Hier is gisteren niemand geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik ga de offerte erop terugkijken, maar ik meen dat ik 2x een stopcontact heb gevraagd (wat mij ook logisch lijkt) .. ik weet alleen niet of zij dat nog kunnen wisselen..
Fohn, tandenborstel.. verder kom ik niet, en die hebben een stekker..
Froukje schreef:Ik wil mezelf hier ook graag melden, als het goed is krijgen wij van de zomer een nieuwe badkamer.
Budget is tot nu toe 6000 euro en hij komt op een hele andere locatie dus de leidingen ed. moeten ook allemaal. Hoop dat we een beetje in de buurt blijven van die 6000.
Gisteren al een rondje badkamer zaken gedaan voor inspiratie maar er is zoveel keus dat ik er keuzestress van kreeg.
We hebben wel het nieuwe ontwerp vast staan. De badkamer is 2.60 bij 4.20.
[ [url=m/p1TfIx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DDmHWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Selina schreef:Jullie doen dan geen tegels op de muur of wel?
Weet iemand nog een fijne zaak omgeving Ede?
Hier had ik 10.000-15.000 bedacht als budget voor het totaalplaatje. Maar zal wel eerder iets van 18.000 worden
Selina schreef:Oh sorry, ik bedoelde eigenlijk Froukje. Omdat ik op haar schets geen tegels zie. (Of lijkt zo)
Wel mooi zo'n marmer wasbak! Ik ben gek op marmer
Froukje schreef:Plaatsen kunnen we voor een groot deel zelf met een bevriende timmerman dus ik hoop een heel eind te komen voor die 6000.
Plus we hoeven geen luxe dingen oid, gewoon simpele tegels. De enige vereiste die ik had was een bad.
Er komt inderdaad een deur vanuit de badkamer naar de wc. Dat is het enige wc die we krijgen en anders moeten wij vanuit de slaapkamer het hele huis door om naar de wc te kunnen.
Er komen wel tegels op de wand maar die staan inderdaad niet op de tekening.