het is hier bloedheet, een graad of 26, ik ben weer eens bezig met de oude flat van mijn moeder leeg te maken, dus ik zweet me helemaal kapot....... (geen gordijnen/zonwering meer)
Het is gewoon veel warmer dan gister.Gelukkig staat hier wel een windje uit het Noord-Oosten. Ook komen er wolkjes binnen drijven.
Morrie
Geplaatst: 07-08-15 17:07
Ariannee schreef:
Best warm. Hebben jullie ook zo'n last van wespen?
yep, vooral op stal, ik ben al tig x gestoken (maar heb er verder gelukkig geen last van)
LoveGlove
Geplaatst: 07-08-15 17:08
Hier waait het totaal niet. Ik raakte vandaag bijna overbehit. Man als ik net het zwembad niet was ingesprongen
Pluizebolpum
Geplaatst: 07-08-15 17:23
Nu hier en daar iets wittigs in de lucht maar de hele dag droog geweest hier in Lelystad. Droog en behoorlijk warm. Zag op BR wel dat lijntje dat zo aan de zijkant van NL hing, werd op nu.nl ook gewaarschuwd voor stevig weer. Blijft gek om te lezen als je zelf in de volle zon zit...
PrizTwir
Geplaatst: 07-08-15 18:05
Hier in Oostenrijk weer prachtig weer. Het is wel erg warm en ik kan er nu niet goed tegen doordat ik blaasontsteking heb. Bah. Morgen gaan we weer terug en de eerste stop zal in rotenburg zijn.
Hier smoort het ook van de wespen. Vooral bij de ijssalons. Ik heb niet echt rustig op een terras kunnen zitten. Schijt dieren.
Even een spammetje hier, niet vanuit een plaats in Nederland, maar vanuit het prachtige Portugal..
De zonsondergangen zijn hier altijd al mooi, maar in combinatie met wat bewolking zoals vanavond.. Zijn trouwens onbewerkte foto's, de kleuren zijn hier echt zo