Wat is trouwens roomboter met camergue zout. Wat is daar speciaal aan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:ja fietsplan is zeker leuk. Ik wilde dat al langer, alleen had een contract voor bepaalde tijd, dus dat ging ook niet. Nu met onbepaalde tijd gaat het wel
. Ik heb ook geen auto en fiets super veel dus ik mocht ook wel voor mezelf. Scheelt ook zoveel geld!
Wat is trouwens roomboter met camergue zout. Wat is daar speciaal aan?
ChantalSmook schreef:Sheran schreef:Pfoeh, 98 cent, wel duur hoor mri
Nou, ik ben erachter gekomen dat ik voor 20 euro (in mijn eentje) heel ruim kan eten (zonder voorraden). Als ik dat dus budgetteer, hou ik waarschijnlijk aan het eind van de maand over. Kan dat weer op mijn spaarrekening
Gisteren was ik wel 18 euro kwijt aan wasmiddel (wit, kleur, zwart, wol). Wel van een fijn merk (Ariel) en ik doe er wel weer een jaar mee.
Eet je dan ook wel gevarieerd in een maaltijd of gewoon simpel? Ik kan ook prima eten voor 20,- als ik net als bv vandaag gekookte aardappelen met een stukje vlees en een potje groente doe. Maar als ik lekkere pasta wil met verse groenten e.d. dan gaat me dat weer niet lukken. Of iets speciaals zoals bv quich e.d.
ChantalSmook schreef:Mri schreef:ChantalSmook schreef:Mri wat is jou weekplanning ong?
Vanavond hadden we spinazie met aardappelpuree en een bal gehakt
Morgen lasagne met alle groente die ik nog in de koelkast heb + restje spinazie van vandaag
Woensdag eten we broccoli met kipfilet en restje aardappelpuree van vandaag (broccoli heb ik nog in de vriezer, kip ws ook, maar dat ik ook in de actie vanaf woensdag)
Donderdag eten we wraps met kip (en natuurlijk groente erop)
Vrijdag vers gemaakte soep (wat voor soep is afhankelijk van wat er te krijgen is op de markt) of gevulde paprika's
Zaterdag weet ik nog niet zeker, misschien blijven schoonouders eten (dan wordt het kippenpoten(vriezer) uit de oven met gebakken aardappels, groente van de markt en salade)
Zondag mag vriendje kiezen wat hij eten wil
Maar dan red je dat toch niet met die 98,- cent maar moet je dus nog meerdere dingen gaan halen? Of begrijp ik het verkeerd.
Sheran schreef:De groentepakketten die ik heb zijn 70 ct voor 400 gram, daar snijd ik niet alles voor zelf, vooral omdat er ook groenten als paprika etc. in zitten. Als ik zelf snijd ben ik duurder uit.
joyce2 schreef:Sheran schreef:De groentepakketten die ik heb zijn 70 ct voor 400 gram, daar snijd ik niet alles voor zelf, vooral omdat er ook groenten als paprika etc. in zitten. Als ik zelf snijd ben ik duurder uit.
Wow, waar haal je die pakketten? Wij halen ze ook regelmatig, omdat we in sommige gevallen idd goedkoper uit zijn dan wanneer we elke groente los halen en zelf snijden. Maar zo goedkoop heb ik ze nog niet gezien! Of koop je ze in de aanbieding en vries je ze in?
idinn schreef:Sheran, oeh die heb ik nog niet gezien bij de AH .. toch eens beter kijken. Soms wel lekker om gewoon eens makkelijk te doen!