Ik ga weer even bijlezen na een kleine achterstand!
Zijn er hier mensen met het dressoir en/of tv meubel van de Ikea uit de lijn 'Besta'? Ik ben hier helemaal weg van maar er zijn heel veel kleuren en mogelijkheden dus ben op zoek naar voorbeelden!
Google is uiteraard al uitgebreid bekeken Maar dit zijn meestal 'perfecte' plaatjes terwijl ik er altijd veel meer gevoel bij krijg in een realistisch interieur.
Excuses voor de foeilelijke spiegel boven de schouw, ik kan nog steeds niks beters vinden dat geen godsvermogen kost hier in Ierland& mijn vriend wil eigenlijk de TV daar hebben hangen. Ons Sky kastje voor de tv kan helaas niet in het open vak, de kabel zit vastgeschroefd en de opening is te klein om m met kastje en al er in te krijgen
(Edit, even mezelf weggepoetst uit de tv weerspiegeling haha)
Janine1990
Geplaatst: 21-02-22 13:52
Die onderste foto is echt heel erg oud. Maar hierbij mijn besta tv kast.
PSvanLot
Geplaatst: 21-02-22 13:54
Ik heb hem op de slaapkamer. Bovenin ieder een lade voor sokken en ondergoed, onderin beddengoed. Echt een fijne kast.
Even balen… de levertijden coor aluminium zijn enorm. Onze kozijnen worden pas half juni geleverd. We hadden gehoopt april te kunnen starten met verbouwen , maar helaas.
Ik lees af en toe mee, wij krijgen in April de sleutel van ons nieuwe huis. Onze huidige meubelen passen niet dus we zijn aan het shoppen voor wat anders. Voor een bank en kasten zijn we reeds geslaagd. De eettafel vind ik lastig, heeft iemand hier ervaring met een betonlook tafel?
Bedankt voor het delen van de Besta kasten Vind ze echt gaaf! Zou het liefst antraciet willen maar die is er volgens mij niet zonder houtmotief.
noviceh
Geplaatst: 21-02-22 15:30
Ik zie dat mijn bericht nooit is geplaatst. Wij hebben ook Besta kasten, gecombineerd met een eikenhouten blad welke door een plaatselijke timmerman op maat is gemaakt. Heerlijk ruim deze kasten!
Wij hebben inmiddels ook meubels besteld. Zouden eerst 1 juni ergens binnenkomen, maar net een telefoontje gehad dat de winkel het zelf pas 1 juli geleverd krijgt. Ugh
Oei dat is balen. Ik ga zaterdag verhuizen ik heb wat meubels gekocht die we als het goed is vh weekend kunnen ophalen, deels showroommodellen en andere deel is op voorraad. Dus dat is super fijn.
Zonnetje81
Geplaatst: 24-02-22 12:53
Ik wil met deze kleuren gaan werken op de slaapkamers/kantoor.
MarliesV
Geplaatst: 24-02-22 14:07
Wij hebben onze keuken besteld! De kastjes van het deel tegen de muur worden de linker grijze zonder streep er in. Het blad de betonlook die bovenop ligt. En we hebben besloten dat ons eiland oald oak wordt, een iets vergrijsde eiken kleur. Omdat onze vloer zo donker is valt anders het hele eiland weg als je vanuit de (eet)kamer richting keuken kijkt. En ik vond alles grijs te saai en alles hout weer te heftig bij de muur.
Dank nog aan alle input hier! Heb er qua inspiratie echt heel veel aan gehad.
Janinevv
Geplaatst: 24-02-22 14:52
Tof! Hoe groot is jullie eiland en dat stuk er achter?
Oh die kachel is ook mooi trouwens die ik net zag!
Ons eiland wordt een meter breed en 2.30 lang in totaal.
Het kookdeel is 2x100 cm lade en dan de hoge kasten er naast, die wordt dus langer dan het eiland maar anders hebben we geen doorloop (deur zit links van de ruimte en daar zit een soort hoek in de muur.
Zo hebben we tussen eiland en kookdeel een meter zitten en is de doorloop 1.20 ongeveer tussen muur en eiland.
Die kachel is prachtig! Pelletkachel zo te zien. Hier al jaren super tevreden over.
Laar_
Geplaatst: 28-02-22 16:22
Ik ben op zoek naar niet-lelijke hangende zeepdispensers voor in de badkamer en het toilet. Van de staande versies heb ik soms wel leuke gezien, maar daar hebben we helaas geen plek voor. Ik wil geen zwarte. Iemand de tip, of een website/zoekterm die veel oplevert?