Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 18:48

Ik laat het ook staan. Hopelijk zakt hij binnenkort nog wat terug voor de halving, dan koop ik wat bij.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 19:10

Ieder z’n ding. Wat ik nu verkocht heb had al dikke winst. Voor mij prima. En het zakt wel weer een keer en dan koop ik wel weer wat bij.

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 23:38

Hoi! Ik schop het topic weer even omhoog, want ik heb besloten dat ik ook ga inleggen. Ben nog wel een echte dummy voor wat betreft crypto. Ik snap het, maar Ik durf die eerste stap niet te zetten omdat ik simpelweg niet weet welke bronnen van informatie betrouwbaar zijn?

Waar sla ik mijn wallet op, waar koop ik de crypto?

Lang verhaal kort: bang om opgelicht/gehacked te worden.

Help?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 00:46

Bitvavo is erg gebruikersvriendelijk

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 08:16

Bloesem21 schreef:
Hoi! Ik schop het topic weer even omhoog, want ik heb besloten dat ik ook ga inleggen. Ben nog wel een echte dummy voor wat betreft crypto. Ik snap het, maar Ik durf die eerste stap niet te zetten omdat ik simpelweg niet weet welke bronnen van informatie betrouwbaar zijn?

Help?

Bitvavo is dan het makkelijkste. Echt heel simpel.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 08:22

En je niet laten “helpen” door vreemde met te mooie verhalen over heel veel winst die zij voor je kunnen regelen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 08:52

Bloesem21 schreef:

Help?

Als je alleen wil investeren, dus niet actief traden is Bitvavo inderdaad prima en heel gebruiksvriendelijk.

En inderdaad, qua taden: kijk uit voor partijen die je beloven om snel rijk te worden en vooral nep accounts die je benaderen.
Snel rijk worden bestaat niet. Zelfs de beste traders hebben een leerproces van jaren voordat ze een beetje winstgevend gaan worden. Daarbij moet je focus altijd liggen op vermogen beschermen/verlies beperken, zo leer je het meest veilig gebruik maken van de platformen en kan je een methode eigen maken.

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 19:39

Bedankt voor jullie reacties! Voor nu gaat het idd om investeren. Het traden komt misschien later nog, daar heb ik me nu nog niet genoeg in verdiept.

Ik zou me daarin opzich (op termijn) wel in willen laten coachen. Maar ik heb het gevoel dat je dat niet moet doen met slechts basiskennis over crypto. Eerst maar gevoel krijgen met de markt(werking).

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 20:23

:wow:

Zou dit dan het moment zijn waar we sinds de halving afgelopen april op wachten??

Ik zit met smart af te wachten wat het de komende maanden gaat doen, maar dit is toch wel een mooie uitbraak tov de vorige ATH!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 20:35

Ja we gaan eindelijk goed! Ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat. Want wat is de juiste tijd om te verkopen he? Dat weet je gewoon niet.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 20:53

Ja. Dat is altijd spannend. Ik ben vooral benieuwd of dit dan nu echt die lang verwachtte echte bullrun is richting de 100/150k. In dat geval zal je ook gaan zien dat er weer veel over gesproken wordt. Dat je vrienden en familie je er ineens naar gaan vragen. Ineens van allerlei kanten hoort dat mensen willen instappen. Er heel veel FOMO is. Dat is dan eigenlijk het moment om te overwegen uit te stappen en weer te wachten op het dal.

Maar goed, voor hetzelfde geld herhaald de geschiedenis zich niet en gebeurd er verder helemaal niks. Maar voor alsnog loopt het eigenlijk prima zoals verwacht.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 21:42

Volgens mij kunnen we wel concluderen dat we nu echt uitgebroken zijn met inmiddels ruim 13k hoger dan de ATH in maart :wow: *\%/*

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 21:54

Ik wacht nog op de altcoins :+ Al kan dat best een lost cause zijn!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 22:22

Ja gaat lekker hoor! Als hij nog iets doorstijgt dan haal ik er toch een deel winst uit.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 22:43

Qua tijdspad lijkt het nog steeds op een cyclus die we kennen, waarbij een half jaar tot een jaar na de halving, de bitcoin aan een nieuwe rally begint.

Altcoins bewegen in mindere of grotere mate, mee. Over het algemeen stijgen ze minder hard dat bitcoin, maar dalen ze wel harder dan de bitcoin. De piek momenten niet meegeteld, waarbij ze geen stabilisatie vast kunnen houden.

Uiteindelijk wordt de bitcoin dominantie minder en nemen de alts het over en daarmee treden we uiteindelijk weer een bear season in.

Het komende jaar, of anderhalf, zullen er (vermoed ik) meer schommelingen zijn dan dat we de afgelopen twee haar hebben gehad.

Ik ben vooral benieuwd naar de curve, deze lijkt namelijk steeds meer af te vlakken. En als dat echt zo is, dan zullen de stijgingen deze cyclus milder zijn dan degene die we al hebben gehad.
Ik hoop dat ik er heel erg naast zit met dit laatste :D

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 00:08

Vergeet niet dat er grote dingen gebeuren of staan te gebeuren. Amerika die een bitcoin reserve wil aanleggen, microsoft die enorm veel wil gaan kopen, andere landen die niet meer om crypto/btc heen kunnen en gaan kopen. Oftewel, schaarste wordt dan groter. Het kan niet anders dan dat dat wat doet met de koers.

En op basis van stock 2 flow berekeningen (zie planb youtube) is de sky the limit. Een half miljoen per bitcoin zal, op basis van die berekening, geen onrealistische koers zijn de komende paar jaar.

Ach ja, het is natuurlijk nooit een garantie, maar ik denk oprecht dat er gekke dingen met de koers gaat gebeuren.

En dus ook met de altcoins!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 09:19

Ben ook erg benieuwd wat Dogecoin gaat doen, gezien dat Musk een ministerie ( Overheidsefficiëntie ) gaat leiden die als logo het logo van Doge gaat gebruiken.
Die organisatie moet voluit Department Of Government Efficiency gaan heten, afgekort DOGE. Dat lijkt een verwijzing naar de door miljardair Musk geliefde cryptomunt Dogecoin.
Ook al ben ik absoluut geen Trumpaanhanger en vind ik Musk echt een creep, van mij mag die coin wel skyhigh gaan.

Ff offtopic, hoe die Chucky ook Musk aankondigt “ the Great Elon Musk “ :') :')

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 10:34

Ik vind de naam wel echt hilarisch gevonden :D

Ja er staat een hoop te gebeuren, dat is duidelijk!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 09:17

Wanneer zouden we over de 100k gaan? :):)

jestop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 09:35

snel denk ik, maar ben bang dan wel even met een noodgang naar beneden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 09:41

Ik heb voor mezelf afgesproken dat als ik een bepaald bedrag heb bereikt, ik er een deel afhaal. Ze verwachten dat er nog stijging zal zijn tot half 25 en daarna weer een flinke dip komt in 2026.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:22

Dames en heren, gefeliciteerd met de 100k

En ook met de alts in het groen, vergeet geen winst te nemen! :D

*gaat weer onder de steen* :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:47

Lekker dit!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:31

Heerlijk! Ik wacht nog even af. Zie eigenlijk nog geen reden om aan te nemen dat de bullrun al op zijn einde loopt.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:51

Zijn er meer die bij BCM zitten en bericht hebben gekregen dat het over gaat naar platform Kraken? Ik krijg het niet voor elkaar om mijn portfolio over te zetten.