijn. Vandaag kreeg ik bijvoorbeeld een boekingsbevestiging (met inlogcode&wachtwoord) van beachmasters en vorige week kreeg ik foto's van een bepaald feest waar ik nooit geweest ben. :=
Nu heb ik gegoogled en ik weet dat er iemand met dezelfde voor- en achternaam bestaat. Ook is zij ongeveer net zo oud als ik.

Ik doe verder niets met deze berichtjes maar ik vind het toch wel vervelend dat ik berichten van iemand anders ontvang (en zij misschien wel mijn berichten). Is er een oplossing voor dit probleem zonder dat ik mijn adres moet verwijderen/veranderen?

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 14:31

Mijn hotmail/msn is ook een tijd geblokkeerd geweest maar toen wachtwoord veranderd en was het weer goed. Ik dacht dat ik gehackt was ofzo want mijn verzonden berichten zijn niet meer te vinden? ( sommige wel maar niet allemaal van deze maand) bij verwijderde staan ze ook niet tussen ook niet als ik verwijderde berichten hersel/terughaal

Iemand een idee hoe je die terug kunt krijgen?